Brisa, "Müşteri Odaklı Hizmet İnovasyonu" Ödülünü Kazandı
Dünyanın ilk ve tek ağır ticari araç filolarına yönelik mobil TIR bakım servisi Mobilfix ile
Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa, sadece Türkiye’de değil dünyada da bir ilk olma özelliği taşıyan, ağır ticari araç filolarına yönelik mobil bakım servisi Mobilfix ile İnovasyon Haftası’nda ‘Müşteri Odaklı Hizmet İnovasyonu Ödülü’ne değer bulundu.
Bu sene 25. yıldönümünü kutlayan Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, müşterilerine değer katmak için geliştirdiği, ticari araçlara yerinde bakım ve onarım hizmeti sağlayan mobil servis TIR’ı Mobilfix ile Türkiye İnovasyon Haftası’nda ‘Müşteri Odaklı Hizmet İnovasyonu’ Ödülü’ne değer bulundu.
Organizasyonun son gününde düzenlenen ödül töreninde Brisa’nın ödülünü alan Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, “Gelecek için en iyi yolculuğu tasarlama” vizyonu ile Brisa’yı bir sanayi şirketinden inovasyon şirketine dönüştürmek için müşteri odaklı bir anlayışı benimsediklerini belirtti. Bu anlayışın, sundukları her ürün ve hizmete damgasını vurduğunu belirten Bayman, dünyada geliştirilen ilk ve tek mobil TIR bakım servisi olan Mobilfix’in, Brisa’nın sınır tanımayan hizmet ve müşteri odaklılık anlayışını yansıtan çok önemli bir proje olduğunu kaydetti.
Bayman, “Bir çalışanımızın fikrinden yola çıkılarak tamamen Brisa tarafından geliştirilen Mobilfix, filo sahiplerinin vakitten ve maliyetten tasarruf ederken, iş sürekliliklerini de korumalarını sağlayan bir periyodik bakım servisi. İlk günden bu yana tahmin edilenin çok üzerinde bir taleple karşılaşan Mobilfix, tanıtım ve servis amacıyla toplam 49 ağır ticari araç filosunu ziyaret etti. 29 servis operasyonu ile toplamda 1000'e yakın araca periyodik bakım hizmeti sundu. Sadece Türkiye’ye değil, dünyaya örnek gösterilebilecek kalitede bir hizmet inovasyonu ile Müşteri Odaklı Hizmet İnovasyonu Ödülü’nü kazanmış olmaktan dolayı mutluyuz. 285 araçlık bir filo için yıllık 2 milyon TL’ye varan bir tasarruf sağlayabilen Mobilfix’i yakın bir zamanda Türkiye’nin dört bir yanına götürmeyi hedefliyoruz. İnovasyonun bir sonuç değil bir süreç olduğuna inanarak, katma değer yaratmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz ”şeklinde konuştu.
28-30 Kasım tarihleri arasında düzenlenen ‘Türkiye İnovasyon Haftası’ kapsamında T.C. Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış tarafından da Brisa Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Levent Akpulat’a Brisa’nın organizasyona verilen desteklerinden ötürü teşekkür plaketi takdim edildi.
Brisa hakkında:
Dünyanın en büyük lastik üreticisi Bridgestone ile Sabancı Holding’in ortak kuruluşu olan Brisa, Türkiye lastik endüstrisinin lideridir. Brisa’nın kökleri, Sabancı Holding ve ortaklarının girişimiyle 1974 yılında kurulan Lassa ile atılmıştır. Lastik sektöründe dünyada yaşanan gelişmelere paralel olarak; 1988 yılında Sabancı Topluluğu ile Bridgestone Corporation arasında gerçekleşen ortaklık sonucunda Brisa, bugünkü adını almıştır.
1993 yılında ilk Ulusal Kalite Ödülü’nü kazanan Brisa, 1996 yılında da iş mükemmelliği konusunda gösterdiği üstün performans sonucu Avrupa Kalite Büyük Ödülü’nü kazanan ilk Türk şirketi olmuştur. Brisa, bugün Avrupa’nın yedinci büyük lastik üreticisi konumundadır. Brisa Kocaeli Üretim tesisleri, 361.000 m2’ye ulaşan kapalı alanıyla, dünyanın tek çatı altındaki en büyük lastik fabrikalarından biridir. Bu tesis, aynı zamanda, Bridgestone’un dünya üzerindeki en önemli üretim üslerinden biri olma özelliğini de taşımaktadır.
2013 yılında 25. yılına giren Brisa, Bridgestone ve Lassa lastik markaları, Bandag kaplama markası, OtoPratik ve Lastiğim satış noktaları, lastik.com.tr adreste lastik değişimi ve bakımı web sitesi, Mobilfix ticari araç filolarına yerinde bakım sağlayan mobil bakım servisi ve Lastik Oteli lastik saklama hizmeti ile Türkiye’ye değer kazandırma kararlılığındadır.www.brisa.com.tr
Haberin Kaynağı : Ünite İletişim
02.12.2013