Café Breno, 3ü1 Arada ile Büyümeye Devam Ediyor
Türkiye’de hazır kahve tüketiminde önemli bir paya sahip olan “bir arada” ürünlerinin iletişim çalışmalarına başlayan Café Breno, bu ürün grubunda da kategorinin en önemli iki oyuncusundan biri olmayı hedefliyor.
Türkiye hazır kahve tüketiminde en büyük paya sahip olan tek kullanımlık “bir arada ürünleri” için iddialı bir iletişim çalışması başlatan Café Breno, bir arada grubunda da, kategorinin ilk iki oyuncusundan biri olmayı hedefliyor.Satış ve dağıtım alanındaki 50 yıllık tecrübesiyle, kendisine ait ilk markası olan, Café Breno ile kahve pazarına iddialı bir giriş yapan Akyürek Pazarlama, bir arada kategorisinde de ilk iki oyuncudan biri olma iddiasına sahip. Akyürek Pazarlama Genel Müdürü Uğur Özden, “Gerçekleştirdiğimiz arge çalışmaları ve tüketici testleri sonrasında, çok özel bir formüle sahip olan bir arada ürünlerini tüketicilerimize sunduk. Kahve çekirdeklerinin kalitesi ve miktarı ile farklılaşan, kahve, krema ve şekerin tam kıvamında birleşimini yansıtan Café Breno 3ü1 Arada ile bu pazarda iddialıyız. Gold ve Classico ürünlerimizde olduğu gibi, hazır kahve tüketiminde en önemli paya sahip olan, bir arada pazarında da kategorinin en iyi iki oyuncusundan biri olmayı hedefliyoruz.” dedi.
Gençlerin tercihi 3ü1 arada
Bir arada kahve grubunun pratikliği nedeniyle özellikle gençler tarafından tercih edildiğini belirten Özden, Türkiye’deki bir arada kahve tüketimi ile ilgili şunları söyledi: “Türkiye’de bir arada kahve ürünleri yoğun talep görüyor. Burada özellikle genç tüketicilerin büyük bir bölümünün kahveyi sade içmekten ziyade krema ve şeker ile birlikte tüketme eğilimi ön plana çıkıyor. Ayrıca pratikliği, fiyatı ve tekli paketlerde satılıyor olması tüketicilere büyük avantaj sağlıyor. Şu anda Türkiye hazır kahve tüketiminde en büyük pay bir arada ürün grubuna aittir. Bir arada kahve grubu yoğunluklu olarak üniversite öğrencileri tarafından tüketiliyor. Bunun yanı sıra pratikliği nedeniyle genç çalışanlar da yoğun bir şekilde bir arada kahveyi tercih ediyor.”
Türkiye kahve tüketiminde dünya ortalamasının çok altında
Akyürek Pazarlama Genel Müdürü Uğur Özden, Türkiye’de hazır kahve tüketiminin 13 yıl önce 3ü1 aradaların kahve pazarına girmesiyle birlikte arttığını, ancak hala dünya ortalamasının çok altında olduğunu şu sözlerle dile getirdi: “Türkiye’de kişi başı hazır kahve tüketimi yıllık ortalama 100 gram civarındadır. Dünya ortalaması 1,3 kg iken, kişi başı tüketimde lider konumda bulunan Finlandiya’da bu rakam 12 kg’ı buluyor. Bu doğrultuda pazarda ciddi bir potansiyel bulunmaktadır. Biz de tüm çalışmalarımızı ürün kalitesi üzerine kurguluyoruz. Kahvemizin kalitesi ortada, bir arada ürünlerimizde sadece kaliteli kahve değil, oldukça kaliteli olan kahve kreması ile özel formülümüzü oluşturduk.
Akyürek Pazarlama Hakkında:
Ticari hayatına 1964 yılında başlayan Akyürek Pazarlama yıllar içinde, sürekli bir gelişim ve büyüme göstererek Türkiye’de distribütörlük sistemine ilk geçen firmalardan biri oldu ve bugünkü modern Akyürek Pazarlama sistematiğinin temelleri atıldı.
- 14 Lojistik merkezi
- 16 şube
- 28.200 m² depolama alanı
- 2.200 m² soğuk hava deposu
- 4.200 m² ofis alanı
- 348 araç
- 526 çalışanı ile 80.000 noktaya ulaşan Akyürek Pazarlama’nın satış ve dağıtımını üstlendiği Türkiye’nin önde gelen markaları arasında; Unilever, Algida, Trakya Birlik, Marmara Birlik, Dr.Oetker, FritoLay, Dardanel, Philips, Ludwig Schokolade ve Cafe Breno yer alıyor.
Haberin Kaynağı : MPR İletişim Danışmanlığı
06.04.2015