Arzum OKKA Türk Kahvesi Makinesi Ambiente 2016 Fuarı'na Damgasını Vurdu
Almanya'nın Frankfurt şehrinde düzenlenen züccaciye, ev dekorasyonu ve hediyelik eşya fuarı Ambiente'ye bu yıl 13. kez katılan Arzum Elektrikli Ev Aletleri, Arzum OKKA Türk kahvesi makinesi ile fuarın ilgi odağı oldu.
Ambiente 2016'da yer alan, Türk kahvesi kültürünün yaşatıldığı Arzum OKKA standında fuar boyunca ziyaretçilere toplam 1.800 fincan OKKA'lı Türk kahvesi ikram edildi. Arzum Elektrikli Ev Aletleri Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı: Türk kahvesinin globalleşmesi vizyonumuzun önemli bir öğesi Türk kahvesini doğrudan fincana servis eden ilk Türk kahvesi makinesi Arzum hem Türk kahvesi severlere hem de uluslararası tüketicilere tanıtmıştık. Bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Ambiente 2016 ise yeni krom renkli Arzum Okka ile ziyaretçilerin karşısına çıktık. dedi.
Dünyanın önde gelen uluslararası züccaciye, ev dekorasyonu ve hediyelik eşya fuarı Ambiente 2016, 12-16 Şubat tarihleri arasında dünyanın en büyük ikinci fuar alanı olan Frankfurt Fair and Exhibition Centre’da gerçekleştirildi. Global tüketici ürünleri alanındaki endüstri için rakipsiz bir ticaret platformu olan Ambiente 2016 Fuarı'nda, 90’ı aşkın ülkeden gelen 4.800'e yakın firmanın ürünleri sergilendi. Türk firmalarının yanı sıra uluslararası ziyaretcilerin de yoğun ilgi gösterdiği fuara bu yıl 13. kez katılan Arzum Elektrikli Ev Aletleri, Arzum OKKA Türk kahvesi makinesi ile Ambiente 2016 Fuarı'nın ilgi odağı oldu.
Ambiente 2016'teki Arzum OKKA standında fuar boyunca ziyaretçilere toplam 1.800 fincan OKKA'lı Türk kahvesi ikram edildi.
Fuarın gerçekleştiği Fankfurt Fair and Exhibition Centre, hall 3'de yer alan Arzum OKKA, Türk kahvesi yapımını yeni teknolojilerle yeniden yorumlayan yeni krom rengi ile dünyanın önde gelen uluslararası züccaciye, ev dekorasyonu ve hediyelik eşya fuarı Ambiente'de kahveseverlerle buluştu. Yeni krom renkli Arzum OKKA Türk Kahvesi Makinesi, Frankfurt Fair and Exhibition Centre’da gerçekleşen Ambiente 2016, Almanların da yoğun ilgisi ile karşılaştı.
Ambiente 2016'yı değerlendiren Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı Ambiente 2016'nın bizim için çok yönlü bir değeri bulunuyor. Türk kahvesinin globalleşmesi vizyonumuzun önemli bir öğesi Türk kahvesini doğrudan fincana servis eden ilk Türk kahvesi makinesi Arzum OKKA'yı uluslararası tüketicilerimize tanıtmıştık. Bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Ambiente 2016 ise yeni krom renkli Arzum Okka ile ziyaretçilerin karşısına çıktık. dedi.
Arzum OKKA Mart'da Amerika'da!
Arzum OKKA’yla ihracatta önemli bir başarı yakaladıklarını ifade eden Murat Kolbaşı, OKKA'nın Mart ayından itibaren Amerika'ya ihraç edileceğinin müjdesini de Ambiente fuarında verdi. Kolbaşı sözlerini şöyle sürdürdü: Elektrikli ev aletleri için Amerika zor bir destinasyon çünkü Türkiye'de 220 Volt elektrik akımı kullanılırken, ABD'de kullanılan elektrik akımı 110 Volt'tur. Ayrıca Amerika'da priz uçlarına da bizden ve Avrupa'dan farklıdır. Amerika kıtasına elektronik eşya ihracatı yapabilmek için UL sertifikasyonu Biz Arzum OKKA için UL güvenlik sertifikasını ve yalnızca ürünün kalitesini değil, ve OKKA'nın Amerika'da kullanılabilirliğini sağladık. Arzum OKKA Mart ayında Amerika pazarında olacak. Ayrıca, yine Mart’ta her yıl Chicago’da düzenlenen Kuzey Amerika’nın en büyük ev aletleri fuarı IHH’de boy göstereceğiz. OKKA ile Amerika açılımı sayesinde Arzum'un global marka yolculuğunda önemli bir adım atarken diğer yandan Türk kahvesinin de dünyada yaygınlaşmasına önemli bir katkı sağlamış olacağız.
Arzum Elektrikli Ev Aletleri Hakkında:
Türkiye’de elektrikli ev aletleri sektörünün pazar lideri konumunda olan Arzum, 1966 yılında kuruldu. Dünyanın pek çok ülkesine ihracat gerçekleştiren Arzum, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü, tava-tencere ve aksesuarlar olmak üzere 8 ürün kategorisinde; 250’den fazla ürünü ile bulunuyor. Arzum’un uluslararası operasyonları Hong Kong ve Münih’te bulunan ofisler dışında dört kıtaya yayılan 30’a yakın ülkede sahip olduğu geniş dağıtım ağını kapsıyor. ‘Yenilikçi’, ‘tutkulu’, ‘samimi’ ve ‘özenli’ olmak şeklinde sıraladığı değerleriyle Arzum, kuruluşundan bu yana müşterilerine en iyi teknolojiyi ve ürünleri sunmakta. TGI Global’in araştırmasına göre Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk 10 markası arasında yer alan Arzum ürünleri, Türkiye’de 10 milyondan fazla evde kullanılmaktadır.
Haberin Kaynağı : Effect Halkla İlişkiler
26.02.2016