DHL, FC Bayern Münih’in Lojistik Sponsoru
FC Bayern Münih’in resmi platin sponsoru olan DHL, yaptığı anlaÅŸmayla Almanya'nın en büyük, Dünya'nın ise dördüncü büyük kulübü olan takımın uluslararası lojistik ve e-ticaret alanında tam hizmet ortağı oldu. Yapılan altı yıllık anlaÅŸmanın geçerliliÄŸinin 2020 yılına kadar devam etmesi bekleniyor.
• FC Bayern Münih’in resmi platin sponsoru olan DHL, takımın uluslar arası lojistik ve e-ticaret alanında tam hizmet ortağı oldu.
• FC Bayern Münih, DHL ile yaptığı anlaÅŸma sonucunda ürünlerinin Asya kıtasındaki dağıtımının kapsamını geniÅŸletecek.
Uzun yıllardır FC Bayern Münih’e verdiÄŸi lojistik hizmetleriyle kulüp ürünlerinin taraftarlarına ulaÅŸtırılmasını saÄŸlayan DHL, lojistik sektörünün lider ÅŸirketi olarak kulübe e-ticaret alanındaki uluslararası deneyimini ve uzmanlığını da sunacak.
FC Bayern Münih Yönetim Kurulu BaÅŸkanı Karl-Heinz Rummenigge “Artık global bir oyuncu olan FC Bayern Münih’in çok sayıda kıtada ve ülkede sayısı sürekli artmaya devam eden bir taraftar kitlesi bulunuyor. Bu yaz ABD’deki turumuzu yeni tamamladık. Bu tur boyunca gördük ki uluslararası pazarlarda FC Bayern Münih’in büyük bir potansiyeli var. Tecrübeli ve küresel ölçekte itibar sahibi bir ÅŸirket olan DHL ile yaptığımız ortaklık sayesinde tüm dünyadaki taraftarlarımıza online olarak eriÅŸebilmeyi ve daha fazla taraftar ürünümüzü onlara ulaÅŸtırmayı hedefliyoruz” dedi.
Deutsche Post DHL CEO’su Frank Appel ise; “DHL olarak; FC Bayern Münih gibi dünya çapında tanınmış bir takımla bu ortaklığı hayata geçirmekten dolayı çok mutluyuz. VerdiÄŸimiz hizmetlerle kulüp iÅŸletmesinin hem Almanya’da hem uluslararası ölçekte baÅŸarısına katkıda bulunacağız. Bu sponsorluk anlaÅŸmasıyla FC Bayern Münih ve DHL gibi dünya çapında tanınmış ve güçlü iki markanın birbirlerinin tüm bu pozitif özelliklerinden yararlanacağını düşünüyorum” ÅŸeklinde konuÅŸtu.
AnlaÅŸma kapsamında, DHL verdiÄŸi kapsamlı lojistik hizmetleri, e-ticaret çözümleri ve diÄŸer posta operasyonlarında geniÅŸ reklam ve tanıtım hakları elde etti. Bunlar arasında film ve reklam spotları, etkinlikler ve logo kullanımı gibi haklar bulunuyor. Deutsche Post DHL’in iki ana markası tarafından yapılan marka iletiÅŸimi faaliyetlerinde, spor etkinliklerine yapılan sponsorluklar uzun yıllardır önemli rol oynuyor. Futboldan, Formula 1™ ve Amerikan futboluna kadar pek çok dalda, DHL spor ekipmanlarını güvenli ve hızlı bir ÅŸekilde taşıyor ve müşterilerine yönelik platformlarda markasını konumlandırıyor. Grubun Deutsche Post markası Alman futbol Federasyonunun uzun yıllardır önemli bir ortağı ve ulusal kupanın ve Alman erkek futbol takımının da resmi sponsoru.
Yeni anlaÅŸmanın ilk fazı kapsamında Münih’teki Allianz Arena’yı ziyaret edenler FC Bayern Megastore’dan satın aldıkları ürünlerin evlerine ulaÅŸtırılması için DHL ofisini kullanabilecekler.
