Arzum'un Yeni CFO'su Cemal Tüfekçi Oldu
Türkiye'nin lider küçük ev aletleri markası Arzum'un yeni CFO'su Cemal Tüfekçi oldu. Göreve 1 Ekim 2015 tarihinde başlayan iş dünyasının deneyimli ismi Tüfekçi, Arzum Elektrikli Ev Aletleri'nde mali işlerden sorumlu olacak.
Kurumsallaşma ve global markalaşma stratejisi kapsamında önemli adımlar atan Türkiye'nin lider küçük ev aletleri markası Arzum, üst yönetim yapısını güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda Arzum'un yeni CFO'su Cemal Tüfekçi oldu. Göreve 1 Ekim 2015 tarihinde başlayan iş dünyasının deneyimli ismi Tüfekçi, Arzum Elektrikli Ev Aletleri'nde mali işlerden sorumlu olacak.
Cemal Tüfekçi Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 1995 yılında mezun oldu. Yeditepe Üniversitesi İşletme Yönetimi Bölümü’ndeki yüksek lisansını 2000 yılında tamamladı. Profesyonel hayata 1995 yılında Ernst&Young mali denetim firmasında denetçi olarak başlayan Tüfekçi, 1999 yılında Foster Wheeler’da Muhasebe ve Finans Müdürü olarak çalışmaya başladı. Ardından 1999-2001 yılları arasında IXIR’de Finansal ve Operasyonel Kontrolör olarak, 2001-2003 yılları arasında ise UCB Pharma’da Finansal Kontrolör olarak görev yaptı. 2003-2009 yılları arasında Kraft Foods Turkey’de sırasıyla Hazine Müdürü, Finansal Planlama ve Analiz Müdürü, EEMA Bölgesi Müşteri Hizmetleri ve Lojistik Kontrolörü, Tedarik Zinciri ve Üretim Kontrolörü görevlerini üstlendi. 2009-2011 yılları arasında Ana Gıda’da Finans Direktörü olarak görev aldı. Tüfekçi, 2011 yılından bu yana, dünyanın en büyük özel üniversiteler ağı olan Laureate International Universities üyesi olan İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde CFO olarak görev yapıyordu. Tüfekçi’nin SMMM, CMA ve Bağımsız Denetçi sertifikaları bulunuyor.
Arzum Elektrikli Ev Aletleri Hakkında:
Türkiye’de elektrikli ev aletleri sektörünün pazar lideri konumunda olan Arzum, 1966 yılında kuruldu. Dünyanın pek çok ülkesine ihracat gerçekleştiren Arzum, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım olmak üzere 6 ürün kategorisinde; 250’den fazla ürünü ile bulunuyor. Arzum’un uluslararası operasyonları Hong Kong’ta bulunan ofisi dışında dört kıtaya yayılan 30’a yakın ülkede sahip olduğu geniş dağıtım ağını kapsıyor. ‘Yenilikçi’, ‘tutkulu’, ‘samimi’ ve ‘özenli’ ‘ güvenilir” olmak şeklinde sıraladığı değerleriyle Arzum, kuruluşundan bu yana müşterilerine en iyi teknolojiyi ve ürünleri sunmakta. TGI Global’in araştırmasına göre Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk 10 markası arasında yer alan Arzum ürünleri, Türkiye’de 10 milyondan fazla evde kullanılmaktadır.
Haberin Kaynağı : Effect Halkla İlişkiler
20.10.2015