BSH, ‘Geleceğin Teknolojisi’ ile IFA’da
Dünyanın en büyük ev aletleri üreticilerinden BSH Grubu, yeni çözümler üzerinde çalışan yaklaşık 3 bin Ar-Ge çalışanının yarattığı güçlü ve kaynakları tasarruflu kullanan teknolojileri, Berlin’de düzenlenen IFA Fuarı’nda tanıttı.
Enerji verimliliği ve inovasyon konularındaki yatırımlarıyla ev aletleri sektörünün geleceğine yön veren BSH Grubu, Almanya’nın başkenti Berlin’de 5-9 Eylül tarihleri arasında düzenlenen IFA Fuarı’na katıldı. Dünyanın en büyük elektronik ve ev aletleri fuarı kabul edilen IFA’da, BSH’nin akıllı ve modern tasarımla teknoloji ve inovasyonu birleştiren ürünleri büyük bir ilgi gördü.
Avrupa’daki en büyük ev aletleri üreticisi ve dünya genelinde sektördeki lider şirketlerden biri olan BSH, müşterilerin ihtiyaçları odaklı çalışmasıyla ürünlerin gerçek hayatta sağladığı faydaları araştırarak ortaya koyduğu ürünlerle tüm dikkatleri üzerine çekti.
Yeni teknoloji geleceğe işaret ediyor
Yeni teknoloji ve tasarım fikirlerinin geleceğe işaret ettiğini önemle belirten Satış ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu üyesi Ronald Grunberg, “BSH olarak üretim süreçlerimizde doğal kaynakları verimli kullanmayı ve enerji tasarrufu sağlayan ürünler geliştirmeyi, önceliklerimiz arasında konumluyoruz. Öte yandan, çalışmalarımızı yeniliklerle liderlik etmenin önemiyle sürdürüyoruz. Bugün tüketiciler, modern ev aletlerinden günlük hayatı kolaylaştıran ve özgürlük sağlayan bir rahatlık beklerken, kişisel arzuları ve estetik taleplerinin de karşılayan bir tasarımla karşılaşmak istiyorlar. Bu kapsamda BSH tarafından üretilen ev aletlerinin tümü, günlük hayata değer kazandırıyor. Bu ürünlerin sahip olduğu yenilikçi teknoloji ve tasarımlar onları etkili çözümler haline getiriyor. BSH’nin çok markalı mimarisi, farklı hedef kitlelerin ihtiyaçlarını karşılayarak geleceği olan teknolojiler konusunda tüm isteklere cevap veriyor” şeklinde konuştu.
Yenilikler markaları hayatta tutar
Markaları hayatta tutan itici gücün yenilikler olduğunun altını çizen Grunberg, “BSH’de günlük olarak yaklaşık 3.000 çalışan, evde kullanım için yeni çözümler, güçlü ve kaynakları tasarruflu kullanan teknolojiler geliştirme hedefiyle araştırma ve geliştirme üzerine yoğunlaşıyor.
Trendler üzerine yoğun araştırma, sistematik yenilik yönetimi ve son teknoloji geliştirme araçları bizim için çok büyük bir önem taşıyor. BSH olarak büyük bir kararlılıkla hayata geçirdiğimiz modern ev aletlerinin ardındaki ilham, fayda, memnuniyet ve mükemmelliği IFA gibi önemli bir fuarda ortaya koymaktan büyük bir gurur duyuyoruz” dedi.
BSH, tüketicisine ‘dijital deneyim’ fırsatı sunuyor
Avrupa’daki en ileri sanal gerçeklik yansıtma sistemine sahip olan BSH, bu sistemle insanlara gelecekteki ürünleri, yalnızca bilgisayar üzerinde dijital olarak var olsalar da, deneyimleme şansı sunuyor. Böylece, ürün daha hayata geçirilmeden önce tüketici kabul testleri mümkün kılınıyor.
Tek merkez kontrol ünitesiyle tüm ev aletleri iletişim kuruyor
IFA 2013 Fuarı’nda tanıtılan sistem zekâsı sayesinde, BSH’nin ev aletleri pek çok alanda sektördeki çıtayı yükseltti. Gelecekte, akıllı özellikler ev aletleriyle iletişimi çok daha kolay ve hızlı hale getirirken, müşteriye özel koşullara göre ayarlamayı mümkün kılacak. Şu anda ev aletlerinin akıllı ağı için gereken ön koşullar henüz mevcut olmamasına rağmen, BSH potansiyel bir akıllı ağ kullanımı için ev aleti portföyünü hazırlamış bulunuyor.
