Bir Süper Marka: Uğur Derin Dondurucu
Uğur Derin Dondurucu, marka yönetimi ve pazarlaması konusunda uluslararası bağımsız bir otorite olan Superbrands tarafından, 2014 yılında “Türkiye’nin Süpermarkaları”ndan biri olarak seçildi.
İngiltere merkezli uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Superbrands; Türkiye'nin 134 “Süper Markası”nı açıkladı. İş dünyasının önemli isimlerinden oluşan Seçici Kurul ve araştırma şirketi Nielsen'in ölçümleriyle belirlenen “Süpermarkalar” arasında Uğur Derin Dondurucu da yer aldı.
Uğur Soğutma Pazarlama Departmanı tarafından yapılan açıklamada “Uğur Derin Dondurucu markamız bu yıl ilk kez listede yer aldı. Uluslararası bir otorite olan Superbrands’in Türkiye organizasyonunda listeye girmek bizim için büyük bir onur olduğu kadar büyük bir sorumluluk. Superbrands kriterleri değerlendirilirken, markaya yapılan yatırımın yanı sıra marka devamlılığı, sosyal sorumluluk ve çevre duyarlılığı gibi birçok ölçüt yer alıyor ve bu ölçütler listenin değerini daha da artırıyor. 2014 yılının Süpermarkaları arasında yer almak, yol haritamızda doğru ilerlediğimizi ve marka yolculuğumuzda aldığımız aksiyonların doğru olduğunu gösteriyor. Uğur Derin Dondurucu markasını bugünlere getiren müşterilerimize ve bunu sürekli kılmamızda emeği geçen tüm iş ortaklarımıza teşekkür ederiz” denildi.
Superbrands kimdir?
1993 yılında İngiliz Yayın Kuruluşu BBC’de bir radyo programı olarak yola çıkan Superbrands, günümüzde kurumsal bir yapıda markaların nasıl başarılı olduklarını ve markanın şirket için oynadığı rolün öneminin tanıtılması amacıyla faaliyet gösteriyor. Aynı zamanda markaların yönetimi konusunda 88 ülkede faaliyet gösteren firma, seçkin ve gözde markaların dünya çapında seçilmesini ve tanınmasını sağlıyor.Geçtiğimiz yıl yapılan Superbrands çalışmasında ilk etapta Türkiye’de faaliyet gösteren 1023 marka belirlendi ve uzmanlardan oluşan Seçici Kurul puanlama yaparak marka sayısını 300’e indirdi. Bu markalar, İstanbul, Ankara ve İzmir’de 1677 kişi ile yüz yüze görüşülerek tekrar değerlendirildi. Seçici Kurul ve Nielsen’in ortak yaptığı son analiz çalışması ile 134 marka “Türkiye 2014 Süpermarkaları” arasında yer almaya hak kazandı.
Haberin Kaynağı : Excel İletişim Yönetimi
29.01.2015