Baydöner, 100. Mağazası İle Türkiye’deki Yabancı Fast-food Zincirlerine Meydan Okuyor
Türkiye'den Sonra Avrupa'nın Da En Büyük Döner Markası Olmayı Amaçlayan Baydöner, 100. Restoranını Açıyor. Sıradaki Hedef, 2020’ye Kadar 300 Restorana Ulaşmak!
2006 yılından bu yana ülke genelinde ve yurt dışında stratejik lokasyonlarda açtığı restoranları ile Türk halkına döneri zincir restoranlar kalitesinde sunmayı hedefleyen Baydöner, 31 Ekim'de Ankara Kızılay'da açacağı 100. restoranı ile Türk dönerini fast-food zincirleriyle rekabet eder duruma getirmenin gururunu yaşıyor.
Önümüzdeki dönemde yatırımlarına ağırlık vererek 50’si yurtdışı olmak üzere 5 yıl içinde toplamda 300 mağazaya ulaşmayı hedefleyen marka, üretimden denetime ve mağaza personeline kadar toplamda 1.800 kişiye istihdam imkanı sağlıyor. Yılda ortalama 1.800 ton et tüketilen markanın restoranlarında, kurulduğunu günden bugüne tüketilen kırmızı et miktarı ise yaklaşık 9.000 ton.
Kuzey Irak ve Azerbaycan’da toplam 3 adet restoranları bulunduğunu ve yurt dışında bu güne kadar yaklaşık 5 milyon USD yatırım yaptıklarını belirten firmanın CEO'su Bülent Polat sözlerine şu şekilde devam etti: 100. restoranımızı açıyor olmak Türk halkının güveni ile elde edilmiş bir başarıdır. Onların güveniyle Türk dönerini yurtiçi ve yurtdışında en iyi şekilde temsil edebiliyoruz. Hızla şekillenen bir AB büyüme planımız var. ABD’de de bizim için önemli bir pazar. Yakın zamanda Türkiye’de pazarın lider oyuncusu olarak, bizi yurtdışında da daha fazla göreceksiniz. Değerli Türk halkına ve tüm Baydöner Ailesine minnetlerimi sunarım.
Haberin Kaynağı : K2 İletişim Hizmetleri
28.10.2015