Avea’nın Superman’leri Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi 2013’te
Avea, Pazarlama Zirvesi’nde sektöre yetiştirdiği Superman’leri Anlattı.
Avea, stratejik iş ortaklığı yaptığı Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi 2013’ün ikinci gününde, yeni nesil pazarlama yaklaşımını teori ve pratikte birleştiren “Avea Pazarlama Okulu” projesi hakkında bilgi verdi
Avea Çalışan Gelişimi ve Yetenek Yönetimi Direktörü Aslı Barış Seyis, 5 Aralık’ta, Avea Pazarlama Okulu katılımcılarıyla birlikte yer aldığı “Pazarlamanın Superman’lerini Yetiştirmek” konulu paralel oturumda, mevcut Avea çalışanlarının ve üniversite öğrencilerinin pazarlama alanında yetkin hale getirilerek şirket performansına katkı sağlamalarının hedeflendiği “Avea Pazarlama Okulu” ile yeni dönem pazarlamanın çok yönlü ihtiyaçlarına cevap verecek ‘Superman’ler yetiştirdiklerini belirtti
Avea’nın stratejik iş ortaklığı yaptığı ve Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşen Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi 2013’ün ikinci gününde “Pazarlamanın Supermenlerini Yetiştirmek” konulu bir paralel oturum gerçekleştirildi. Oturuma Avea Pazarlama Okulu katılımcılarıyla birlikte katılan Avea Çalışan Gelişimi ve Yetenek Yönetimi Direktörü Aslı Barış Seyis, yaklaşık 3 yıl süren eğitim süreci kapsamında, 360 derece pazarlama yetkinliği kazandıran Avea Pazarlama Okulu hakkında dinleyicileri bilgilendirdi.
“GSM sektöründeki çalışanların sadece bulundukları koltuğa hakimiyeti değil, tüm iş süreçlerine, şirketin stratejik kararlarına ve rekabetin gidişatına hakim olmaları gerekiyor. Yani pazarlama bir anlamda hepimizin hayatına dokunuyor. Avea Pazarlama Okulu ile katılımcılara; stratejik kararlarda yol gösterecek, büyük resmi görebilecekleri, müşteri ihtiyaçlarını çok iyi anlamak üzere algılarını kuvvetlendirebilecekleri ve pazarlama bakış açısına sahip olabilecekleri komple bir içerik sunuyoruz. Üniversitelerde bu anlamda yapılandırılmış bir eğitim bulunmuyor. Pazarlama Okulu’nda Üniversite öğrencilerine ve çalışanlarımıza bu boşluğu dolduracak, yeni dönem pazarlama eğitimi veriyoruz” diyen Seyis, Avea Pazarlama Okulu’nu ise şöyle anlattı:
“Müşteri motivasyonlarını, davranışlarını ve içgörülerini yorumlamanın yanı sıra ileri düzeyde finansal analiz yetkinliği olan, modern dünyanın ‘Superman’lerini yetiştirmek, tek bir akademik program ya da tek bir pozisyondaki iş tecrübesiyle kısa sürede mümkün değil. Avea Pazarlama Okulu yeni dönem pazarlamanın çok yönlü ihtiyaçlarına cevap verecek ‘Superman’ler yetiştirdiğimiz bir platform.“
Avea Pazarlama Okulu’nun yüksek seviyede kişiselleştirilmiş içerikleri; genel pazarlama nosyonu, pazarlama fonksiyonlarında yetkinlik ve tecrübe kazanma, liderlerden vizyon, fikir alma seansları ve spesifik uygulamalara yönelik derinleşme olarak sıralanıyor. Ana stratejilerinden biri; kişilerin güçlü olduğu yönleri daha da güçlendirmek olan Avea Pazarlama Okulu’ndan çıkan yaratıcı fikirler, Avea’da hayata geçerek müşterilerle buluşuyor. Bu çerçevede şimdiye kadar 15’ten fazla fikir projelendirildi ve bu projelerden 2 tanesi Avea’da hayata geçerek müşterilerle buluştu.
Avea Hakkında:
Türkiye’nin en genç ve hızlı büyüyen iletişim operatörü Avea, 2004 yılında kurulmuştur. Şirket, gelişmiş altyapısı ve teknoloji yatırımlarıyla müşterilerine yenilikçi ve kaliteli hizmetler sunmaktadır. Avea, 2013 yılı üçüncü çeyrek itibariyle 14,1 milyon müşteriye sahiptir. 205 ülkede 674 operatörle uluslararası dolaşım anlaşması bulunan şirket, bir Türk Telekom iştirakidir. Avea’nın %89,99 hissesi Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye, % 10,01 hissesi İş Bankası Grubu’na aittir. www.avea.com.tr
Haberin Kaynağı : Cohn&Wolfe İletişim Danışmanlığı
06.12.2013