3. GO Bayi Konseyi İzmir’de Toplandı
Her alandaki özgün özelliğiyle akaryakıt sektöründe yeni bir dönem başlatan GO’nun,Türkiye’de bir ilk olan BADO felsefesi doğrultusunda düzenlediği Bayi Konseyleri’nin üçüncüsü gerçekleştirildi.
İstanbul ve Ankara’dan sonra üçüncüsü İzmir’de gerçekleştirilen GO Bayi Konseyi’nde, görüşlerinin, önerilerinin alındığı bayilere, yönetim ve karar aşamalarında da söz hakkı tanınıyor. Türkiye akaryakıt sektörünün genç ve dinamik markası GO, eşsiz özellikleri, yüksek standartlardaki yakıtları, kaliteli ve adil hizmet yaklaşımı ile fark yaratmaya devam ediyor. Kısa sürede yolların aranan yakıt markası olan GO, sadece akaryakıtta değil Türkiye’nin hiçbir sektöründe benzeri bulunmayan BADO (Bayi Dostu) felsefesi doğrultusunda 3. GO Bayi Konseyi’ni de düzenledi. İpragaz Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay ve GO yöneticilerinin ev sahipliğinde 18 Aralık 2014 Perşembe günü İzmir Swissotel Grand Efes’te düzenlenen 3. GO Bayi Konseyi’nde, tüm GO bayilerini temsil eden 10 GO bayisi yer aldı. 3. GO Bayi Konseyi’nde, mevcut durum değerlendirmesinin yanı sıra fikir alışverişi de gerçekleştirildi. GO, akaryakıt sektöründe benzersiz bir gelişim gösteriyor. 3. GO Bayi Konseyi’nde değerlendirmeler yapan İpragaz Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay, “İlk yeni nesil yakıt istasyonumuzu 2013 Mart ayında Konya’da açmamızdan bu yana GO olarak çok önemli mesafeler kat ettik. Sektördeki duruma bakıldığında, böyle bir operasyon için önemli bir hızda ve gayet iyi gidiyoruz. Bizim titiz değerlendirme aşamamız, sonrasında ise bir istasyonun hayata geçmesi ile ilgili kısımdaki; istasyonun yapılması ya da yenilenmesi, izinlerin alınması, iskan, gayrisıhhi müessese ruhsatı, lisanslama gibi belgelendirme süreçlerinin birbirini takiben gerçekleştirilmesi ve çok uzun olmasına karşın çok önemli ve güçlü bir büyüme kaydettik. Sektörün geneline baktığımızda şunu gururla söyleyebilirim ki; benzersiz bir gelişim gösteriyoruz. Sektörde binlerce istasyonu olanlar arasında dahi bu süreçte bizim kadar yeni bayi devreye almış olan yok. Çünkü bu, her açıdan zor ve uzun bir süreç. GO adetsel olarak pazarda en fazla istasyon yapan marka konumunda. Daha iyi olabilmesi için de bize yakışan şekilde elimizden geleni yapıyoruz, yapmaya da devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.Bayilerimize ‘adil paylaşım’ ve ‘söz hakkı’ vaatlerimizi yerine getiriyoruz Aratay sözlerine; “GO, bayilerine iki tane söz verdi; ilki “adil bir kar paylaşım sergileyeceğimiz”, diğeri de “yönetimsel süreçlerde söz hakkı vereceğimiz” konusunda. Adil kar paylaşımını GO’nun ilk istasyonunda, verilen ilk litre yakıt ile birlikte bugüne kadar uyguladık ve uygulayacağız. Yönetimsel süreçlerde bayilerimize söz hakkı verdiğimiz GO Bayi Konseyleri’nin üçüncüsü için bugün birlikteyiz. Yönetim ve bayi temsilcilerimizi 6 aylık periyotlarda biraraya getiren bu toplantılarda, neler yaptığımızı, daha iyisini yapabilmek için neler