Arzum, Avrupa İş Ödülleri Yarışması’nda "inovasyon" Dalında "ulusal şampiyon"lardan Biri Oldu
Arzum Elektrikli Ev Aletleri, Avrupa iş dünyasındaki bilinirliliği ve mükemmelliği desteklemek amacıyla düzenlenen Avrupa İş Dünyası Ödülleri Yarışması’nda (European Business Awards) ‘inovasyon’ alanında ‘ulusal şampiyon’ olarak seçildi.
Elektrikli ev aletleri sektörünün lider şirketlerinden Arzum Elektrikli Ev Aletleri, Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen Avrupa İş Dünyası Ödülleri Yarışması’nda ‘ulusal şampiyon’larından biri olarak seçildi. Bu yıl 8.si düzenlenen Avrupa İş Dünyası Ödülleri’ne Avrupa’dan 33 ülke, 24 bin şirketle katıldı.
Yarışmaya katılan şirketler üç aşamalı bir değerlendirmeye tabi tutuldu. Bunun yanı sıra iki aşamalı halk oylamasının da yapıldığı yarışmada 132 jüri üyesi görev aldı. Değerlendirme sonrasında 33 Avrupa ülkesinde 709 tane ‘Ulusal Şampiyon’ seçildi. Arzum Elektrikli Ev Aletleri, ‘Ulusal Şampiyon’lardan biri olarak kabul edildi. Bundan sonraki süreçte ise Arzum, ülke şampiyonları olarak ‘Avrupa Şampiyonası’na katılacak.
Arzum Elektrikli Ev Aletleri Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı, şirket olarak aldıkları bu ödülden büyük mutluluk duyduklarını söyledi. Arzum’un inovatif bir şirket olduğuna dikkat çeken Kolbaşı, “Kuruluşumuzdan bu yana hep daha iyisini yapmak için uğraşıyoruz. Bunu yaparken kullanıcılarımızın ihtiyaçlarının yanı sıra ürünlerimizin kullanım kolaylığına, yenilikçi olmasına özellikle önem veriyoruz. Bunları, arkamızdaki güçlü Ar-Ge ekibi ile gerçekleştiriyoruz. Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul gören ‘Avrupa İş Dünyası Ödülleri’nde aldığımız sonuç da yaptığımız işin ne kadar doğru olduğunu gösteriyor” dedi.
Arzum Elektrikli Ev Aletleri Hakkında:
Türkiye’de elektrikli ev aletleri sektörünün pazar lideri konumunda olan Arzum, 1966 yılında kuruldu. Dünyanın pek çok ülkesine ihracat gerçekleştiren Arzum, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü, mutfak aletleri ve aksesuarlar olmak üzere 8 ürün kategorisinde; 250’den fazla ürünü ile bulunuyor. Arzum’un uluslararası operasyonları Hong Kong ve Münih’te bulunan ofisler dışında dört kıtaya yayılan 30’a yakın ülkede sahip olduğu geniş dağıtım ağını kapsıyor. ‘Yenilikçi’, ‘tutkulu’, ‘samimi’ ve ‘özenli’ olmak şeklinde sıraladığı değerleriyle Arzum, kuruluşundan bu yana müşterilerine en iyi teknolojiyi ve ürünleri sunmakta. TGI Global’in araştırmasına göre Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk 10 markası arasında yer alan Arzum ürünleri, Türkiye’de 10 milyondan fazla evde kullanılmaktadır. www.arzum.com.tr
Haberin Kaynağı : Effect Halkla İlişkiler
09.09.2014