Aygaz'a Kırmızı Ödül
Tüketiciler tarafından en çok tercih edilen LPG markası Aygaz, aldığı ulusal ve uluslararası ödüllere bir yenisini daha ekledi. Aygaz Otogaz için hazırlanan “Geleceğe Yol Al” ilan çalışmasıyla “Basında En İyi Reklam Ödülü” yarışmasında Kırmızı Ödülü’nü almaya hak kazandı.
Türkiye’de tüketiciler tarafından en çok tercih edilen LPG markası olan Aygaz, aldığı ödüllerle başarısını sürdürüyor. Kırmızı dergisi tarafından bu yıl 11’incisi düzenlenen “Basında En İyi Reklam Ödülü” yarışmasında Aygaz, TBWA Reklam Ajansı tarafından Aygaz otogaz ürünü için hazırlanan “Geleceğe Yol Al” ilan çalışmasıyla, Basında En İyi Otomotiv Yan Sanayi, Aksesuar ve Akaryakıt Reklamı kategorisinde Kırmızı Ödül’ünün sahibi oldu.
İklim değişikliğine vurgu yapan “Geleceğe Yol Al” projesi, www.gelecegeyolal.com internet sitesinde Aygaz tarafından detaylı şekilde işleniyor. Sitede sera gazı salınımlarının en büyük sebeplerinden biri olarak ulaşım yakıtları gösterilirken, LPG’nin çevreci özelliğine, onun bu konuda farklılaşmasına ve çevre, sağlık ve ekonomi açısından en iyi alternatiflerden biri olmasına dikkat çekiliyor. Yapılan seçimlerin gelecekte olası olumsuz etkilerinden bahsedilirken, tüm ziyaretçilere değişime katılmak üzere çağrıda bulunuluyor.
“Basında En İyi Reklam Ödülü” Yarışması, Kırmızı dergisi tarafından her yıl düzenleniyor. Bu yıl düzenlenen yarışmaya 41 kategoride bölgesel dahil olmak üzere 72 ödül için 1000’in üzerinde başvuru yapıldı. Yarışmada kazananlar Zorlu Center AVM’de yapılan bir törenle açıklandı. Aygaz Otogaz, Geleceğe Yol Al Projesi dahilinde fok balıklı ilan çalışması ile Basında En İyi Otomotiv Yan Sanayi, Aksesuar ve Akaryakıt Reklamı kategorisinde “Kırmızı Ödülü”nü alırken, ayılı ilan çalışması ile de yine aynı kategoride “Başarı Belgesi”ne layık görüldü.
Kırmızı Ödülü’yle, pazarlama alanında bu yıl üçüncü ödülünü alan Aygaz, ilk olarak, Türkiye Kalite Derneği (Kal-Der) ve KA Araştırma tarafından gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) Araştırması’nda, tüpgaz alanında sektör birincisi markalar olarak seçilerek, gümüş heykel ödülünü almıştı. Aygaz’ın 2014 yılında aldığı ikinci ödül yine otogaz ürünü için hazırlanan “Kartopu” ve “Oyuncak Araba” reklam kampanyalarıyla gelmişti. Reklamcılar ve Reklam Verenler Derneği’nin Effie Worldwide işbirliğiyle düzenlediği 2014 Effie Türkiye Reklam Etkinliği yarışmasında Aygaz, “Bronz Effie” ödülüne layık görülmüştü.
Aygaz hakkında:
Koç Topluluğu’nun enerji sektöründe faaliyet gösteren ilk şirketi olan Aygaz, Türkiye’nin 10. büyük sanayi kuruluşudur. Kurulduğu 1961 yılından bu yana Türkiye’de LPG (Likit Petrol Gazı) sektöründe liderliğini sürdüren Aygaz; LPG’nin otogaz, tüpgaz ve dökmegaz olarak dağıtımının yanı sıra LPG basınçlı kap ile aksesuarları üretimi ve satışını da gerçekleştirmektedir. 81 ilde 3.800 tüpgaz bayisi ve otogaz istasyonu ile hizmet veren Aygaz ayrıca, 30’a yakın ülkeye gaz aletleri ihracatı yaparak, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika pazarlarında da faaliyet göstermektedir. Aygaz tüpü her gün 80 binden fazla eve ve işyerine girmekte, 1 milyona yakın araç Aygaz’ın otogaz ürünü Aygaz Otogaz+ ile yolculuk yapmaktadır. Aygaz merkez tesisler ve bayiler olmak üzere 15 binden fazla personel ile yarım asırdır Türkiye’nin dört bir köşesinde hizmet vermektedir.
Haberin Kaynağı : Lorbi Tanıtım & Halkla İlişkiler
10.06.2014