1.5 Miyar Dolarlık Fuarda Yerli Ürünler Fark Yaratacak
Bambum, 4 gün boyunca 3.Hall D10 standında misafirlerini ağırlayacak.
1.5 Miyar Dolarlık Fuarda Yerli Ürünler Fark Yaratacak
1.5 milyar dolarlık iş hacmiyle zücaciye sektörünün kalbinin attığı 32. Uluslararası Züchex Ev ve Mutfak Eşyaları Fuarı, 15-18 Eylül tarihleri arasında Tüyap Fuar Merkezi’nde gerçekleşecek. Yaklaşık 150 ülkeden 650 firma ve 37 bin satın alımcıya ev sahipliği yapacak fuarda birçok ürününü görücüye çıkartacak olan Bambum, 4 gün boyunca 3.Hall D10 standında misafirlerini ağırlayacak. Fuarda özellikle yüzde yüz yerli ürünlerini pazarlayarak Türkiye’ye yeni katma değerler kazandırmak istediklerini söyleyen Bambum Genel Müdürü Selman Yar, “Şu anda 70 ülkeye ürün ihraç ediyoruz. Fuarın yarattığı fırsatları en iyi şekilde değerlendirip Sahra Altı Afrika ülkelerini de ticaret ağımıza katarak ihracat yaptığımız ülke sayısını 80’e çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.
Dünyanın en büyük 5 fuarı arasında yer alan ve yaklaşık 150 ülkeden 650 firma ile 37 bin ticari satın alımcının katılım sağlayacağı 32. Uluslararası Züchex Ev ve Mutfak Eşyaları Fuarı, 15-18 Eylül tarihleri arasında Tüyap Fuar Merkezi’nde gerçekleşecek. 1.5 milyar dolarlık iş hacmine sahip fuarda Türkiye’nin ilk ve tek bambu üreticisi olan Bambum, 4 gün boyunca 3.hol D-10 standında hem yeni hem de trendleri belirleyen birçok ürününü görücüye çıkartacak.
Züchex’e katılımın büyük oranda yurt dışından gerçekleştiğine dikkat çeken Bambum Genel Müdürü Selman Yar, “Ülkemizi yurtdışına tanıtmak ve Bambum markasının yurtdışı bilinirliliğini arttırmak için fuarı en iyi şekilde değerlendirmek istiyoruz. Geçen yıllarda olduğu gibi bu yılki fuarda da yüzde yüz yerli ürünlerimizin satışına ağırlık vererek Türkiye’ye yeni katmak değerler kazandırmak istiyoruz” diye konuştu.
Büyüme hedefleri doğrultusunda her yıl yeni yatırımlar yaparak ihracat kapasitelerini artırdıklarına dikkat çeken Selman Yar, “5 yıl önce 100 bin dolarlık yatırımla başladığımız ihracat çalışmalarımızı, bugün 70 ülkeye ürün gönderecek konuma getirdik. Fuarın getirdiği fırsatları en iyi şekilde değerlendirerek Sahra Altı Afrika pazarına da açılmak istiyoruz. Bu doğrultuda fuar süresince ticaret ağımıza en az 10 ülke daha katarak ürün sattığımız ülke sayısını 80’e çıkarmayı hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.