Atık Geri Dönüşüm Şirketi, Hizmetlerini Arttırmak için Allison Donanımlı Scania'lara Güveniyor
Atık toplama şirketi Vanni + Didicher Recycling GmbH & Co. KG, şehir içinde daha etkili ve verimli atık kağıt toplama çalışmaları gerçekleştirmek için Allison otomatik şanzımanla donatılmış üç adet yeni Scania P320 model kamyonu hizmete sundu.
Almanya’da bulunan Pforzheim şehri, tüm bölgeye atık bidonları yerleştirerek atık kağıt toplama işlemini büyüttü ve bu hizmet için önümüzdeki yedi yıl Vanni + Didicher şirketini görevlendirdi. Vanni + Didicher, bu görevde kullanmak üzere alçak tabanlı ve 9.3 litre hacimli, maksimum performansı 1900 devir/dk.'da 235 kW (320 PS) olan üç adet yeni Euro 5 DC9 Scania P320 DB 6x2*4MNA çöp aracı teslim aldı. Araçların hepsi Allison 3000 Serisi tam otomatik şanzıman donanımı ile hizmet sunuyor.
Karlsruhe'deki Martin Knirsch Kraftfahrzeuge GmbH'nın müdürü Andreas Knirsch konu ile ilgili açıklamasında, “Vanni + Didicher’in çalışmaları için tam otomatik şanzımanları tavsiye ediyorum, çünkü atık toplama sektörü için mükemmel bir seçim. Başlangıçta biraz daha yüksek bir yatırım gerektirmelerine rağmen, karşılığını veriyorlar. Örneğin diğer şanzıman teknolojileri dokuz yıllık kullanımda yaklaşık dört kez debriyaj değişimi gerektiriyor. Bu da bakım maliyeti ve aracın hizmet dışı olduğu zaman bakımından ek masraf anlamına geliyor,” dedi.
Allison tam otomatik şanzımanlar, geleneksel kuru debriyajın yerine tork konvertörü kullanıyor. Bu da aktarma organları üzerindeki tüm sarsıntı ve titreşimleri azaltıyor. Böylece yüksek maliyetli debriyaj tamirlerini ortadan kaldırıyor. Ayrıca, kalkışta aracın motorunun torkunu arttırarak, hem sıkışık trafikte, hem de şehirde atık toplama güzergahları boyunca dur kalk içeren çalışmalarda aracın performansını ve manevra kabiliyetini büyük ölçüde arttırıyor.
Allison tam otomatik şanzımanlar sürücüyü vites değiştirmekten kurtararak her iki elinin de direksiyonda olmasını sağladığından sürücü tamamen aracı sürmeye odaklanabiliyor. Knirsch, “Çalışma alanını daha ergonomik hale getirmek için vites kolu direksiyon konsoluna entegre edilmiş. Böylece vites değiştirmek, sürücü için çok daha rahat hale geliyor,” diye açıklıyor.
Vanni + Didicher Recycling GmbH & Co. KG direktörü Siegfried Didicher açıklamasında; “Şu ana kadar tüm deneyimlerimiz oldukça olumlu. Satış sonrası hizmet ve destek oldukça iyi. Araçlardan hem operasyonel olarak bizler hem de sürücülerimiz çok memnun,” dedi
Vanni + Didicher Hakkında:
Vanni + Didicher Recycling GmbH & Co KG, merkezi Pforzheim-Nord, Almanya'da olan kapsamlı bir hizmet şirketidir. Şirketin, Allison donanımlı üç adet Scania atık toplama kamyonuna ek olarak, 25 kamyondan oluşan bir filosu ve yaklaşık 45 çalışanı bulunmaktadır.
