Brisa ile "Yola Sağlam Çık" Projesi
Brisa'nın Lassa markası ile mayıs ayında başlattığı ve 45 farklı noktayı ziyaret ederek 15 Temmuz'da İstanbul'da sona erecek Yola Sağlam Çık projesi kapsamında uzun yol şoförlerine sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşam konularında eğitim veriliyor.
Brisa'nın Lassa markası ile mayıs ayında başlattığı ve 45 farklı noktayı ziyaret ederek 15 Temmuz'da İstanbul'da sona erecek Yola Sağlam Çık projesi kapsamında uzun yol şoförlerine sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşam konularında eğitim veriliyor.
Brisa Ticari Ürünler Pazarlama Direktörü Zeki Bilsel, Brisa'nın Lassa markası ile uzun yol şoförleri için hayata geçirdiği Yola Sağlam Çık adlı sosyal sorumluluk projesine dair bilgi ve gelişmeleri paylaşmak amacıyla düzenlenen toplantıda, ticari ürünler pazarının sene başından bu yana geçen seneye oranla ortalama yüzde 12 büyüme kaydettiğini söyledi.
Kaplama pazarının da mevcut şartlar altında bu sene içinde yüzde 25 civarında büyümesinin beklendiğini ifade eden Bilsel, Brisa'nın kendisi için stratejik öneme sahip olan uzun mesafe, bölgesel ve inşaat/hafriyat segmentlerinde liderliği elinde bulundurduğunu dile getirdi.
Bilsel, bulundukları segmentte gelecek 3-4 senede pazarın gidişatını olumlu gördüklerini de kaydetti.
Brisa'nın filolara yönelik ürün ve hizmetler bütünü Profleet ile filoların operasyon maliyetlerinde maksimum tasarruf sağlanmasına yönelik sürdürülebilir filo yönetim çözümleri sunduklarını anlatan Bilsel, Türkiye'nin dünyanın önde gelen lojistik üssü olma hedefine ulaşabilmesi için büyüyen pazarda filoların ihtiyaçlarının çok iyi belirlenmesi gerektiğini kaydetti.
Bu noktada Brisa'nın, cirosunun yüzde 50'lik kısmını oluşturan ticari ürünler segmentine sunduğu yeni ürün ve hizmetlerle devreye girdiğini ifade eden Bilsel, yük taşımadan dayanıklılık ve performansa, yakıt tasarrufundan kaplama ve yol yardımına kadar birçok farklı alanda ürün ve hizmet beklentisi içinde olan filoların Brisa'nın çözüm ortaklığından faydalandığını söyledi.
Kış lastiği kullanımının Türkiye'de şu anda yerini bulduğuna işaret eden Bilsel, bünyelerinde bulunan lastik kaplama şirketi Bandag'ın kaplama pazarının yüzde 35'ine sahip olduğunu belirtti.
Yola Sağlam Çık projesi
Lassa markası ile Yola Sağlam Çık projesi altında farkındalık ve katma değer yaratmaya çalıştıklarını ifade eden Bilsel, projede ilk olarak 2011 yılında Gözümüz Yolda alt mesajı ile yola çıktıklarını, bu kapsamda uzun yolda seyreden ağır vasıta sürücülerine göz muayenesi yaptıklarını ve onların görüş kalitesinin trafikte emniyetle bağlantısı konusunda eğitim verdiklerini anlattı.
Bu yılın mayıs ayında başlayıp 15 Temmuz'da İstanbul'da sona erecek ve 45 farklı noktanın ziyaret edileceği yeni kampanya kapsamında ise uzun yol şoförleriyle bir araya gelen uzmanların sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşam konularında eğitim verdiklerini anlatan Bilsel, şunları kaydetti:
Bu sene yaptığımız, şoför arkadaşlara yol beslenmeleriyle ilgili önerilerde bulunmak, araç kullanırken veya dinlenirken yapacakları basit fiziksel hareketlerle kan dolaşımlarını hızlandırarak yorgunluğu ve uyku halini uzaklaştırmak... Projede görevli uzmanlar, trafikte konsantrasyon bozukluğuna, yanlış kararlara, kavgalara ve en nihayetinde trafik kazalarına yol açan stres sorununa da eğitimlerde yer veriyor. Stresle başa çıkmanın ve öfkeyi kontrol altında tutmanın yolları sürücülere anlatılarak yolların daha güvenli hale gelmesine de katkı sağlanmış oluyor.
Bilsel, Bu projede lastik satmak, kampanya anlatmak, bir şey vermek yok. Maddi faydadan ziyade, verebileceğimiz hizmetle güvenli araç kullanımını sağlamayı hedefliyoruz dedi.
Bu arada, her durakta ortalama 110 uzun yol şoförünün ziyaret ettiği Yola Sağlam Çık etkinliği çerçevesinde yapılan ölçüm, test ve değerlendirmelerden faydalanan sürücülere, kendilerine özel tavsiyelerin de yer aldığı bir sağlıklı yaşam rehberi hediye ediliyor.
Haberin Kaynağı : Anadolu Ajansı
02.07.2013