BSH’den Dünya Gelecek Günü’ne Anlamlı Destek
Türkiye’de Bosch, Siemens, Profilo ve Gaggenau markalarıyla tüketiciyle buluşan BSH Ev Aletleri, Fütüristler Derneği öncülüğünde bu yıl ikincisi kutlanan Gelecek Günü’ne ana sponsor olarak destek verdi.
Enerji etkinliği ve kaynak tasarrufu alanında önde gelen şirketlerden biri olan BSH Ev Aletleri, bu yıl 1 Mart’ta ikinci kez kutlanan Dünya Gelecek Günü etkinliklerine ana sponsor olarak, geleceğe bakış açısını paylaşma fırsatı buldu.
BSH Ev Aletleri sponsorluğunda Yeditepe Üniversitesi İnan Kıraç Konferans Salonu’nda gerçekleşen etkinlikte ünlü Fütürist Gerd Leonhard, İskandinavya’nın ve dünyanın önde gelen tanınmış fütüristlerinden Anne Skare Nielsen, Future Navigator’un en parlak fütüristlerinden Louise Fredbo Nielsen ve BSH Ev Aletleri Türkiye CTO’su Dr. Juan Ignacio Conrat ve gelecek ve sürdürülebilirlik ortak paydasında buluşan birçok katılımcı, insanlığın geleceği konusunda görüşlerini paylaştılar.
Beyaz eşyalar geleceğe ışık tutuyor
BSH Ev Aletleri Türkiye CTO’su Dr. Juan Ignacio Conrat da etkinlikte yaptığı konuşmada, insanlığın geleceği ve ev aletleriyle ilgili temel meselelerde pek çok bağlantı olduğunu düşündüklerini, bu yüzden Dünya Gelecek Günü’ne ana sponsor olarak destek vermenin kendileri için çok önemli olduğunu söyledi. Conrat, “İnsanların bütçesine uygun ilk ev aletleri, 20’nci yüzyılın başlarında piyasaya devrim niteliğinde bir giriş yaptı ve ev işlerine harcanan yorucu vakit azalmaya başladı. Zamandan sağlanan bu tasarruf, insanlık adına birçok gelişim için uygun bir ortam hazırlamış oldu. O zamanlar, ev aletleri insanlığın geleceğine ışık tutan araçlar olarak görülüyordu; ancak günümüzde hayatımızı kolaylaştıran ev aletlerinin bu önemli rolü unutulmaya yüz tutuyor. İnanıyoruz ki, günümüzde ve yakın gelecekte, ev aletleri insanlığın enerji ve su tasarrufu gibi temel meselelerinin çözümüne katkı sağlamaya devam edecek ve daha da önemlisi insanların sorun çözme potansiyellerinin önünü açacak veya ‘yalnızca’ insanların hayatını gerçek anlamda keyifli kılacak. Öyle görünüyor ki, ‘beyaz eşyalar’ her zaman bir devrim olarak günlük hayatımızın ayrılmaz parçaları olarak geleceğe ışık tutacak.”
BSH Ev Aletleri hakkında http://www.bsh-group.com.tr/
BSH, Türk beyaz eşya sektörüne, Avrupa'nın en çok tercih edilen markaları Bosch ve Siemens’in yanı sıra özel markası Gaggenau ve yerel markası Profilo ile hizmet veriyor. Türkiye’nin yabancı yatırımlı en büyük beyaz eşya şirketi olan BSH, ülkemizdeki yabancı sermayeli şirketler arasında 7., tüm sanayi şirketleri arasında ise 24. sırada yer alıyor. Kuruluşundan bu yana yaptığı 700 milyon Euro yatırımla Türkiye’nin yabancı yatırımlı en büyük beyaz eşya şirketi konumunda bulunan BSH’nin Türkiye’de yaklaşık 4.900 çalışanı ve 3.000’den fazla bayiden oluşan güçlü bir dağıtım ağı bulunuyor. Şirketin Çerkezköy'deki tesislerinde buzdolabı, fırın, çamaşır ve bulaşık makinesi üretimi gerçekleştiriliyor. 550.000 m2 büyüklüğündeki Çerkezköy tesisi, 4 milyon birimlik üretimiyle BSH Grubu’nun dünya çapındaki en büyük üretim merkezi konumunu koruyor.
Haberin Kaynağı : Ünite İletişim
03.03.2014