Borusan Otomotiv, Microsoft Dynamics ile Müşterisini Daha İyi Tanıyor
BMW, MINI ve Land Rover araçlarının Türkiye’deki distribütörü Borusan Otomotiv, Microsoft Dynamics CRM çözümüyle müşterilerinin tüm detaylarına hakim olarak kişiye özel hizmet sunuyor.
BMW, MINI ve Land Rover araçlarının Türkiye’deki distribütörü olan Borusan Otomotiv, müşteri ilişkileri yönetimi çözümünde Microsoft Dynamics CRM’i tercih etti. 1984 yılından beri Türkiye’de faaliyet gösteren, yılda ortalama 20 bin araç satışı gerçekleştiren ve bugün 300 binden fazla müşteriye hizmet veren Borusan Otomotiv, müşterisini daha iyi tanımak ve onlara daha iyi hizmet vermek için Microsoft Dynamics CRM’den faydalanıyor.
Müşteriyi tanımanın otomotiv sektöründe çok önemli bir konu olduğuna dikkat çeken Borusan Otomotiv CRM Müdürü Gürkan Erol, “Otomobil satın almak önemli bir karar. Çünkü yalnızca bir araç değil, kişiliğinizi ve yaşam tarzınızı yansıtan bir simge satın alıyorsunuz. Bu yüzden müşterinizin ihtiyaçlarını anlamanız ve potansiyel müşterinizi tanımanız çok önemli. Microsoft Dynamics müşterilerimizi daha iyi tanımamızı sağlayan, müşterilerimiz hakkında kaybetmememiz veya unutmamamız gereken her şeyi aklımızda tutmamıza yardımcı olan bir bellek gibi” dedi.
En Büyük Getirisi Müşteriyi Tanımak
Microsoft Dynamics, bugün Borusan Otomotiv’de müşteriye dokunan herkes tarafından kullanılıyor. Microsoft Dynamics’in sunduğu avantajların yeni pazarlama olanaklarını gündeme getirerek ve operasyonel süreçleri kolaylaştırarak büyük başarılara imza atmalarına yardımcı olduğunun altını çizen Gürkan Erol, şunları söyledi:
“Bizim işimizde müşteriyi iyi tanımak ve ihtiyaçlarını doğru anlamak çok önemli. Bu nedenle müşterilerimizle güçlü ve kalıcı ilişkiler geliştirmeyi kendimiz için bir öncelik olarak görüyoruz. İşimizin önemli bir kısmını yeni insanlarla tanışmak oluşturuyor. Onlara daha iyi hizmet sunabilmek için onlarla neler konuştuğumuzu ve bizden taleplerini en küçük detaylarına kadar hatırlamamız gerekiyor. Müşterinizi ve potansiyel müşterinizi iyi tanımalı, onlara ilgi duyacakları servis ve ürünleri sunmalısınız. Microsoft Dynamics CRM’in bize en büyük getirisi müşterimizi daha iyi tanımamızı sağlaması. Müşterimizi daha iyi tanımamız, müşteri ihtiyaçlarına yönelik süreçleri daha verimli hale getirmemizi sağlıyor. Ayrıca müşteriyle olan ilişkilerimizi geniş bir ölçekte özelleştirebildiğiniz için, pazarlama aktivitelerinde ve maliyet kontrolünde daha büyük başarılar elde edebiliyoruz.”
Microsoft Dynamics CRM Ürün Müdürü Barış Taptık, “Borusan Otomotiv, müşteri odaklı yaklaşımı ve bayideki satış yöneticisinden çağrı merkezindeki müşteri hizmetleri danışmanına kadar Dynamics CRM’i özümsenmesiyle müşterilerine eşsiz bir deneyim sunuyor. Aynı zamanda Dynamics CRM’in kullanıcı dostu arayüzü, operasyonel sistemlerle olan uyumu ve süreç fonksiyonları müşteri yönetiminde verimliğini en üst seviyeye çıkarıyor” diye konuştu.
Microsoft Türkiye hakkında:
Microsoft Türkiye, 1993 yılında altı kişiyle başladığı uzun maratonda, bugün 400’e yakın çalışanıyla birlikte koşuyor. Türkiye, aynı zamanda 79 ülkenin bulunduğu Microsoft Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’nin de merkezi olarak yer alıyor. Microsoft, Türkiye’de de kurumlar ve bireylerin yeni ve önde olabilmeleri için, bilişimin tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de en fazla yatırım yapılan alanlardan biri olması gerektiğine inanıyor. Kurulduğu günden bu yana yerelleştirme çalışmalarının yanı sıra eğitim, destek, çözüm ve güvenlik konularında da kapsamlı faaliyetler yürüten Microsoft Türkiye, yazılımlarıyla insanları ‘her zaman, her yerden ve her cihazdan’ bilgiyle buluşturuyor. Her bireye ve her ölçekteki şirketin farklı ihtiyaçlarına cevap verebilen Bulut Bilişim çözümleri ile bilgi teknolojilerinin yaygınlaşmasını hedefliyor. Microsoft Türkiye, 11 bini aşkın bilişim şirketinden oluşan ekosistemiyle Türkiye’nin bilişim gücü olmaya devam ediyor.
Haberin Kaynağı : www.desibelajans.com
Editör : DesiBel
06.11.2013