yapabileceğimizi tartışıyoruz, beyin fırtınası gerçekleştiriyoruz. Aslında baktığınızda, Türkiye’de hiçbir ticari kurum operasyonunda görülmediği şekilde; iş ortaklarımız ile, yönetimsel süreçlerde ve karar alma noktasında da birlikte ilerliyoruz. Bu da aslında GO’yu, rakiplerinden ciddi derecede farklı ve özel bir marka olarak öne çıkarıyor” diyerek devam etti. GO, seçkin bir yakıt markası olarak önemli bir performans yakaladı GO’nun akaryakıt sektöründe bir ‘yakıt markası’ olarak konumlandığına da dikkat çeken Eyüp Aratay, “Türkiye’de net şekilde görünen bir otogaz gerçeği var. Türkiye dünyanın en gelişmiş ve en önemli otogaz pazarlarından biri konumunda. Bugün otogaz, otomotiv yakıtları içerisinde benzini geçmiş durumda. GO’nun da arkasında; 1961 yılında kurduğu ilk dolum tesisi ile LPG’nin, rafineri bacasında yakılarak salınan bir atık iken bugünkü dev bir sektöre dönüşümünde öncülük eden, 1996 yılında Türkiye’nin ilk resmi belgeli otogaz istasyonunu açmasından bu yana yaklaşık 5 milyar litrelik otogaz satışı gerçekleştiren, diğer bir deyişle 300 milyona yakın araca yakıt ikmali yapan İpragaz bulunuyor. GO da, müşterilerine; yüksek performans, çevreye katkılarının yanı sıra önemli tasarruf avantajları sunan ENO serisi yakıtları ile birlikte 19 yılda milyonlarca müşteri tarafından tecrübe ile bilinen İpragaz Otogaz ayrıcalığını da sunuyor. Yolların yenilikçi, dinamik ve seçkin yeni nesil GO istasyonlarındaki adil ve kaliteli hizmet, üstün nitelikli yakıt alternatifleri ve İpragaz Otogaz ile bir arada önemli bir sinerji de oluşturuyor. Sektörün henüz genç bir markası olmasına karşın GO yakıt istasyonlarında, önemli bir müşteri ilgisi ve memnuniyeti yakalanmış durumda. Bunun yansımalarını, yakıt istasyonlarımızın hem satış performanslarında, hem de sürekli/sadık müşteri potansiyelinde görmek mümkün” diyerek, GO’nun kısa sürede yolların aranan markası olduğuna dikkat çekti. GO ve sektöre ilişkin son gelişmeler değerlendirildi Açılış konuşmasında Eyüp Aratay’ın, EPDK marj konusu, petrol fiyatları ve etkileri gibi sektörel konuları ele aldığı 3. GO Bayi Konseyi’nde, GO yöneticileri de satış, bayi gelişim, taşıt tanıma, pazarlama, uzaktan erişim ve mühendislik gelişmeleri gibi çeşitli konularda bilgi paylaşımında bulundular. İnteraktif bir şekilde sürdürülen toplantı, GO bayilerin görüşlerini dile getirdikleri bölümün ardından, değerlendirme ve kapanış konuşmaları ile son buldu. Bayi Dostu – BADO’nun Türkiye’de bir benzeri yok GO’nun, akaryakıt sektöründeki mevcut DODO (Dealer Owned Dealer Operated), COCO (Company Owned Company Operated), CODO (Company Owned Dealer Operated) gibi sistemler yerine gendi geliştirdiği BADO (Bayi Dostu) felsefesi ile bayilere yönetim ve karar süreçlerinde söz hakkı tanınıyor. Türkiye’de bir benzeri bulunmayan BADO kapsamında 6 aylık periyotlarda gerçekleştirilen GO Bayi Konseyleri’nin ilki İstanbul’da, ikincisi ise Ankara’da düzenlenmişti.
Haberin Kaynağı : GTC İletişim Danışmanlığı
19.12.2014