50 Yıllık İki Köklü Kuruluştan Büyük İşbirliği
Tukaş’ın Ev Dışı Tüketim (EDT) kanalındaki dağıtımını, İstanbul başta olmak üzere 39 ilde Akyürek Pazarlama üstlendi.
Gıda dağıtımının Türkiye’deki önemli oyuncuları arasında yer alan Akyürek Pazarlama, her geçen gün dağıtım ağına yeni bir marka ekliyor. En son; Türkiye’nin önde gelen markalarından biri olan Tukaş’la distribütörlük anlaşması imzalayan Akyürek Pazarlama bu anlaşma kapsamında; Tukaş’ın iddialı bir şekilde giriş yaptığı Ev Dışı Tüketim (EDT) kanalındaki dağıtımınını üstlenecek.
Türkiye’nin önde gelen dağıtım – pazarlama şirketlerinden olan Akyürek Pazarlama, salça, konserve (sebze, şarüteri, bakliyat, hazır yemek) turşu, reçel, sos (ketçap, mayonez ve acı biber sosu) ve dondurulmuş gıda ürün gruplarının üretimini gerçekleştiren Tukaş’ın EDT’de (ev dışı tüketim) dağıtım işini üstlendi. Türkiye genelinde toplam 39 ile yapılacak dağıtım ve pazarlama faaliyetlerinde Akyürek Pazarlama’yı seçen Tukaş da Ev Dışı Tüketim kanalındaki iddialı çalışmalarıyla öne çıkıyor.
Müşteri portföyüne Tukaş’ı da ekleyen Akyürek Pazarlama Genel Müdürü Uğur Özden, iki kurum arasındaki yeni işbirliği için şu değerdirmeyi yaptı: “Aynı Akyürek Pazarlama gibi Tukaş markası da geçmişi 50 yıla dayanan Türkiye’nin köklü markalarında biri. 50 yıllık başarı öyküsüne sahip iki kurumun işbirliği bu açıdan da büyük önem taşıyor. Ev dışı tüketim kanalına güçlü bir giriş yapan Tukaş’ın; güçlü pazarlama ve dağıtım ağına sahip şirketimiz Akyürek Pazarlama ile yaptığı anlaşmanın, her iki taraf için de hayırlı olmasını diliyoruz.” Ev dışı tüketim kanalının, son beş yıl içinde nüfus artışı ve çalışan kadın sayısının artmasıyla da büyüme trendi yakaladığına dikkat çeken Uğur Özden, EDT sektörünü Türkiye’nin son yıllarda en hızlı büyüyen alanlarından biri olarak gördüklerini ve ürün portföylerini de eş zamanlı olarak artırma yönünde çalışmalarını hızlandırdıklarını hatırlattı.
Toplamda 18 bin müşteri ile 80 bin satış noktasına ulaşan Akyürek Pazarlama’nın, tüm ürünlerde en büyük ulusal zincir marketten, en küçük satış noktasına kadar satış ve dağıtım ağının bulunması sektörde de önemli bir avantaj sağlıyor. Hizmet verdiği sektörlerde pek çok teknolojik uygulamaya ve yeniliğe öncülük eden Akyürek’in dağıtım ve pazarlamasını
üstlendiği Türkiye’nin önde gelen markaları arasında; Unilever, Trakya Birlik, Marmara Birlik, Dr. Oetker, Evden, Algida, FritoLay, Fisko Birlik, Dimes. Hipp, Dardanel ve Bien yer alıyor.
Haberin Kaynağı : Bersay İletişim Danışmanlığı
14.05.2013