KOBİ Express Hizmeti DHL Express’e Ödül Getirdi
KOBİ’lere yönelik çalışmalarıyla dikkat çeken DHL Express, 2013 yılında hayata geçirdiği KOBİ Express kampanyası kapsamında KOBİ’lere sunduğu ayrıcalıklı hizmetleri ile ödüle layık görüldü.
Müşteri memnuniyetinden taviz vermeyen DHL Express’in sunduğu Kobi Express hizmeti, IMI Conferences tarafından bu yıl 8’incisi düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde, “En İyi Telemarketing ve Satış Kampanyası” seçildi.
Dünyanın lider lojistik ve uluslararası hızlı hava taşımacılık şirketi DHL Express, Türkiye’nin 2023 ihracat hedefleri doğrultusunda KOBİ Express ve Mikro İhracat hizmetleri ile KOBİ’lerin ihracata yönelmelerini destekleyerek KOBİ’lerin iş ortağı oldu. DHL Express, KOBİ Express Servis paketi ile KOBİ’lere özel 7/24 ulaşılabilen telefon hattı üzerinden KOBİ’lerin her türlü soru ve ihtiyaçlarında onların yanlarında olarak, aynı şekilde profesyonel müşteri temsilcileri ile yurt dışına açılmış ya da açılma konusunda bilgi edinmek isteyen KOBİ’lere, tekstil, otomotiv, sağlık ve teknoloji gibi farklı sektörlere özel kılavuzlar sunarak ve KOBİ’ler ile ihracatın uzman isimlerini bir araya getirdiği uluslararası pazarlarda başarılı olma yolları konulu seminerler organize ederek içeriğini KOBİ’lerin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli geliştirdiği Kobi Express kampanyası ile Türkiye’nin “En İyi Telemarketing ve Satış Kampanyası” ödülüne layık görüldü. IMI Conferences tarafından düzenlenen 8’inci Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri “En İyi Telemarketing ve Satış Kampanyası” dalında Türkiye’nin en iyisi seçilen DHL Express adına ödülü kampanyayı başarıyla yürüten DHL Express çalışanları aldı.
Türk iş dünyasının zirvesinin katıldığı Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’ndaki ödül töreninde görüşlerini paylaşan DHL Express Türkiye Pazarlama, Müşteri İlişkileri ve İletişim Direktörü Nil Keskin Keleş, “Bu anlamlı ödülü, tıpkı bize layık görülen diğer ödüller gibi, DHL Express Türkiye çalışanlarının, müthiş bir takım çalışması ve inançla ortaya koyduğu başarılı çalışmalarının ve emeğinin sonucu olarak görüyoruz. Büyük bir sorumluluk bilinciyle kabul ettiğimiz bu ödül, doğru iş anlayışımızın, başarılı ekip çalışmamızın ve müşterilerimizin ve Türk Kobi’lerinin ilk tercihi olduğumuzun bir başka önemli göstergedir.” Nil Keskin Keleş; KOBİ’lerin “444 00 40’ı arayarak KOBİ Express hattından ihtiyaç duydukları bilgiye istedikleri anda ulaşabileceklerini hatırlatarak, “Profesyonel müşteri temsilcilerimizle, yurt dışında yeni pazarlara açılmak isteyen KOBİ’lerimize, tekstil, otomotiv, sağlık ve teknoloji gibi farklı sektörlere özel kılavuzlar sunarak, KOBİ’lerin hayatlarını kolaylaştırmaya çalışarak, KOBİ’lerimizin ihracattaki payının artırmasına katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Ayrıca KOBİ’lere yönelik düzenlediğimiz seminerlerle de her zaman KOBİ’lerimizin yanında olduğumuzun altını çiziyoruz” diye konuştu.
DHL Express hakkında:
DHL- Dünyanın Lojistik Şirketi
Lojistik şirketinde küresel pazar lideri olan DHL, müşterilerine uluslararası ekspres, hava ve okyanus kargosu, kara ve demiryolu taşımacılığı ve uluslararası posta hizmetlerinde uzmanlığı ile yardımcı olmaktadır. 220’den fazla ülke ve bölgeden ve yaklaşık 275 bin çalışandan meydana gelen uluslararası ağıyla DHL, müşterilerinin tedarik gereksinimlerini karşılayacak üstün hizmet kalitesi ve yerel bilgi sağlar. DHL, iklim korunması, afet yönetimi ve eğitimi destekleyerek sosyal sorumluluklarını yerine getirmektedir.Deutsche Post DHL’in bir parçasıdır. Grup, 2010 yılında 51 milyar Euro’dan fazla gelir elde etmiştir.
Haberin Kaynağı : Global H+K Strategies
30.10.2013