Ariston Thermo 2015'te Enerji Tasarrufu Ürünlerle Büyüyecek
Ariston Thermo Türkiye bayilerini Roma’da ağırladı…
Isıtma sektörü ürünlerinde dünya devi Ariston Thermo, bu yıl bayileriyle Roma’da bir araya geldi. Türkiye genelinde 120 bayinin katıldığı toplantıda, Ariston Thermo 2014 değerlendirmesi yapıldı ve 2015 yılı hedefleri aktarıldı. Ariston Thermo, sürdürülebilir büyüme için tüm uzun vadeli hedeflerini enerji tasarruflu ürünlere odakladığını açıkladı.
Kalite, güven ve enerji tasarrufunu bir arada sunarak yaşam alanlarında yüksek konfor sağlayan Ariston Thermo, 28 Şubat - 03 Mart 2015 tarihleri arasında İtalya’nın Roma şehrinde Türkiye genelindeki bayileriyle bir araya geldi. Toplamda 120 bayinin katıldığı toplantıda, Ariston Thermo 2014 değerlendirmesi yapıldı ve 2015 yılı hedefleri aktarıldı. Ariston Thermo Türkiye Genel Müdürü Mete Zadil açılış konuşmasında Ariston Thermo’nun sürdürülebilir büyüme için tüm uzun vadeli hedeflerini enerji tasarruflu ürünlere odakladığını açıkladı. 2014 yıl sonu rakamlarına göre Ariston Thermo’nun cirosunun yüzde 45’ini yüksek verimli ürünlerden ve yenilenebilir enerji teknolojilerinden sağladığını belirten Zadil, 2020 yılında bu rakamın yüzde 80’lere ulaşmasının hedeflendiğini belirtti. 2015 yılı marka hedefleri ve pazarlama stratejisi hakkında bilgiler paylaşan Ariston Thermo Türkiye Pazarlama Müdürü Işıl Aksoy ise, yapılan pazarlama ve iletişim çalışmaları sonucu olarak Ariston Thermo’nun marka bilinirliğini bir yılda yüzde 100 arttırdığını belirtti. Nihai tüketiciye yönelik yoğun reklam çalışmaları ile marka algısını yukarı taşımayı, Ariston Thermo markasını beyaz eşyadan farklılaştırmayı ve enerji verimli ürünleri ön plana çıkarmayı hedeflediklerini belirten Aksoy, üstün Ariston teknolojisini ön plana odaklı çalışmalara ağırlık verdiklerini vurguladı. 2015’te marka ortaklıkları ile nihai tüketiciye maksimum erişim sağlayacaklarını belirten Aksoy, AVEA ve Yapı Kredi gibi marka işbirlikleriyle ilgili bilgi verdi. Aksoy’dan sonra söz alan Ariston Thermo Türkiye Proje ve Sistem Ürünleri Müdürü Nihat Yıldırım da ürün gamına eklenen yenilikçi ürünler ve çözümlerle ilgili açıklamalarda bulundu. Her yıl geleneksel olarak düzenlenen ve bu sefer Roma’da yapılan toplantıda bayilere özel kültür ve gezi turları düzenlendi ve Vatikan ziyareti gerçekleştirildi. Bayi gezisinin ilk ayağında, İspanyol Merdivenleri, Aşk Çeşmesi, Pantheon Meydanı, Navona Meydanı gibi İtalya’nın cazibe merkezlerini kapsayan “Water & Stones” turunun ardından özel şovların sergilendiği şehrin ünlü simalarının uğrak yeri Tanagra restoranda akşam yemeği düzenlendi. Gezinin ikinci gününde Saint Pietro Kilisesi ve Vatikan turu yapıldı. Bayi gezisinin sürprizi ise İtalya Serie A Ligi’nin en heyecanlı karşılaşmalarından biri olan Roma - Juventus maçıydı. Ariston bayileri İtalya Serie A 25. hafta kapanış mücadelesini Stadio Olimpico’da izledi.
Ariston Thermo hakkında:
Ariston Thermo ısıtma ve su ısıtma alanında dünya çapında lider bir şirkettir. Grup, 2013 yılında toplam 1.335€ milyar ciro elde etti ve 150'den fazla ülkede 7.2 milyon ürün sattı; grubun 6,600 çalışanı, 45 şirketi ve 31 ülkede 7 dış temsilcisi bulunmaktadır. Grup, genel olarak Ariston, Elco, Chaffoteaux ve Racold markaları altında her çeşit ürün ve sisteme sahip olmakla beraber birçok hizmet sunmaktadır. Ariston Thermo’nun enerji verimine olan bağlılığı, ısıl güneş enerji sistemleri ve ısı pompalarının yanında, (kazanlar ve su ısıtıcıları gibi) ürün veriminin geliştirilmesi ve yeni proje yatırımları içeren düzenli gelişmekte olan yeni çözümler yoluyla gözlemlenmektedir. Temel hedef, konfor, enerji tasarrufu ve çevre özeni içeren optimum bir bileşim sunmaktır.
Haberin Kaynağı : A İletişim
19.03.2015