Ekici Akademi Konya’da
Peynir uzmanı Ekici Peynir, Türkiye’de bir örneÄŸi olmayan “Ekici Akademi” projesinin dördüncüsünü Konya’da Adese Market çalışanları ile 11 Haziran’da gerçekleÅŸtirdi.
Åžarküteri elemanlarını satış ve müşteri iliÅŸkileri konularında geliÅŸtiren ve sektördeki verimliliÄŸi arttıran “Ekici Akademi EÄŸitim Programı” Avrupa ve Amerika’da uygulanan eÄŸitim modeli özelleÅŸtirilerek kurgulandı. Teorik bilgi ve deneyim aktarımını birlikte sunarken katılımcıların kiÅŸisel ve profesyonel geliÅŸimlerine katkıda bulunan Ekici Akademi öğretici ve eÄŸlenceli bir ortamda gerçekleÅŸti.
Ekici Peynir, ÅŸarküteri elemanlarına yönelik hazırladığı ve Türkiye’de baÅŸka bir örneÄŸi bulunmayan Ekici Akademi Projesi ile bu kez Konya’da Adese Market çalışanlarıyla bir araya geldi. Proje kapsamında yaklaşık 60 ÅŸarküteri çalışanına özel bir içerikle Satış ve Pazarlama Uzmanı Hakan Okay tarafından “Perakendecilikte Kritik BaÅŸarı Faktörleri” “Perakende MaÄŸazada KiÅŸisel Satış Teknikleri” ve “Müşteri UÄŸurlama ve Tekrar Davet Teknikleri” konuları anlatıldı. Takım oyunları, motivasyon çalışmaları ve ünlü oyuncu Özgür Ozan’ın öncülüğündeki tiyatro ekibinin skeçleri ile katılımcıların kiÅŸisel ve profesyonel geliÅŸimlerine katkıda bulunan eÄŸitimler hem öğretici hem de eÄŸlenceli bir ortamda gerçekleÅŸti.
Avrupa ve Amerika’da uygulanan eÄŸitim modeli
Türkiye’de bir ilk olan Ekici Akademi Projesi kapsamında verilen eÄŸitimler yıllardır Avrupa ve Amerika’da pek çok kurumsal ÅŸirket tarafından uygulanan eÄŸitim modeline uygun hazırlandı. EÄŸitimlerde içerik ve hedefler ile eÄŸitimi pekiÅŸtirecek senaryolar birbirini destekleyecek ÅŸekilde kurgulanıyor ve teorik bilgilendirmenin yanı sıra gerçek deneyimlerin çalışanlara yansıtılmasını ve eÄŸitimlerin kolay kolay unutulmamasını saÄŸlıyor. Usta tiyatrocular tarafından canlı dramalarla izleyicilere aktarılan oyunlar sayesinde eÄŸitimlerde aktarılan bilgilerin kalıcılığı arttırılıyor.
Ekici Akademi sektör çalışanlarına ve tüketicilere avantaj sağlıyor
Sektörün öncü markalarından birisi olarak sektörün büyümesine katkı saÄŸlayan Ekici Akademi Projesi’nin öneminin büyük olduÄŸunun altını çizen Ekici Peynir Satış Direktörü Burçin Ekici, “Dördüncüsünü düzenlediÄŸimiz Ekici Akademi ile ÅŸu ana kadar yaklaşık 300 ÅŸarküteri elemanına ulaÅŸtık. Sektörün geliÅŸimine katkıda bulunduÄŸuna inandığımız Ekici Akademi projemizle çalışanların satış bilgi, becerileri ve motivastonlarını arttırıyoruz. Peynir uzmanı bir marka olarak Ekici Akademi ile ulaÅŸtığımız tüm ÅŸarküteri elemanlarına peynir çeÅŸitleri, tadım, saklama, satış incelikleri ve müşteri iliÅŸkileri konularını detaylarıyla aktarıyoruz. Bu eÄŸitimle ÅŸarküteri elemanlarının güvenilirlik oranını arttırıyoruz. EÄŸitimin ÅŸarküteri elemanlarına özel olarak hazırlanmış olması ve alanında tek olması bu eÄŸitimi özel kılan bir diÄŸer neden. Ekici Akademi ile sektöre, sektör çalışanlarına ve tüketicilere önemli bir avantaj saÄŸlamış oluyoruz. Ekici Peynir olarak Türkiye’nin dört bir yanında bu projeyi sürdürmeyi hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.
Ekici Peynir Hakkında:
Günlük 400 ton süt işleme kapasitesi ile 20 bin metrekaresi kapalı, toplam 42 bin metrekare alanda faaliyet gösteren Ekici Peynir, beyaz, kaşar, krem, örgü, lor, çeçil peynirini tüketicileriyle buluşturuyor. Geçtiğimiz yıllarda bu toprakların ilk beyaz peynir reklam filmini çeken Ekici Peynir, sektöre ivme katan, yarım asrı aşkın süredir sadece peynir üreten güçlü ve köklü bir markadır.
Haberin Kaynağı : Communication Partner
11.06.2014