Derya Baykal, Marshall ile Evlerin Havasını Değiştiriyor
Marshall, Derya Baykal’lı yeni reklam filmi ile “hayatınızda renkli bir sayfa açmak artık çok kolay” diyor
“Renklendir Hayatı” sloganıyla insanların hayatına renk katan AkzoNobel Marshall’ın boya işini zahmet olmaktan çıkarıp, keyif haline getiren üstün kaliteli ürün serisi Marshall Silikonlu Özel Mat ve Silikonlu İpek Mat için hazırladığı reklam filmleri yayına girdi.Sevilen sanatçı Derya Baykal’ın, rol aldığı filmlerde, rahat sürülen, çabuk kuruyan ve kolay temizlenen Marshall boyalarla “hayatınızda renkli bir sayfa açmak artık çok kolay” mesajı veriliyor.
“Renklendir Hayatı” sloganıyla insanların hayatına renk katan AkzoNobel Marshall’ın, tiyatro ve TV ekranlarının sevilen yüzü Derya Baykal’lı yeni reklam filmleri, televizyon kanalları, dijital ve sosyal ağlarda yayımlanmaya başladı. Kadınlardan aldığı mesajlarla hayatlarının çok renksiz olduğunu tespit eden Derya Baykal, evlere ziyaretler gerçekleştirerek, kadınlara, kendilerini yaşadıkları mekanlarda çok daha iyi hissettirecek Marshall ürünlerini tavsiye ediyor. Evler, rahat sürülen, çabuk kuruyan ve kolay temizlenen Marshall Silikonlu Özel Mat ve İpek Mat sayesinde kolayca renkleniyor. İşten eve gelen eş ve okuldan gelen çocuk da bu renklenmeyi takdir edince, hanımların keyfine diyecek kalmıyor.
“Hayatta renkli bir sayfa açmanın kolaylığını Derya Baykal ile anlatıyoruz”
Derya Baykal ile hazırladıkları yeni reklam filmlerinde, daha çok insana hayatlarını renklendirmek konusunda cesaret vermek istediklerini belirten AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Fatoş Burak Özdoğan, “Günlük hayatın rutini içinde, mükemmel yaşam alanları oluşturmak için hepimizin arzuları ve hayalleri var. Ciddi bir şekilde emek, enerji, zaman ve bütçe ayırarak, kendimiz ve birlikte aynı ortamı paylaştığımız insanlar için evimizde birçok değişiklikler ve yenilikler yapıyoruz. Ruhumuzu yenilemek, bakış açımızı değiştirmek, kendimizi iyi hissetmek ve hayata çok daha pozitif bakabilmek için renklerin gücüne inanıyoruz. Sadece küçücük bir renk değişimi ile bile umut ettiğimiz güçlü değişimi, dönüşümü yaşamak artık çok kolay. Bu değişimi yaşarken hepimiz kolaylıktan yanayız. – Üstün özellikli Marshall ürünlerimiz, sahip olduğu eşsiz özellikleri ile bu kolaylığı bize sunuyor. Rahatça sürülüp, yüksek kapatıcılık özelliğine sahip olduğundan çok koyu renklerden, açık tonlara dönüş sıkıntı olmuyor. Çabucak kuruduğundan eve yerleşmek için günlerce hatta bazen haftalarca boyanın kurumasını beklemeye gerek kalmıyor. Yenilenmek için mutlaka mevsimin bahar olmasına da gerek yok. Dört mevsim, dilendiği zaman ve belki de sadece tek bir oda rahatlıkla boyanabiliyor. Ayrıca tüm su bazlı ürünlerimizde Atmosfere verilen organik uçucu madde miktar (VOC) oranı, Avrupa Birliği normlarının oldukça altında. Çevre ve insan sağlığını gözetiyor. Farklılığımızı, yeni reklam filmlerimizde, ekranların çok sevilen, takip edilen, güçlü ismi Derya Baykal aracılığıyla anlatıyoruz. Derya Baykal’ın başrolü aldığı reklamlarımız sayesinde daha geniş kitlelere, hayatta renkli bir sayfa açmanın aslında ne kadar kolay olduğunu vurguluyoruz” dedi.
Reklam Filmi Künyesi
Reklamveren Yetkilileri: Fatoş Özdoğan, Betül Değirmenci
Reklam Ajansı: Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi
Kreatif Direktör: Kerem Kanık, Cem Akar
Yaratıcı Grup: Özgür Akpınar, Nergiz Herdem, Mustafa Oral
Strateji: Yelda Aktuna, Arda Kuş
Müşteri grubu: Aşkın Baş, Aysun Yılmaz
Yapım şirketi: Zihin Açıklığı
Yönetmen: Mert Baykal
Yapımcı: Berna Parlak
Sanat Yönetmeni: Tural Polat
Müzik: Ömer Özgür
Medya Ajansı: Mediacom
AkzoNobel Marshall hayatı renklendirmek için çalışıyor
Dünyanın en büyük küresel boya ve kaplamalar şirketi ve özel kimyasalların ana üreticisi olan AkzoNobel, dünya genelinde endüstri ve tüketicilere yenilikçi ürünler sunuyor. Müşterileri için sürdürülebilir cevaplar geliştirmek konusunda iddialı olan AkzoNobel’in portföyünde, Dulux, Sikkens, International ve Eka gibi çok iyi bilinen markalar bulunuyor. AkzoNobel, Türkiye’de de Marshall markası ile küresel teknoloji ve tecrübelerle geliştirilmiş ürün ve renk hizmetleri ile hayata renk katıyor. Genel merkezi, Amstredam Hollanda’da bulunan AkzoNobel, Global Fortune 500 Şirketleri arasında yer alıyor ve sürdürülebilirlik alanında sürekli olarak lider konumda sınıflandırılıyor. AkzoNobel’in dünya çapında 80’den fazla ülkede, 55 bin Kendini Mükemmelliği ve Yarının Cevaplarını Bugünden Elde Etmeye adamış çalışanı bulunuyor. www.marshallboya.com
Haberin Kaynağı : Ogilvy Halkla İlişkiler
26.04.2013