cenitCONNECT Advanced Process Management (APM) nedir?
cenitCONNECT Advanced Process Management, Proseslerinizin Kontrol Merkezidir.
cenitCONNECT Advanced Process Management (APM) nedir?
Uçtan uca Proseslerin Yönetimi için Türkiye Partneri oldugumuz Alman CENIT Firmasinin geliştirmiş olduğu, SAP S/4HANA ve SAP ERP 6.0 için sertifikalandırılmış bir eklenti yazılımdır.
cenitCONNECT Advanced Process Management, Proseslerinizin Kontrol Merkezidir.
cenitCONNECT Advanced Process Management (APM) ne yapmanızı sağlar?
Programlama veya BT becerileri olmadan bile iş süreçlerinizi kolayca modellemenizi, kontrol etmenizi ve optimize etmenizi sağlamaktadır. İş süreçlerinin uygulanması yalnızca yüksek düzeyde esneklik gerektirmez, aynı zamanda yüksek derecede standardizasyon gerektirir. Karar verme, onay ve dokümantasyon için tüm gereksinimlerin karşılanmasını sağlarken, yeni bilgiler mümkün olan en kısa sürede dikkate alınmalıdır. SAP tabanlı bilgilere ek olarak, harici bilgiler de dahil edilebilmektedir.
Karar Vereceğiniz Anda Tam Olarak Neye İhtiyacınız Varsa Görebilirsiniz!
Çalışma Paneli
Kişiselleştirilmiş PLM dünyasına erişim noktasıdır.
Burada, tüm süreçlerinizin ve görevlerinizin gerçek zamanlı durumunu içeren bir kontrol paneli içeren iş listenizi yönetebilirsiniz.
Kişiselleştirilmiş arayüz, doğrudan süreçlere ve faaliyetlere gitmenizi sağlar
Süreç Paneli
Süreç sahipleri ve kullanıcılar tarafından, BT bilgisi veya programlama gerektirmeden, süreç modelleme uygulanabilir.
Son derece işlevsel, esnek ve ölçeklenebilir, uyumluluk gereksinimleri için kapsamlı destek sağlar
Nesne Paneli
Bir sürece dahil olan her bir SAP iş nesnesinin net bir şekilde temsil edildiği sanal bir çalışma alanıdır.
Bir bakışta mevcut tüm bilgilerle, SAP Döküman Yönetimi, CAD verileri, malzeme listeleri ve diğer PLM nesnelerini entegre etmek her zamankinden daha kolay ve bunları tek bir tıklamayla görselleştirebilirsiniz.
Görev Paneli
Görevleri düzenlemek için kişisel arayüzünüzdür.
Faaliyetler, süreçler, kontrol listeleri ve nesneler hakkındaki bilgilere hızlı ve kolay bir şekilde erişebilmeniz için en önemli öğeleri doğrudan çalışma alanınıza, net yapılandırılmış bir formatta yerleştirebilirsiniz.
İzleme
Mevcut süreçlerin net temsili ve değerlendirmesi için bir platformdur.
Operasyonlar ve faaliyetler bağlamında gerçek zamanlı rapor alabilirsiniz.
Proseslerinize mükemmel bir genel bakış sağlamak için çeşitli görüntüleme seçenekleri ve formatları mevcuttur
Otomatikleştirme
Yenilikçi danışman teknolojisi bilgiyi araştırır, sizinle aynı şekilde düşünürek süreçleri optimize eder.
Çözüm, SAP'de gelişmiş arama için seçim danışmanını, operasyonel faaliyetleri azaltmak için yürütme danışmanını ve dinamik iş akışı oluşturma için karar özelliğini içerir.
Faydalar
■ Standartlaştırılmış ve kurum çapında yapılandırılmış tüm seviyelerde süreç yönetimi
■ Programlama veya BT bilgisi gerektirmeden süreç modelleme
■ En üst seviyeden ayrıntılara kadar standart iş süreçleri
■ Küresel işbirliği
■ Birimler arası işbirliği
■ Kontrol listeleri, kararlar, notlar ve belgeler aracılığıyla her süreçte toplanan kurumsal bilgi
■ Yeni iş birimlerinin ve yeni ekip üyelerinin esnek süreç şablonları aracılığıyla hızlı entegrasyonu
Detaylı bilgi ve broşürler için www.cpvis.com adresini ziyaret edebilir, online sunum için burcu@cpvis.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Burcu İvecen Kaya
PLM Danışmanı