Artık kimsenin yemeği yanmayacak!
Gelecekteki tüketicilerin nerede olurlarsa olsunlar, akıllı ev aletlerini mobil cihazlarındaki uzaktan kontrol işlevini kullanarak gözlemleyip kontrol edebileceklerini belirten Grunberg, “BSH olarak, akıllı teknolojiye güvenen ve azami enerji verimliliği, kolaylık ve kullanım rahatlığı arzulayan insanlar için yenilikçi fikirler üzerinde çalışıyoruz. Üzerinde çalışılan yeni teknolojilerle tüketiciler artık, akıllı telefonları ya da tablet bilgisayarlarıyla evde değilken bile çamaşır ya da bulaşık makinesini çalıştırabilecekler. Mobil cihazları ve ev eşyaları arasındaki akıllı ağ iletişiminden faydalanacaklar. Bir ev aleti çalışmayı bitirdiğinde ya da bir hatayla karşılaşıldığında otomatik bildirim gelecek. Kullanıcılar ayrıca, en ideal pişirme sıcaklığını ve zamanını doğrudan fırına iletebilecek. Bundan sonra kimsenin yemeği yanmayacak” diye konuştu.
Yoğuşmalı kurutma teknolojisi
IFA 2013 Fuarı’nda tanıtılan yenilikçi hava yoğuşmalı kurutma teknolojisi, kurutmalı çamaşır makinelerinde su kullanmadan çamaşır kurutmayı mümkün kılıyor. Kurutma işlemi hava yoğuşma işlemiyle yapıldığı için, kurutucu içerisindeki sıcak hava su ile değil, soğuk hava ile soğutuluyor. Bu da azami verim sağlayarak bir kurutmada 40 litreye kadar sudan tasarruf ettiriyor. Çamaşır makineleri ve kurutucuların en ideal biçimde çalışması için BSH çalışmalarına ara vermeden devam ediyor.
Fırınlara özel EcoClean sistemi
IFA’da tanıtılan bir diğer teknoloji ise fırınlara özel olarak hayata geçirilen EcoClean sistemi oldu. Bu sistem, vakit alan temizlik işlerini sona erdiriyor. Fırının iç yüzeylerindeki mikro seramik küreciklerden oluşan özel bir kaplama sayesinde, kızartma ya da pişirme esnasında kir tabakası otomatik olarak emilir ve tüm kokularla birlikte oksidasyon sürecinde yok oluyor. Bu yüzey ısıtıldığında ise kendini yeniliyor ve fırının çalışma ömrü süresince her zaman iş görüyor.
HydroFresh ile sebzelerin ömrü 2 kat uzuyor
Meyve ve sebzeleri HydroFresh çekmecesinde muhafaza etmek, bu hassas yiyecekleri iki kat daha uzun süre taze tutuyor. Çekmecenin içindeki nem seviyesi, içinde muhafaza edilen yiyeceğe göre özel bir regülatör yardımıyla manuel olarak ayarlanabiliyor.
BSH Ev Aletleri hakkında http://www.bsh-group.com.tr/
BSH, Türk beyaz eşya sektörüne, Avrupa'nın en çok tercih edilen markaları Bosch ve Siemens’in yanı sıra özel markası Gaggenau ve yerel markası Profilo ile hizmet veriyor. Türkiye’nin yabancı yatırımlı en büyük beyaz eşya şirketi olan BSH, ülkemizdeki yabancı sermayeli şirketler arasında 7., tüm sanayi şirketleri arasında ise 24. sırada yer alıyor. Kuruluşundan bu yana yaptığı 700 milyon Euro yatırımla Türkiye’nin yabancı yatırımlı en büyük beyaz eşya şirketi konumunda bulunan BSH’nin Türkiye’de yaklaşık 4.900 çalışanı ve 3.000’den fazla bayiden oluşan güçlü bir dağıtım ağı bulunuyor. Şirketin Çerkezköy'deki tesislerinde buzdolabı, fırın, çamaşır ve bulaşık makinesi üretimi gerçekleştiriliyor. 550.000 m2 büyüklüğündeki Çerkezköy tesisi, 4 milyon birimlik üretimiyle BSH Grubu’nun dünya çapındaki en büyük üretim merkezi konumunu koruyor.
Haberin Kaynağı : Ünite İletişim
09.09.2013