BMW M3 ve M4, Michelin Lastikleri ile Gücüne Güç Katıyor
Otomotiv devi BMW’nin M3 ve M4 araçları daha keskin direksiyon ve sportif sürüş deneyimi için MICHELIN Pilot Super Sport lastiklerini seçti. 2014 model BMW M3/M4 modellerinin tamamında MICHELIN Pilot Super Sport kullanılacak.
Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, otomotiv devi BMW’nin M serisi araçlarına sunduğu orijinal ekipman desteğini BMW M3 ve BMW M4 araçlarıyla sürdürüyor. Pilot Super Sport lastikleri ile sürücülerine keskin direksiyon tepkisi ve sportif kullanım yeteneği sunan Michelin, Total Performance startejisiyle sürücüye birinci sınıf bir yarış lastiğinin sunduğu bütün özellikleri daha uzun kilometre ömrü ve güvenlik özellikleriyle birlikte sağlıyor.
Alman otomotiv devi BMW’nin yeni nesil M3 ve M4 araçları MICHELIN Pilot Super Sport lastikleriyle donatılıyor. Michelin ve BMW M GmbH mühendisleri tarafından 19 ayda geliştirilen Pilot Super Sport lastikleri, sürücülere aramidle güçlendirilmiş doku, çift bileşen teknolojisi ve Değişken Temas Alanı 2.0 teknolojileri sayesinde üstün sürüş keyfi sunuyor.
2014 yılında üretilecek BMW M3 ve M4’lerin tamamında orijinal ekipman olarak kullanılacak Michelin Pilot Super Sport lastikleri, M5 ve M6 modellerinin de yüzde 60’ında yerini alacak.
• Twaron Kuşak en önemli özelliği yüksek çekiş direnci sağlamak olan ve genelde havacılıkta kullanılan yüksek yoğunluklu fiberdir. Aynı anda hem güçlü hem de hafif olma özelliği sayesinde aynı ağırlıktaki çelikten beş kat daha dirençlidir. Değişken çekme özelliği sayesinde doku, omuzlardan çok sırt kısmını gerer ve böylece merkezkaç kuvveti daha etkin bir şekilde aşılır ve basınç daha eşit olarak dağılır.
• Yarış lastikleri için geliştirilmiş olan çift bileşen teknolojisinde sırtın sol ve sağ kısımlarında farklı kauçuk bileşenleri kullanılır. Dış kısımda kullanılan elastomer sert virajlarda üstün bir direnç sağlarken iç kısımdaki farklı elastomer, lastiğin ıslak zeminde su yüzeyini yarıp geçmesi ve yoldaki en küçük bozuklukta bile yola tutunmasını sağlayan özel bir sırt tasarımıyla birleşir.
• Değşken Temas Alanı 2.0’ın inovatif özelliği, gerçek sürüş koşullarına göre şekil değiştirebilmesi ve böylece aracın tamamında kontrol sağlamasıdır. Bu şekilde viraj alırken arazinin şekli değişse bile yolla temas eden kauçuk miktarı aynı kalır.
Haberin Kaynağı : Medyaevi İletişim
02.06.2014