Bosch Vario Buhar İstasyonlu Ütü ile Tek Tuşla Profesyonel Ütüleme Kalitesi Evinizde
Yeni Bosch DS38 Vario Buhar İstasyonlu Ütü, dakikada 400 gram buhar çıkışı, 6,5 bar yüksek buhar basıncı ve 3100 Watt’lık gücü ile kısa sürede profesyonel ütüleme sonuçları sunuyor. Farklı kumaş türleri için 8 farklı ütüleme programıyla tek tuş kullanarak ısı ve buharı ayarlanan DS38 Vario, üstün performansı ile kırışıklarla kolayca vedalaşmayı sağlıyor.
Doğa dostu teknolojileriyle gelecek nesilleri düşünen, doğal kaynakları korurken aynı zamanda tüketicilerinin hayatını kolaylaştıran Bosch Ev Aletleri, yeni ürünü Vario Buhar İstasyonlu Ütü ile en zahmetli ve sıkıcı ev işlerinden olan ütü yapmayı kolaylaştırarak keyfe dönüştürüyor. Ütüleyeceğim kumaş için hangi sıcaklığı seçmeliyim, ne kadar buhar ile ütülemeliyim gibi sorular tarihe karışıyor. Çünkü, farklı kumaş türleri için 8 farklı ütüleme programı sunan Vario, tek tuşla otomatik olarak doğru ısı ve buhar miktarını ayarlıyor; en iyi ütüleme sonuçlarını elde etmenizi sağlıyor.
Yenilikçi özellikler sayesinde yüksek ütüleme performansı
Bosch Vario Buhar İstasyonlu Ütü, hızlı ütüleme için kumaşların daha derinine işleyen dakikada 400 gram buhar çıkışı kapasitesi ve 6,5 bar buhar basıncı sunuyor. Böylece çok daha kısa sürede, daha iyi bir ütüleme deneyimi sağlıyor. 3100 Watt’lık yüksek bir güce sahip olan Bosch Vario, 1,4 litre kapasiteli geniş su tankı sayesinde sürekli su doldurmaya gerek kalmadan, birkaç saat yetecek kadar yüksek basınçlı kesintisiz buhar üretebiliyor. Calc’nClean Perfect özelliği ile, hem ütüyü hem de kazan kısmını kireçten arındıran, piyasadaki en etkili anti-kireç sistemini sunuyor. i-Temp özelliğiyle tek ayarla ütüleme imkânı sunarken, AntiShine özelliğiyle hassas ve koyu renkli kumaşlarda oluşan parlamaya engel oluyor. Yüksek buhar basıncı başta olmak üzere sahip olduğu eşsiz özellikler ile sunduğu yüksek ütüleme performansı sayesinde kullanıcılarına ekstra kolaylık sağlıyor.
Doğa ve bütçe dostu
ECO tuşu ile Bosch Vario, elektrik tüketimini yüzde 30’a varan oranlarda, su tüketimini ise yüzde 40’a varan oranlarda azaltıyor. Bu durum, faturalara olumlu bir şekilde yansıyarak, aile bütçesine önemli bir katkı sağlarken, daha az harcanan enerji ve su sayesinde doğaya da artı değer olarak dönüyor. ECO tuşunun yanı sıra güvenli otomatik kapanma özelliği de ütünün belli bir süre hareketsiz bırakıldığında otomatik olarak elektriğini keserek, enerji tasarrufuna katkıda bulunuyor.
Özel taban, mükemmel kayganlık
Bosch Vario Buhar İstasyonlu Ütü, CeraniumGlissée tabanında bulunan üç aşamalı buhar düzeni ve özel buhar kanalları, ideal buhar dağılımı ve mükemmel kayganlık sağlıyor. Kullanıcı için ütülemeyi kadifemsi bir dokunuşa ve son derece keyifli bir eyleme dönüştüren bu sistem, cep kenarları, düğme yanları gibi en zor erişilen bölgelere bile rahatça ulaşılmasını ve mükemmel sonuçların elde edilmesini kolaylaştırıyor.
Bosch Vario Buhar İstasyonlu Ütü – özellikler
• Güç: 3100 Watt
• Buhar basıncı: Güvenlik sistemli 6,5 bar
• Ultimate 400: Hızlı ütüleme için kumaşların daha derinine işleyen 400 gr.’a ulaşan 3 ani buhar çıkışı
• Advanced Steam System: Yeni üstün taban tasarımı sayesinde ideal buhar dağılımı
• CeraniumGlissée taban
• %30 elektrik, %40 su tasarrufu sağlayan ECO fonksiyon
• VarioComfort9: Tüm ütülenebilir kumaşlar için özel, kullanımı kolay 8 ütüleme ve 1 kireç arındırma programı
• Isınma süresi: 2 dk.
• i-Temp Advanced: tüm ütülenebilir kumaşlar için ideal ısı ve buhar kombinasyonu
• AntiShine: Koyu ve hassas kumaşlarda parlama riskini ortadan kaldıran ütüleme programı
• Calc’nClean Perfect: Buhar istasyonlarında bir ilk. Hem ütüyü hem de kazan kısmını kireçten arındıran üstün temizleme sistemi
• Calc’nClean Timer: Kireç temizliğini yapılması gerektiğini haber veren sayaç sistemi
• 1,4 lt. su haznesi kapasitesi
• SecureLock: Taşıma ve muhafaza sırasında kolaylık sağlayan kilit sistemi
• Güvenli otomatik kapanma özelliği
• Tavsiye edilen perakende Fiyatı: 830 TL
“Bosch ürünleri size yalnızca günlük yaşamınızı değil geleceğinizi de iyileştiren teknolojiler sunar”
Haberin Kaynağı : Ogilvy PR
13.10.2014