Boyner ve YKM Türkiye’nin "Sevgi Haritası"nı Çıkardı
Boyner Büyük Mağazacılık, geçen yıl Sevgililer Günü için Boyner ve YKM Mağazaları’nda satılan ürünleri analiz ederek, Türkiye’nin Sevgi Haritasını da oluşturdu.
Boyner Büyük Mağazacılık açıklamasına göre, Boyner ve YKM Mağazaları’nda geçen yıl 1-14 Şubat'ta en çok alışveriş yapılan kategori genç giyim ve spor ve kozmetik oldu.Erkekler kadınlara en çok makyaj malzemesi, parfüm, spor giyim ürünleri ve aksesuar hediye aldı.Kadınlar ise erkeklere sırasıyla spor giyim ürünleri, ayakkabı ve pantolon almayı tercih etti.
Sevgi Haritası, hangi illerde hangi hediyelerin daha çok tercih edildiğini de ortaya koydu. İllere göre Sevgililer Günü hediye tercihleri şöyle:
Adana: Erkek parfüm, Afyonkarahisar: Erkek saat, Ankara: Cilt bakım kremi, Antalya: Makyaj seti, Aydın: Kravat, Balıkesir: Çanta, Batman: Gömlek, Bolu: Spor ayakkabı, Bursa: Erkek gömlek, Denizli: Cüzdan, Diyarbakır: Spor ayakkabı, Elazığ: Makyaj seti, Erzurum: Cüzdan, Eskişehir: Makyaj ürünü, Gaziantep: Klasik gömlek, Hatay: Kozmetik, Isparta: Cüzdan, İçel: Koşu ayakkabısı, İstanbul: Gömlek ve kozmetik, İzmir: Makyaj malzemesi, Kahramanmaraş: Kazak, Kars: Mont, Kayseri: Kravat, Kırıkkale: Çorba pişirme makinesi, Kocaeli: Makyaj seti, Konya: Makyaj seti, Kütahya: Kravat, Malatya: Makyaj seti, Mardin: Çanta, Muğla: Yemek takımı, Rize: Kravat, Sakarya: Kaşkol, Samsun: Spor ayakkabısı Şanlıurrfa: Kravat-mendil seti, Tekirdağ: Parfüm, Trabzon: Ayakkabı, Van: Makyaj seti
Boyner ve YKM'den sevgililer gününe özel indirim imkanı
Boyner ve YKM, Sevgililer Günü için indirim imkanı sunuyor.
Boyner ve YKM Mağazaları ile www.boyner.com.tr ve www.ykm.com.tr adreslerindeki Lancôme, Estée Lauder, Clinique, Shiseido, Armani, Calvin Klein, Dior, Paco Rabanne, Burberry, Toni&Guy, Carolina Herrera, Clarins, Hugo Boss, Gucci, Diesel, Narciso Rodriguez, Tom Ford, Karl Lagerfeld gibi kozmetik markalarından yapılan alışverişler için Sevgililer Günü’ne özel indirim imkanları var.
Bütün Boyner ve YKM mağazalarında kurulan hediye masalarında düşünmen yeterli,hayalimdeki hediye gibi esprili konuşma balonları ile fotoğraf çektiren müşteriler, fotoğrafları #SevgiliyeNot ve @boyneronline etiketiyle Instagram’da paylaşabilecek.
Paylaşılan fotoğraflar arasından yapılan seçimle her gün 1 kişi sürpriz hediye kazanacak.
Akasya Boyner’de ise 9-14 Şubat'ta arasında Dijital Vitrin aktivitesi gerçekleştirilecek.
Vitrin önünde duran Boyner müşterilerinin görüntüsü kamera ile ekrana yansıtılacak ve görüntüye illüstratör tarafından hazırlanan imajlar eklenecek.
Boyner müşterileri bu eğlenceli görüntüleri sosyal medya hesaplarına aktarabilecek. Ayrıca kozmetikten giyim ürünlerine kadar birçok üründe çok cazip indirim fırsatları da sunulacak.
Haberin Kaynağı : Anadolu Ajansı
10.02.2015