Antalya Hilti Center Antalyalıların Yoğun İlgisiyle Açıldı
İnşaat el aletleri sektörünün inovatif jenerik markası Hilti, Nisan ayında açılışı yapılan Adana Hilti Center’dan sonra Akdeniz Bölgesi‘ndeki ikinci Hilti Center‘ı Antalya’da açtı. Antalyalıların yoğun ilgi gösterdiği açılışta, Hilti ürünlerinde yüzde 50’ye varan oranlarda indirim uygulandı.
Türkiye’de 18 yıldır kaba inşaat, ince işler, mekanik, elektrik, enerji ve endüstri sektöründe çalışan profesyonellere yönelik ürün ve hizmetler sunan Hilti Türkiye, altıncı bölgesel merkezini Antalya’da açtı. Antalyalıların yoğun ilgi gösterdiği Hilti Center’ın açılış etkinliğinde, Hilti ürünleri tanıtılırken ziyaretçiler de ürünleri bire bir deneme fırsatı buldu. Açılış gününe özel olarak Hilti’nin belirli ürün gruplarında yüzde 50’ye varan indirim uygulandı. Antalya’nın eski sanayi bölgesinde, inşaat sektörünün merkezi olan Muratpaşa’da bulunan Antalya Hilti Center, ulaşım kolaylığı ve merkezi konumu ile dikkat çekiyor.
Akdeniz Bölgesi‘ndeki satış potansiyelinin büyüklüğü nedeniyle Adana’dan sonra bölgedeki ikinci satış noktasını Antalya’da açma kararı aldıklarını belirten Hilti Türkiye ve Orta Asya Genel Müdürü Mehmetçik Kalay, “Hilti Türkiye olarak geçtiğimiz yıl rekor büyüme sağlayarak yüzde 35 oranında büyüdük ve bu yıl yüzde 20 büyüme hedefliyoruz. Bu yıl Türkiye pazarına 24 yeni ürün sunuyoruz. Yeni ürünlerimize ek olarak yeni Hilti Center’lar açıyoruz ve demo alanlarına ağırlık verdiğimiz yeni konseptimizi mevcut Hilti Center’lara taşıyoruz. Amacımız mağazamıza gelen müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik bilgi ve uygulamalar sunmak. İlgilendikleri ürünlerle ilgili birebir uygulama ve deneme yapma imkanı oluşturuyoruz. Geniş depolama alanlarımız sayesinde müşterilerimizin ürünlerle ilgili isteklerine hızlı şekilde geri dönüş yapılabiliyoruz, stok problemi yaşamıyoruz.“ dedi.
Geniş Ürün Yelpazesi
Açılış gününe özel olan Hilti ürünlerindeki kampanya kapsamında; Gömlekli Dübel, Karot Makinesi Seti, Çoklu Çizgi Lazeri, Lazermetre, Akülü Delici/Vidalama Makinesi Seti, Akülü Darbeli Vidalama Makinesi Seti, Akülü Alçıpan Vidalama Makinesi Seti, Gazlı Çivi Çakma Tabancası Seti, Akülü Vidalama Makinesi Seti, Akülü Darbeli Delici Seti, Kırıcı ve Uçları gibi belirli ürün gruplarında yüzde 50’ye varan indirimli fiyatlar uygulandı.
Nihai Tüketiciye Özel İlk’ler
İnşaat profesyonellerinin jenerik markası Hilti, ilk kez son tüketicilere özel olarak üretilen iki yeni ürününü de Antalya Hilti Center açılışında indirimli fiyatlarla satışa sundu. Hilti’nin iki yeni ürününden ilki alüminyum gövdeye sahip, küçük boyutları ve yüksek güç değeri ile göz dolduran Barutlu Çivi Çakma Makinası Hilti DX 2. İkinci yeni ürünü ise Delim ve Vidalama Makinası Hilti SF 2-A ve Hilti SID 2-A. Hilti’nin yeni ürünleri, açılışa katılan ziyaretçiler tarafından, evlerde sıkça ihtiyaç duyulan hafif delim ve sabitleme işlemleri, dolap, mobilya, kapı, pencere ve banyo aksesuarlarının montajı ile elektrikli aletler, prizler, kapaklar ve bağlantı elemanlarının sabitlenmesi gibi işler için ideal olarak değerlendirildi.
Hilti ve Hilti Türkiye Hakkında:
Dünyanın en küçük ülkelerinden biri olan yaklaşık 35 bin nüfuslu Lihtenştayn Prensliği’nde doğup, bugün 22 bin çalışanı ile global bir marka haline gelen Hilti, 6 kıtada 120’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. 2014 yılı cirosu bir önceki yıla göre yüzde 3,6 artışla 4,5 milyar İsviçre Frangı (CHF) (11,5 milyar TL) olarak gerçekleşen Hilti, Türk inşaat sektörünün hızlı gelişme ve büyüme potansiyeli sebebiyle 18 yıldır Türkiye’de...
Türkiye pazarına ilk kez 1982 yılında giren ve Türkiye’de 1997 yılına kadar distribütörlük olarak temsil edilen Hilti Türkiye, 1997 yılından bu yana yüzde 100 yabancı sermayeli bir firma olarak faaliyet gösteriyor. Tüm ürün ve hizmetlerini, sektör bazında uzmanlaşmış satış temsilcileri, mağazaları, müşteri hizmetleri yetkilileri, web sitesi ve mühendislik ekibi aracılığıyla sunan Hilti Türkiye, son 3 yıldır Orta Asya ve Irak’tan sorumlu üs konumunda. 2014 yılında yüzde 35 büyüme gösteren Hilti Türkiye, başarısını bilgi, birikim ve inovasyon ile sürdürülebilir değer yaratan bir marka olmaya borçlu.
Bugün Türkiye’de, kentsel dönüşümden konut ve AVM’lere, tünel ve tüp geçitlerden enerji projelerine kadar pek çok özellikli projede, global inşaat endüstrisinin jenerik markası Hilti’nin mühendislik hizmetleri ve ürünleri kullanılıyor. 2013 yılında AR-GE’ye 189 milyon İsviçre Frangı (CHF) (yaklaşık 440 milyon TL) yatırım yapan Hilti, inşaat sektörünün ihtiyaçlarını iyi analiz edebilme hedefiyle dünya çapında her gün yaklaşık 200 bin müşteri ile iletişim kuruyor. Merkez ofisi İstanbul’da bulunan Hilti Türkiye; İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa ve Adana Bölge Müdürlükleri’nde görev yapan 200 çalışanı ile faaliyetlerini sürdürüyor.
Hilti Türkiye, Great Place to Work Enstitüsü’nün, dünyanın en prestijli araştırmaları arasında yer alan Türkiye’nin En İyi İşverenleri 2015 listesinde 3. sırada yer aldı. 50-500 çalışan sayısı kategorisinde geçtiğimiz yıl 9. sırada bulunan Hilti Türkiye, bu yıl altı basamak birden yükseldi. Hilti Türkiye, ayrıca Yaşam Boyu Öğrenme alanında Özel Ödül’e layık görüldü.
Haberin Kaynağı : İnomist
27.05.2015