Alfemo Hız Kesmeden Büyümeye Devam Ediyor
Alfemo “Doğru Markalaşma ve Yenilikçi İş Stratejileri” ile Global Başarısını Arttırmaya Devam Ediyor…
Mobilya pazarının lider oyuncularından Alfemo, Türkiye’deki mağazalarına 2015 yılında 25 konsept mağaza daha ekledi. Marka, yurt dışındaki büyümesini de paralel bir hızla sürdürüyor.Alfemo, 2014 yılında İngiltere, Dubai, Almanya ve Panama, Irak, İran gibi stratejik açıdan önemli ülkelerde açtığı konsept mağazalarına Aralık ayında yenilerini ekledi. Marka, yılın son ayında Lübnan, Irak, Abu Dhabı ve S.Arabistan mağazalarının kapılarını açarak hem kendisi hem de Türkiye ihracatı açısından önemli bir başarıya imza attı.Bu dikkat çekici gelişmeyle ilgili bilgi aldığımız Alfemo Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ramazan Davulcuoğlu, yurt dışı pazarlardan gördükleri yoğun ilginin nedenlerini şöyle açıkladı: “Alfemo olarak, tüm alt yapımızı, ürün stratejimizi, mağaza konseptimizi, sistem entegrasyon donanımımızı yurt dışında mağazalaşarak bir dünya markası olma hedefine ve yurt içinde de dünya standartlarında mağazalaşmaya yönelik olarak kurguladık. Bugün Alfemo’nun farklı m2, lokasyon ve pazarlar için uygulanabilir standart konsepti vardır. Konseptimizin marka vaadi, sunduğu ürün ve hizmetlere uygundur. Görsel ve ticari sunum standartları tam ve eksiksiz düzenli olarak uygulanmaktadır. Sürekli tazedir. Ürün ve hizmet, fiyatlama stratejileri hedef müşteri beklentileri gözetilerek yapılır. Alfemo; bulunduğu pazarın gerçeklerinin farkındadır. Mağaza operasyonu, ürün yönetimi ile sürekli konuşur. Bulunduğu coğrafyaya uygun ürün ve hizmetlerinde farklılık yaratabilme esnekliğine, hızına sahiptir. Mağaza çalışanları, marka ve kurum hakkında eksiksiz bilgi sahibidirler. Markanın sözcüleridirler. Marka yönetimimizde müşteri beklenti ve talepleri esas alınır.” diyen Davulcuoğlu; sözlerine şöyle devam etti:“Eksiksiz kılmaya çalıştığımız ve sürekli geliştirdiğimiz bu donanımlarımızla, Mağaza açacağımız noktalara ilişkin seçici davranma niteliğimiz, edindiğimiz başarının anahtarıdır diye düşünüyorum. 2015 yılında da belirlediğimiz yeni hedefler doğrultusunda ilerliyor ve gelen talepleri süzgecimizden geçirerek değerlendiriyor olacağız. Yurt dışında açtığımız her mağaza, ülke ihracatına da farklı yönleriyle katkı sağlamakta. Türk ekonomisine katma değer sağlayan, ülkemizin tanıtımını yapan ve Türk ürünlerine ilgiyi ve sempatiyi artıran girişimlerimizde, Turquality desteğiyle ilerlememiz de gücümüze güç katıyor. Yeni yılda başarılarımıza yenilerini eklemek en büyük isteğimiz” Alfemo, Türkiye’de ve dış pazarda sadece Alfemo mağazalarıyla değil, çocuk ve genç mobilya koleksiyonlarını sunduğu Kids&Teens mağazaları ile de büyümeyi sürdürüyor…
www.alfemo.com.tr
Editör Notu: Türkiye’de 1997 yılından bugüne döşemeli ve panel mobilya üretimi alanında özgün tasarımlarıyla dikkat çeken Alfemo, sektöründe trendleri belirleyen öncü bir marka olmaya devam ediyor. Mobilyada modayı belirleyen, fonksiyonel, estetik, kaliteli, şık ve ayrıcalıklı tasarımlarını doğru fiyat politikasıyla birleştiren Alfemo, hızlı ve zamanında hizmet anlayışıyla üretiyor. İzmir Torbalı’da 60.000 metrekaresi kapalı toplam 200.000 metrekare alanda yatak odası, yemek odası, çocuk odası, genç odası, oturma odası ve yatak-baza ürün gruplarıyla geniş bir yelpazede üretim yapan Alfemo, bir evin ihtiyacı olan tüm mobilya ve aksesuarları tüketicinin beğenisine sunuyor. Dünya standartlarındaki üretimini tamamen otomasyona dayalı, SAP sistemine entegre edilmiş modern tekniklerle üreten ve çevre kirliliğine duyarlı makinelerle gerçekleştiren Alfemo, GS Sertifikası, ISO9001-14001 Kalite Sertifikaları ve Turquality ile üretim standartlarını ulusal ve uluslararası kalite platformlarında da tescilliyor.
Haberin Kaynağı : Orkestra İletişim
29.12.2014