Callpex Ailesi Büyümeye Devam ediyor
Callpex’in Operasyon Direktörü Murat Aydın Oldu
Callpex, kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimi olanaklarıyla telekomdan havacılığa, finanstan e- ticaret’e kadar birçok farklı sektöre katma değerli servis sunan Callpex, kadrosuna son olarak Murat Aydın’ı dahil etti.
Müşteri talep ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilen katma değerli dış kaynak çağrı merkezi hizmetleri sunan Callpex’in Operasyon Direktörü Murat Aydın oldu. 1976 yılında doğan Murat Aydın, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezun oldu. Halen Yeditepe Üniversitesi’nde MBA programına devam eden Aydın, iş hayatına 1997 yılında Garanti Bankası A.Ş.’de Müşteri Temsilcisi olarak başladı. 2000-2006 yılları arasında aynı bankada Supervisor olarak görev alan ve 2006-2009 arası Satış Yönetmenliği yapan Aydın, 2009’dan 2013 Temmuz’a kadar Garanti Bankası Çağrı Merkezi Sivas Lokasyonu Müdürü olarak çalışmaya devam etti. Callpex bünyesine katılan Murat Aydın Operasyon Direktörü olarak görev yapacak.
Garanti Bankası Çağrı Merkezi’nin 2009 yılında faaliyete geçirdiği Sivas lokasyonunun etüt, kuruluş ve entegrasyon aşamasını yöneten Aydın, 50 kişi ile faaliyete başlayan lokasyonun planlı olarak büyümesi, satış altyapısının kurulması, İK ve eğitim süreçlerinin etkin bir şekilde yönetilmesine liderlik etti. Aydın’ın yönettiği lokasyon, 4 senede 380 kişilik bir sayıya ulaştı.
“1.800 kişilik Callpex ailesine katıldığım için gurur duyuyorum”
Aydın, Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Çağrı Merkezi Yetkilisi, Çağrı Merkezi İnbound Satış Yönetmeni, Çağrı Merkezi Telemarketing Yönetmeni ve Çağrı Merkezi İnbound-Telesales Müdürü gibi farklı görevlerde bulundu. Çağrı merkezi yöneticisi olarak edindiği deneyimler sonrası Callpex bünyesinde göreve başlamaktan dolayı mutlu olduğunu dile getiren Aydın, yeni göreviyle ilgili olarak “Üç lokasyonda hizmet veren, toplam 1.800 kişilik bir aileye katılmaktan dolayı çok memnunum. İnsan kaynaklarına ve teknolojiye çok ciddi yatırımlar yapan, müşteri ihtiyaçlarına odaklı, özelleştirilmiş ve esnek süreçler tasarlayarak hizmetlerinde fark yaratan bir firmanın Operasyon Direktörü olmak, bana gurur veriyor.” dedi.
Callpex Hakkında:
Kurucu ortakları arasında Ali Sabancı, Haluk Emiroğlu, Prof. Dr. Kemal Cılız ve Turgut Gürsoy gibi isimlerin yer aldığı CALLPEX; İstanbul, Yozgat ve Bingöl olmak üzere 3 farklı lokasyonda, 35’in üzerinde iş ortağına, 1.800 çalışanı ile 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren, müşteri talep ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilen dış kaynak hizmetleri sunan bir çağrı merkezidir. CALLPEX; yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimi olanaklarıyla telekomdan havacılığa, finanstan e- ticaret’e kadar birçok farklı sektöre katma değerli hizmetler vermektedir. www.callpex.com
Haberin Kaynağı : Alya İletişim Danışmanlığı
01.07.2014