Bosch, Sanayide ‘En Çekici İşveren’ Seçildi
Bosch, ‘En Çekici İşverenleri 2020’ Araştırması’nın sonucuna göre, üretim sektörü kategorisinde ‘En Çekici İşveren’ unvanını almaya hak kazandı
Bosch, Sanayide ‘En Çekici İşveren’ Seçildi
Bosch, Universum Türkiye’nin ‘En Çekici İşverenleri 2020’ Araştırması’nın sonucuna göre, üretim sektörü kategorisinde ‘En Çekici İşveren’ unvanını almaya hak kazandı.
Gençlerin, şirket ve işverenlerden beklentilerini, nedenleriyle birlikte ortaya koyan Universum ‘En Çekici İşverenler 2020’ araştırması tamamlandı. Araştırma sonuçlarına göre Bosch, üretim sektörü kategorisinde zirvede yer aldı.
Her yıl dünyanın 61 ülkesinde 1,5 milyon gençle gerçekleşen araştırmada gençlerin kariyer ve şirket seçimlerine dair karar alma süreçlerini şekillendiren 40 temel işveren markası unsurunun ölçümü baz alınıyor.
Universum araştırması kapsamında markaların, bilinirlik-imaj, insanlar-kültür, ücret-kariyer fırsatları ve işin nitelikleri açısından detaylı bir incelemeye tabi tutulduğunu hatırlatan Bosch Türkiye ve Orta Doğu İnsan Kaynakları Direktörü Umut Güvenç, “Bu araştırmalar, gençlerin sektörlerle, şirketlerle ilgili algılarını ve iş yaşamına dair beklentilerini anlamak açısından önemli içgörüler sağlıyor. Alanında güçlü bir işveren olma sorumluluğuyla bu analizler ışığında yetenek programlarımızı ve işveren marka konumlandırmamızı, yenilikçi ve geliştirici içeriklerle güncel tutuyoruz. Devam eden bu yolculuğumuzda etkinliklerimize katılarak bizimle fikir alışverişinde bulunan, staj programlarımızla geleceğe ilk adımlarını atan ve Bosch’ta bir gelecek düşünen tüm gençlere teşekkür ederiz” dedi.
Genç yeteneklere kendini kanıtlama fırsatı
Bosch Türkiye, genç yeteneklere dünyada kendilerini kanıtlayabilecekleri fırsatlar sunuyor. Örneğin; şirkette çalışan bir mühendis, iki yıl sonra dünyanın her yerinde çalışabilir konuma geliyor. Büyük veri uzmanlığından yapay zekaya, otonom araçlardan elektrikli otomobillere kadar birçok teknolojinin gelişmesine dâhil olmak isteyen çalışanlara bu fırsat sunuluyor. Bosch Türkiye Merkez Ofisi bünyesinde 2018 yılında 14 mühendisle faaliyete geçen Tasarım Merkezi’nde çalışan sayısı 30’u aşarken, veri biliminden yararlanılarak çeşitli inovatif projeler geliştirilmeye de başlandı. Öte yandan Bosch’un Almanya’daki Grow adlı start-up şirketinin stratejik alanlarında belirlediği konularla ilgili başlattığı global Start-up Platformu projesi, 2019 yılında Türkiye’de de hayata geçirildi. Bosch ayrıca değişen insan kaynağına katkı sağlamak için liseler ve üniversitelerle ortak projeler yürütüyor ve her yıl bine yakın öğrenciye çeşitli öğrenci programları ile staj imkanı sunuyor. Tüm bu çalışmalar, Bosch Türkiye’nin genç yetenekler için bir cazibe merkezi haline gelmesini sağlıyor.