BP ve Toyota'dan Dev İş Bİrliği
BP ve Toyota, “Forever Kart” uygulamasını başlattı. Toyota Forever Kart sahipleri, BP istasyonlarından yapacakları akaryakıt ve otogaz alışverişlerinde %5 ‘e kadar hediye yakıt kazanıyor.
BP ve Toyota dünyanın farklı ülkelerinde sürdürdükleri işbirliklerine, Türkiye’deki Forever Kart uygulamasıyla bir yenisini daha ekliyor. İki öncü markanın Türkiye’deki uzun soluklu işbirliğinin detaylarını paylaşmak üzere düzenlenen basın toplantısı, BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü Richard Harding ve Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt’un katılımlarıyla gerçekleştirildi.
BP ve Toyota’nın Türkiye’deki işbirliği çerçevesinde BP, Toyota kullanıcılarına BP istasyonlarında özel avantajlar sunuyor. Toyota markalı araçlar için geliştirilen, araca özel kart “Toyota Forever Kart” sahipleri, kampanyaya dahil olan BP istasyonlarından yaptıkları her akaryakıt ve otogaz alımında hediye yakıt kazanıyorlar. Toyota tarafından başlatılan ve Bronze, Silver, Gold, Titanium, Platinium ve Diamond statü kartlarına sahip olan Toyota araç sahipleri yüzde 2’den yüzde 5’e varan hediye yakıt puanı kazanıyorlar ve BP istasyonlarında akaryakıt ve otogaz alımı yapabiliyorlar. Bunun yanında, eski araçların üzerinde geçmişten bu yana biriken Toyota Puan tutarına göre mekanik yedek parça indirimi yüzde 20’ye, işçilik indirimi ise yüzde 30’a kadar çıkıyor.
BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü Richard Harding, BP ve Toyota’nın dünyada farklı ülkelerdeki işbirliğinin Türkiye’ye taşınmasından memnuniyet duyduğunu ifade etti. Toyota’nın Ar-Ge merkezlerinin teknoloji geliştirirken BP ile işbirliği yaptığını ve Türkiye’de üretilen Toyota marka araçların fabrika çıkışında depolarına yapılan ilk dolumun BP akaryakıtları olduğunu belirten Harding “Toyota ile gerçekleştirdiğimiz işbirliği Türkiye’deki Toyota müşterilerinin de BP’nin gelişmiş akaryakıt formüllerinin sağladığı avantajlardan yararlanmasını garanti altına alıyor. BP olarak, akaryakıtlarımızı geliştirirken dünyanın en ileri teknolojisini kullanan araç üreticileri ile çalışıyoruz ve Toyota da bu üreticilerden biri. Onların ürettikleri araç motorları ile uyumlu yakıtlar geliştiriyoruz ve birlikte binlerce test yapıyoruz. Ortak amacımız müşterilerimize daha fazlasını sunabilmek aslında. Örneğin en son ürünümüz BP Ultimate Euro Diesel yüksek teknolojili özel formülü ile sıradan yakıtlara göre bir depoda 42 km’ye kadar daha fazla yol gitmenizi sağlıyor. BP Ultimate Euro Diesel, kat üstün temizleme formülü ile özellikle enjektörlerde olmak üzere motor parçalarında oluşabilecek tortuları önlüyor ve motorun ilk günkü gibi çalışmasını sağlıyor. Motoru güç kaybına ve yakıt tüketimine karşı koruyor. Toyota’nın dizel araçları bu işbirliği ile artık daha fazla yol gidiyor” dedi.
İşbirliğinin duyurulmasından bu yana geçen bir ay içinde hedeflenen aktif kart hedefinin yüzde 20’sine ulaşıldığını ifade eden Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt ise Toyota markasının temel felsefesinin mutlak müşteri memnuniyeti olduğunun altını çizerek şunları söyledi; “Toyota tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de mutlak müşteri memnuniyeti anlayışını birinci sıraya yerleştirmiş bir markadır. İnsana saygı ve sürekli iyileştirme temelinde yüksek hedefler belirleyerek bu yoldaki çalışmalarımızı müşterilerimize sunuyoruz. Forever Kart bu uygulamalarımızdan en yenisidir ve büyük avantajlar içermektedir. Şu bilinmelidir ki; bizim için otomobil üretip satışını gerçekleştirerek marka ile insanlar arasındaki iletişimi sonlandırmak yeterli bir yaklaşım asla olmamıştır.”
“Toyota Forever Kart” sahipleri, Toyota Plazalarda yapılan servis harcamaları karşılığında puan kazanıyorlar. Forever Kart sahiplerinin puanları azalmıyor aksine kullanıldıkça artıyor ve daha yüksek faydalara hak kazanılıyor. Mekanik yedek parçada yüzde 20’ye, işçilik indiriminde ise yüzde 30’a varan indirimlerin yanısıra Toyota ve BP işbirliği ile kampanyaya dahil olan BP istasyonlarından yapılan her akaryakıt ve otogaz alımında yüzde 5’e varan hediye yakıt kazanılıyor.
BP Türkiye Hakkında:
100 yıldır akaryakıt dağıtım, pazarlama, rafinaj alanındaki girişimleri ile Türk ekonomisine önemli katkılarda bulunan BP Türkiye, ülkemizde 600’ün üzerinde akaryakıt istasyonuyla müşterilerine hizmet vermektedir.
Ana hedefleri, ürün ve hizmet kalitesini sürekli geliştirmek, ürün çeşitliliğini sağlamak ve bunların neticesinde en üst düzeyde müşteri memnuniyeti yaratmak olan BP Türkiye, bu hedefleri, insana ve çevreye zarar vermeden” gerçekleştirmek için çalışmalarını sürdürmektedir.
BP, tüketicilere sunduğu ürün ve hizmetlerin kalitesini artırmak amacıyla yatırımlarına devam etmektedir. BP için bir hayat tarzı olan SEÇ (Sağlık-Emniyet-Çevre) prensipleri kapsamında, istasyonlardaki altyapı koşullarını iyileştirmek, yol güvenliğini artırıcı programları uygulamaya devam ederek çalışanlarına, bayilerine ve müşterilerine emniyetli ve güvenli ortamlar yaratmak, BP Türkiye'nin önceliğidir.
Haberin Kaynağı : Ogilvy Public Relations
05.11.2013