Çilek Mobilya En Az Şikayet Alan Marka Oldu
Çilek Mobilya, sikayetvar.com sitesinin 2013 yılı genel sonuçlarına göre “mobilya’’ kategorisinde, en az şikayet alan ve şikayetlere en kısa zamanda cevap veren markası oldu.
Çilek Mobilya, sikayetvar.com sitesinin 2013 yılı genel sonuçlarına göre “mobilya’’ kategorisinde, en az şikayet alan ve şikayetlere en kısa zamanda cevap veren markası oldu.
Çilek Mobilya açıklamasına göre şirket, web tabanlı şikayet platformu sikayetvar.com’un Şikayet Endeksi'nde 61,9 şikayet yönetimi başarı puanı ile en başarılı mobilya markası oldu. Şikayet Yönetimi Başarı Listesi, sikayetvar.com’a gelen 33 ana kategorideki 285 sektör ve bu sektörlere ait farklı segmentlerdeki tüm şikayetler ve veriler hesaplanarak ortaya çıkıyor. Çilek, 2013 yılında aldığı şikayetlere hem çok kısa bir sürede yanıt vermesiyle hem de şikayetleri yönetme ve müşteri memnuniyetini kazanmadaki başarısı dolayısıyla 61.9 başarı puanı ile tüm mobilya markaları arasında şampiyon oldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Çilek Mobilya Yönetim Kurulu Üyesi Talha Çilek, müşterilerinin memnuniyetinin Çilek’in marka değeri, algısı, itibarı ve verimliliği için çok önemli olduğunu belirterek, “Çilek Mobilya olarak müşteri memnuniyetini çalışmalarımızın temel prensibi olarak belirledik. Ürünlerimiz ve verdiğimiz hizmetten memnun kalan müşterilerimiz kendimizi anlatmamızda en önemli kanallardan biri. Bu nedenle müşterlerimizin sorunlarını en kısa zamanda çözmek için özel bir hassasiyet gösteriyoruz” değerlendirmesini yaptı.
Haberin Kaynağı : Anadolu Ajansı
14.01.2014