Arzum'dan OKKA'lı Bir Yeni Yıl Hediyesi Arzum OKKA
Arzum, 2015 yılını Okka’lı bir Türk kahvesi deneyimi yaşatarak Arzum OKKA ile karşılıyor. Dünyada ve Türkiye’de bir ilk olan Arzum OKKA Türk kahvesi makinesi, yeni yıla girerken sevdiklerinize hediye alma işini bir keyfe dönüştürüyor.
Geleneksel tada uygun, bol köpüklü, ideal kıvamda okkalı Türk kahvesini doğrudan fincana servis eden Arzum OKKA, yeni yıl heyecanı yaklaşırken hediye arayışına son veriyor. Türk kahvesi yapımını modern teknolojilerle yeniden yorumlayan ve dünyanın en prestijli tasarım ödüllerinden biri olan Red-Dot Awards ödülünün sahibi olan Arzum OKKA, yeni yılda sizi sevdiklerinize tüm şıklığıyla “okkalı bir Türk kahvesi deneyimini” yaşatmaya davet ediyor.
Kendini Temizleme ve Közde Pişirme Özellikleriyle Kahve Severlerin Baş Tacı
Arzum OKKA, suyu otomatik olarak su haznesinden pişirme haznesine aktarırken, kahveyi pişirip, doğrudan fincanlara servis ediyor. Her pişirmede ideal lezzeti yakalayan ürün, kendi kendini de temizleyerek kesintisiz bir keyif sağlıyor. Tasarım dünyasının Oscar’ı olarak gösterilen Red Dot Design 2014 ödülüne sahip olan Arzum OKKA’ya, bol köpüklü okkalı bir Türk kahvesi yapmak için kahve ve şekeri eklemek yeterli oluyor.
Sadece tek bir tuşa basarak aynı anda 1 veya 2 fincan Türk kahvesi hazırlayabilen makine, yavaş pişirme özelliği sayesinde közde pişirilmiş Türk kahvesi keyfi sunuyor. 1 fincan Türk kahvesi yaklaşık 1 dakikada, 2 fincan ise yaklaşık 1.5 dakikada servis ediliyor. Közde kahve keyfi içinse sadece 4-5 dakika yeterli.
Farklı fincan boyutlarına göre ayarlanabilen yapısıyla büyük - küçük kahve fincanı kullanımlarına da uygunluk gösteriyor. Farklı yükseklik seviyelerindeki suyun kaynama derecesine göre kendini otomatik olarak ayarlayabilen ürün, ‘Auto Boiling Altitude Detection’ teknolojisiyle kullanıcılarına büyük konfor ve ideal sıcaklıkta pişmiş okkalı bir deneyim sağlıyor.
Arzum OKKA, www.arzumokka.com, www.hepsiburada.com web sitelerinde, EnPlus Karaca, Metro ve Teknosa mağazalarında satışa sunuluyor.
Haberin Kaynağı : Effect PR
25.11.2014