Doğuş Oto Atölye-D Fark Yaratıyor Doğuş Oto'nun Satış Sonrası Hizmetler Çalışanları Işık Üniversitesi'nde Eğitim Alıyor
Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi eğitmenleri Doğuş Oto’nun mavi yaka çalışanlarına ‘Atölye d Fark Yaratanlar’ programıyla yıl sonuna kadar kendine güven, motivasyon, güler yüz, hizmette farklılaşma ve vizyon oluşturma konularında eğitim veriyor.
Işık Üniversitesi, Doğuş Oto işbirliğiyle modüler bir gelişim programı hazırladı. Doğuş Oto’da formen, teknisyen, teknisyen yardımcısı, garanti ve dispozisyon elemanı olarak görev yapan toplam 656 çalışan, sürdürülebilir başarı sağlamak ve gelişimlerini desteklemek amacıyla Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi eğitmenlerinden eğitim alıyorlar. Mart ayında başlayan eğitimler, Doğuş Oto’nun tüm bölgelerinden çalışanlarının katılımıyla yıl sonuna kadar devam edecek.
‘Otomotiv Sektöründe Dün ve Bugün - Tüketici Gözünde Markalar’, ‘Bireysel Motivasyon – Özgüven ve Güler yüzlü hizmet’ ve ‘Teknisyenliğin önemi ve etkileri-Teknolojide gelecek vizyonu’ olmak üzere, 3 ana modülden oluşan programda, her grubun eğitimi kendi bölgesinde ve 3 ayrı yarım günlük eğitimler halinde gerçekleşiyor. Program sonunda ise katılımcılar, ‘Işık Üniversitesi Program Katılım Sertifikası’na sahip olacaklar.
Eğitimin Amacı;
Mavi yakalı çalışanlara kendilerini değerli hissettirmek Otomobil üretim aşamasındaki mühendislerle servis çalışanlarının iş benzerliklerine vurgu yapmak Otomobil üretim mühendisliği hakkında vizyon oluşturmak Türk otomotiv sektörü ve trendler hakkında çalışanları bilgi sahibi yapmak Psikolojik olarak gelişimlerini temin etmek Genel otomotiv teknolojileri hakkında gelecek vizyonu oluşturmak Hizmette farklılaşma yollarını tartışmak Fark yaratmaya devam edeceğiz
Öğrenmenin yaşı olmadığı gibi sonunun da olmadığını belirten Doğuş Otomotiv ve Doğuş Oto Yönetim Kurulu Başkanı Aclan Acar; “Öğrenen bir organizasyon olmaya devam edeceğiz. Bütün çabamız çalışanlarımızın hem kişisel, hem de mesleki gelişimlerini eğitimlerle desteklemek ve bunun sonucunda da fark yaratmaya devam etmek. Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentileri üzerinde yaratıcılık sunmak, müşterinin ihtiyacının ne olduğunu o an anlamak… Her gün yaptığımız işlerimizle ilgili olarak ‘Biz bunu nasıl daha iyi yaparız, nasıl fark yaratırız’ anlayışıyla çalışmalarımıza devam edeceğiz” Dedi.
Tüm gün atölyede çalışarak empati yapmayı öğreniyorlar
Beklentilerin üzerinde yaratıcı hizmet sunmanın ancak empati ile gerçekleşebileceğini belirten Doğuş Oto Genel Müdürü Zafer Başar ise, “Empati kurabilmemiz ve müşteri gibi düşünebilmemiz için şirketimizi, çalışma ortamımızı ve arkadaşlarımızı çok sevmemiz gerekiyor. Sabahtan akşama kadar atölyenin içinde çalışan insanlar, rekabeti ve müşteriyi tanıyacaklar. Yapmış oldukları işin sadece teknik bakım değil, aracı kullanacak olan müşterimizin hayatını kolaylaştırmak olduğunu ve tamiri ne kadar kısa sürede yaparlarsa, bakımını yapmış oldukları araçla, planlanmış işlerini yetiştirebileceklerini düşünmeye başlayacaklar” şeklinde bilgi verdi.
Müşterinin günlük yaşantısına olumlu katkı yapmaya düşünecekler
Çalışanlara sağladıkları her katma değerin, hizmet kalitesine büyük fark getirdiği düşüncesinden hareketle bu eğitim programını başlattıklarını söyleyen Doğuş Otomotiv İnsan Kaynakları ve Süreç Yönetimi Direktörü Ela Kulunyar da “Bu hizmetin çok büyük bir bölümü, eğitime katılacak olan arkadaşlarımız tarafından yapılıyor. Bu önemli farkı, bu ekip yaratıyor. Biz bu programı hayatı geçirirken, çalışanlarımızın işlerinde, günlük performanslarını gösterirken ve emeklerini ortaya koyarken yaptıkları her şeyin, aslında müşterinin hayatında ne değiştirdiğini ve şirketimizin iş sonuçlarına nasıl etki ettiğinin farkındalığını artırmak ve bunu görmelerini sağlamayı amaçladık” dedi.
Haberin Kaynağı : LOBBY Halkla İlişkiler
14.04.2014