BP Türkiye’de Görev Değişimi
BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü Richard Harding, görevini 2014 yılı Ocak ayı itibariyle Martin Thomsen’a devrediyor.
BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürlüğü görevini yaklaşık 3 yıldır yürütmekte olan Richard Harding bu görevi, 1 Ocak 2014 tarihi itibariyle, Martin Thomsen’a devrediyor. Thomsen son olarak üç yıla yakın süredir BP İberya bölgesi Perakende Operasyon Direktörü olarak görev yapıyordu.
BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürlüğü’ndeki devir teslim süreci bu ay itibariyle başlayacak. Yaklaşık 3 yıldır Türkiye'de görev yapan Richard Harding döneminde BP Türkiye, bayi ağını genişletip, istasyonların verimliliği ve karlılığını yükseltirken, yeni ürünlerin müşterilere sunulması, ürün ve hizmet kalitesinin artırılması, müşteri memnuniyeti ve sadakatinin artırılması amacıyla da önemli çalışmalar gerçekleştirdi. Richard Harding, iş ortakları olan bayilerle ilişkilerin geliştirilmesi ve iş modelini doğru bir yörüngeye oturtulması konularına da yoğun ilgi gösterdi.
2014 yılı Ocak ayı başından itibaren BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü görevini üstlenecek olan Martin Thomsen ise BP bünyesine 2005 yılında katıldı. Martin Thomsen, son görevinde İberya bölgesinde bulunan 700’den fazla istasyonun yer aldığı akaryakıt operasyonu ve bayi ağının üst düzey yöneticisi olarak faaliyet gösteriyordu. BP’de daha önce çeşitli yönetim görevlerinde bulunan Martin, İberya bölgesinde Strateji, Planlama ve Portföy Yönetimi, ve Ticari Optimizasyon birimlerinde, ve Avrupa bölgesinde İş Geliştirme Müdürlüğü’nde çalıştı. Evli ve 3 çocuk babası olan Thomsen, BP’ye katılmadan önce İspanyol petrol şirketi Repsol’de ve Booz & Co. danışmanlık şirketlerinde çalıştı. Buralarda birleşme, satın alma operasyonları ve stratejik projeleri yönetti.
BP Türkiye Hakkında:
100 yıldır akaryakıt dağıtım, pazarlama, rafinaj alanındaki girişimleri ile Türk ekonomisine önemli katkılarda bulunan BP Türkiye, ülkemizde 600’ün üzerinde akaryakıt istasyonuyla müşterilerine hizmet vermektedir.
Ana hedefleri, ürün ve hizmet kalitesini sürekli geliştirmek, ürün çeşitliliğini sağlamak ve bunların neticesinde en üst düzeyde müşteri memnuniyeti yaratmak olan BP Türkiye, bu hedefleri, insana ve çevreye zarar vermeden” gerçekleştirmek için çalışmalarını sürdürmektedir.
BP, tüketicilere sunduğu ürün ve hizmetlerin kalitesini artırmak amacıyla yatırımlarına devam etmektedir. BP için bir hayat tarzı olan SEÇ (Sağlık-Emniyet-Çevre) prensipleri kapsamında, istasyonlardaki altyapı koşullarını iyileştirmek, yol güvenliğini artırıcı programları uygulamaya devam ederek çalışanlarına, bayilerine ve müşterilerine emniyetli ve güvenli ortamlar yaratmak, BP Türkiye'nin önceliğidir.BP Türkiye, Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi ile Türkiye Milli Paralimpik Komitesi sponsorudur.
Haberin Kaynağı : Ogilvy Public Relations
19.11.2013