Dyo'nun Minik Boya Damlaları Sezonun En Renkli Kahramanları
Teknoloji, dayanıklılık ve kalite Dyo’nun sevimli karakterlerine emanet
Boya sektörünün köklü markası Dyo, sezonu yeni reklam kampanyası ile karşıladı. 58 yıldır boyada teknoloji, dayanıklılık ve kalitenin simgesi haline gelen Dyo, bu özelliklerini minik boya damlalarından oluşan yeni animasyon karakterleri ile bütünleştirdi. Kırmızı, mavi, yeşil ve sarı renkteki sevimli Dyo kahramanlarını artık her yerde görmek mümkün…
Dyo’nun yeni kampanyasının konsepti belirlenirken, sektördeki öncü rolü ve güçlü marka kimliğinden yola çıkıldı. Dyo ürünlerini farklılaştıran teknoloji, dayanıklılık ve kalite özelliklerine vurgu yapılan bu konseptte, markanın sıcak yüzünü tüketici ile buluşturacak animasyon karakterler kullanıldı.
Dört ana karakter üzerinde ilerleyen kampanyada, Dyo kırmızı renkli boya damlası karakteri ile temsil ediliyor. PTFE katkılı boyalar, nanoteknolojik boyalar ve hybrid teknolojili boyaları Türkiye’ye ilk kazandıran şirket olan Dyo, ilk etapta teknolojiyi, dayanıklılığı ve kaliteyi simgeleyen karakterlerini ön plana çıkarıyor. Gözlüğü, laboratuar önlüğü ve elindeki tablet bilgisayarıyla mavi renkli karakter ‘Teknoloji’yi, şövalye zırhlı ve Dyo logolu kalkanıyla yeşil renkli karakter ‘Dayanıklılık’ı ve dedektif Sherlock Holmes kostümlü sarı renkli karakter ise ‘Kalite’yi sembolize ediyor.
Dyo’nun yeni kahramanları; gazete, dergi, TV, radyo, dijital-sosyal medya gibi mecraların yanı sıra billboard reklamları ve hazırlanan özel projelerde tüketici ile buluşuyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren : DYO
Reklamveren Temsilcisi : Bülent Tomaç, Yasemin Gezginer, Ebru Boztuna
Reklam Ajansı : Drive Dentsu
Kreatif Direktör : Ersel Serdarlı
Yaratıcı Grup : Elif Öztaş Saygıner, Mahir Göktaş, Muharrem Sezener
Müşteri İlişkileri Grubu : Füsun Akay Eroğlu, Hande Altay
Karakter Tasarım : Drive Dentsu
3D Animasyon : Mica Animation&Design
Animasyon Yönetmeni : Luca Schenato
Animasyon Prodüktörü : Yasemin Turan
Yönetmen : Osman Tolga
Film Prodüksiyon : Mood Production
Müzik : Can Alper / Musicworks
Kullanılan Mecra : TV, basın, radyo, outdoor, dijital
Haberin Kaynağı : İlyada İletişim
20.05.2013