Online alışveriş futbol takımlarını da etkiliyor
Günümüzde online alışverişe olan ilgi gün geçtikçe artıyor. Buna bir de futbolun dünya çapındaki harekete geçirici gücü eklenince dünyaca ünlü takımların dört bir yandaki taraftarları birbirleriyle giderek daha fazla yakınlaşıyor. Almanya ve ABD gibi ülkelerin yanı sıra, Çin ve diğer Asya ülkeleri de futbol pazarının giderek büyüdüğü alanlar. Dünyanın farklı bölgelerindeki bu taraftarlara ulaşmak için takımlar lojistik desteğe ihtiyaç duyuyor. Lojistik sektörü, özellikle önemi giderek artmakta olan kulüp ürünleri konusunda FC Bayern Münih gibi lider kulüpler için oyunun sonucunu değiştiren rekabet avantajı sağlıyor. Bu avantajlar arasında siparişin verildiği gün birkaç saat içinde teslimat, esnek teslim ve iade süreleri, güçlü lojistik ve katma değerli hizmetler gibi avantajlar yer alıyor.
DHL Supply Chain Türkiye
Lojistik endüstrisinin dünya çapında pazar lideri olan DHL grubu ÅŸirketlerinden DHL Supply Chain, 60 ülkede 140 binden fazla çalışanı ile müşterilerine tedarik zinciri ve sözleÅŸmeli lojistik hizmet çözümleri sunmaktadır. Dünyanın bir numaralı tedarik zinciri yönetimi ÅŸirketi olan DHL Supply Chain, Türkiye’de 3000’den fazla çalışanı ile 32 lokasyonda, 400.000 metrekareyi aÅŸan depolama alanıyla teknoloji, tüketici, saÄŸlık, perakende, otomotiv, üretim ve kimya sektörlerinde faaliyet göstermektedir. Tedarik zincirlerini yönetmek için entegre çözümler üreten DHL Supply Chain Türkiye, müşterilerinin iÅŸ kollarına dair ihtiyaçlarına özel depolama, dağıtım ve katma deÄŸerli hizmetler gibi tedarik zinciri yönetimi hizmetleri sunmaktadır. Son 3 yılda 20 milyon Euro’dan fazla deÄŸerde tesis ve altyapı yatırımında bulunan DHL Supply Chain Türkiye, toplumsal sorumluluÄŸunun farkında bir firma olarak insana ve çevreye duyarlılık bilinciyle faaliyetlerine devam etmektedir.www.dhl.com.tr
DHL – Dünyanın Lojistik Åžirketi
Lojistik sektörünün ve sözleÅŸmeli lojistik hizmetleri, uluslararası taşımacılık (kara, deniz, demir ve havayolu), ekspres kargo ve uluslararası posta hizmetlerinde küresel pazar lideri olan DHL, “Dünyanın Lojistik Åžirketi”dir. DHL, tüm bu alanlardaki uzmanlığına dayanarak tüm tedarik zinciri genelindeki müşterilerine özel çözümler sunar. Dünyada 220’den fazla ülke ve bölgeyi kapsayan küresel ağı, yaklaşık 400.000 çalışanı ile üstün hizmet kalitesini yerel tecrübesiyle birleÅŸtiren DHL, müşterilerinin tedarik zinciri boyunca tüm gereksinimleri karşılar. Sosyal sorumluluÄŸunun bilincinde bir ÅŸirket olan DHL, iklim koruma programlarını desteklerken, afet yönetimi ve eÄŸitim konularında da çalışmalar yürütmektedir. DHL, Deutsche Post DHL Grubu’nun bir parçasıdır. Deutsche Post DHL 2013 yılında 55 milyar Euro’dan fazla ciro elde etmiÅŸtir.www.dhl.com
Haberin Kaynağı : Marjinal Porter Novelli
28.08.2014