DHL’den Dünya Kalite Günü Etkinlikleri
11 Kasım 2013: Dünya Kalite Günü, 1990 yılında Birleşmiş Milletler tarafından dünyada birey ve kurumların kalite konusunda farkındalığını sağlamak amacıyla başlatıldı.
• DHL Supply Chain Türkiye, 11-15 Kasım Dünya Kalite Haftası boyunca 31 lokasyon, 18 aktarma merkezi ve DHL Supply Chain Türkiye genel merkezindeki çalışanları için kalite konulu bilinçlendirme kampanyası sürdürüyor.
• Her Kasım ayının 2. haftası ve aynı haftanın Perşembe günü tüm Avrupa ülkelerinde Dünya Kalite Günü olarak kabul ediliyor.
2013 yılında Dünya Kalite Günü, işbirliğinin önemine ve kalite yönetimi ilkelerini uygulamanın yalnızca belirsizlik zamanlarında değil, her zaman rekabet avantajı ve başarı getirdiği mesajına odaklanıyor.
DHL Supply Chain 2013 yılında da müşterileri için büyük önem taşıyan kalite odaklı çalışmalarını “kaliteye giden yolumuz” (Path to Quality) ve “İlk tercih” (First Choice) başlıkları altında gerçekleştirdi. Bu çalışmaların yanı sıra Dünya Kalite Haftası’na özel düzenlenen bilinçlendirme kampanyasıyla şirketin tüm lokasyonları kalite konulu afişlerle donatıldı, kaliteye verilen önem farklı mesajlarla çalışanlara hatırlatıldı.
Rakamlarla DHL Supply Chain Türkiye’de Kalite
DHL Supply Chain’in müşterilerinin ilk tercihi olabilmek için kaliteye verdiği önemi rakamlar da yansıtıyor.
• DHL Supply Chain Türkiye son 3 yılda hizmet verdiği 7 farklı sektör için çalışanlara 4800 kez eğitim verdi.
• 147 kişilik eğitimci kadrosu ile çalışanlarına kalite yönetim sistemlerinin gerektirdiği eğitimleri düzenli olarak veriyor.
• Son 3 yılda tam 236 kez ISO9001:2008 eğitimi verilerek personel bilinci yüksek tutuldu.
• Son 3 yılda sertifikalı 70 iç tetkikçi ile 448 iç tetkik gerçekleştirdi.
• Son 2 senede 76 dış denetim ile müşterilere daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalar yaptı.
DHL Supply Chain Türkiye Genel Müdürü Hakan Kırımlı, Dünya Kalite Günü vesilesiyle; “kalite“ konusundaki istikrarlı gelişimlerini sürdüreceklerini vurgulayarak “Kalite odaklılık, DHL Supply Chain kurum kültürünün önemli bir parçasıdır. Bizim için ‘kalite’nin anlamı; güvenli depolama, zamanında ve hatasız sevkiyat, minimum hasarlı ürün oranı ve yüksek verimlilik hedefleri ile yasal uyum çerçevesinde müşteri istekleri ve beklentilerinin mükemmel derecede karşılanmasıdır. DHL Supply Chain’de kalite konusundaki uzman bakış açımız ile çalışanlarımıza düzenli olarak eğitim vererek tüm personelinin kalite politikası, kalite hedefleri ve operasyon faaliyetleri hakkında bilinçlenmesini sağlıyoruz. Tüm iş süreçlerinde katma değer yaratabilmek için müşteri memnuniyetini artırmak gerektiğinin bilinciyle, kalite sistemlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Tüm bunlar sayesinde DHL Supply Chain olarak, müşterilerimizin, çalışanlarımızın ve yatırımcılarımızın ilk tercihi olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.” dedi.
DHL Supply Chain Türkiye
Lojistik endüstrisinin dünya çapında pazar lideri olan DHL grubu şirketlerinden DHL Supply Chain, 60 ülkede 140 binden fazla çalışanı ile müşterilerine tedarik zinciri ve sözleşmeli lojistik hizmet çözümleri sunmaktadır. Dünyanın bir numaralı tedarik zinciri yönetimi şirketi olan DHL Supply Chain, Türkiye’de 3000’den fazla çalışanı ile 21 lokasyonda, 400.000 metrekareyi aşan depolama alanıyla teknoloji, tüketici, sağlık, perakende, otomotiv, üretim ve kimya sektörlerinde faaliyet göstermektedir. Tedarik zincirlerini yönetmek için entegre çözümler üreten DHL Supply Chain Türkiye, müşterilerinin iş kollarına dair ihtiyaçlarına özel depolama, dağıtım ve katma değerli hizmetler gibi tedarik zinciri yönetimi hizmetleri sunmaktadır. Son 3 yılda 20 milyon Euro’dan fazla değerde tesis ve altyapı yatırımında bulunan DHL Supply Chain Türkiye, toplumsal sorumluluğunun farkında bir firma olarak insana ve çevreye duyarlılık bilinciyle faaliyetlerine devam etmektedir. www.dhl.com.tr
DHL – Dünyanın Lojistik Şirketi
Lojistik sektörünün küresel pazar lideri olan DHL, sözleşmeli lojistik hizmetleri, uluslararası taşımacılık (kara, deniz, demir ve havayolu), ekspres kargo ve uluslararası posta hizmetlerindeki uzmanlığıyla müşterilerine özel çözümler sunar. Dünyada 220’den fazla ülke ve bölgeyi kapsayan küresel ağı, yaklaşık 285.000 çalışanı ile üstün hizmet kalitesini yerel tecrübesiyle birleştiren DHL, müşterilerinin tedarik zinciri boyunca tüm ihtiyaçlarını karşılar. Sosyal sorumluluğunun bilincinde bir şirket olan DHL, iklim koruma programlarını desteklerken, afet yönetimi ve eğitim konularında da çalışmalar yürütmektedir. DHL, Deutsche Post DHL Grubu’nun bir parçasıdır. Deutsche Post DHL 2012 yılında 55 milyar Euro’dan fazla ciro elde etmiştir. www.dhl.com
Haberin Kaynağı : Marjinal Porter Novelli
11.11.2013