Allison Transmission, A.Ş. hakkında:
Allison Transmission, orta ve ağır ticari araçlar, Amerika Ordusu orta ve ağır askeri araçlar için dünyanın en büyük tam otomatik şanzıman üreticisi ve transit otobüsler için hibrid sevk sistemleri sağlayıcısıdır. Allison şanzımanları, uzun yol kamyonları (dağıtım, atık, inşaat, itfaiye ve ambulans), otobüsler (çoğunlukla okul otobüsleri ve transit), karavanlar, uzun yol harici araçlar ve ekipman (çoğunlukla enerji ve madencilik) ve askeri araçlar (tekerlekli ve tırtıklı) gibi farklı alanlarla kullanılmaktadır. 1915’te kurulan Allison’ın Genel Müdürlüğü Indianapolis, Indiana, A.B.D.’dedir ve yaklaşık 2,800 çalışanı bulunmaktadır. Çin, Hollanda, Brezilya, Hindistan ve Macaristan’da üretim tesisleri ve müşteri modifikasyon merkezi yer almaktadır. Kuzey Amerika, Avrupa, Asya, Avusturalya, Güney Amerika ve Afrika’da müşterilere hizmet veren Bölgesel Genel Müdürlükleri faaliyet göstermektedir. Allison dünya çapında 1,400 bağımsız distribütör ve bayi lokasyonuna sahiptir. Allison hakkında daha fazla bilgi, www.allisontransmission.com’dan edinilebilir.
Atık toplama şirketi Vanni + Didicher Recycling GmbH & Co. KG, şehir içinde daha etkili ve verimli atık kağıt toplama çalışmaları gerçekleştirmek için Allison 3000 serisi otomatik şanzımanla donatılmış üç adet yeni Scania P320 model kamyonu hizmete sundu.
Vanni + Didicher, bu görevde kullanmak üzere alçak tabanlı ve 9.3 litre hacimli, maksimum performansı 1900 devir/dk.'da 235 kW (320 PS) olan üç adet yeni Euro 5 DC9 Scania P320 DB 6x2*4MNA çöp aracı teslim aldı. Araçların hepsi Allison 3000 Serisi tam otomatik şanzıman donanımı ile hizmet sunuyor.
Vanni + Didicher, üst yapı için ise Faun'u tercih ediyor. İki araç evlerden günlük olarak atık kağıt toplayan Variopress arka yükleyiciyle donatılırken Powerpress arka yükleyiciyle donatılmış olan üçüncü kamyon ticari atık da toplayabiliyor.
Allison 3200 tam otomatik şanzımanlar Pforzheim, Almanya’da atık kağıt toplama için görev yapıyor.
Bu basın bülteninde geleceğe yönelik beyanlar bulunabilir. Geçmişle ilgili gerçekler dışındaki beyanlar, geleceğe yönelik beyanlardır. Bazı durumlarda, geleceğe yönelik beyanları; labilir, lacak, meli, beklemek, planlar, proje, beklemek, inanmak, tahmin etmek, öngörmek, “niyetlenmek,” “önceden tahmin etmek,” “olabilir,” olası, devam gibi terminoloji veya bu terimlerin olumsuz veya benzerleriyle anlayabilirsiniz. Geleceğe yönelik beyanlar gelecekteki performansı garantilemez ve bilinen veya bilinmeyen riskleri içerebilir. Gerçek sonuçların geleceğe yönelik beyanların yapıldığı zamandan farklı olmasına neden olan etkenler aşağıdakileri içerir ve onlarla sınırlı değildir: önemli borçlanma risklerimiz, genel ekonomik ve sektör koşulları, rakiplerimizin hareketlerinin ters etkileri; teknoloji, pazardaki yenilikler ve müşteri ihtiyaçlarındaki değişikliklere bağlı olarak hedeflerimize ulaşmak için hazırlıklarımızın tamamlanması; tam otomatik şanzımanların benimsenmesini arttırmak için Kuzey Amerika dışındaki pazarlarda başarısız olunması; yeni modellerin piyasaya sunulmasının gecikmesi, kampanyaların durdurulması ve/veya artan garanti maliyetleri ve gelecekteki satışların azalmasına neden olacak ürünlerimizde hataların bulunması; önemli müşterilerimizden birinin kaybı veya konsolidasyonu; grevler, iş durdurma veya iş uyuşmazlıkları. Bu tür geleceğe yönelik beyanların makul tahminlere dayandığına inanmamıza rağmen, beklentilere ulaşılacağı ve sapmanın gerçekleşmeyeceği konusunda garanti veremeyiz. Tüm bilgiler bu basın bülteninin tarihi esaslıdır ve hiçbir geleceğe yönelik beyanı gerçek sonuç veya beklentilere uydurmak için güncelleme yükümlülüğü altına girmiyoruz.
Haberin Kaynağı : PRide İletişim
09.07.2013