Derin Dondurucu Satışları 4 Kat Arttı
Satışlardaki artış Kurban Bayramı öncesinde yoğunlaştı.
Mevsiminde bulunması güç besinleri saklamak ve dilediğinde ulaşmak isteyen tüketicilere kolaylık sağlayan derin dondurucuların satışları, Kurban Bayramı öncesinde 4 kat arttı. Sabancı Topluluğu’nun e-ticaret platformu Kliksa’nın verilerine göre, yılın ilk 6 ayında yatay seyir gösteren derin dondurucu satışları, Temmuz itibariyle artış gösterirken, bayram öncesinde maksimum seviyeye yükseldi. Dondurucu satışları, en fazla İstanbul ve Ankara’da yoğunlaşırken; Konya 3. sırada yer aldı. İzmir ve Antalya, satışların yoğunlaştığı diğer iller olarak öne çıktı.Konuyla ilgili açıklama yapan Kliksa Kategori Direktörü Hakan Kayaman, 500 ile 1.800 TL arası değişen fiyatlarla tüketicilerle buluşan derin dondurucularda, kullanım kolaylığı nedeniyle çekmeceli modellerin son dönemde daha çok tercih edildiğini belirterek, “Kullanıcılar, çekmeceli modellerde aradığı gıdayı daha rahat görerek dondurucudan çıkarabiliyor. Sandık tipi modeller ise ağırlıklı olarak daha büyük hacim gerektiren ürünler için kullanılıyor. Kurban bayramı döneminde her iki tip dondurucu satışında da ciddi oranda artış gözlemledik.” dedi.
Haberin Kaynağı : Ajans Dijital Kalem
02.10.2014