Ekici Akademi Konya’da
Peynir uzmanı Ekici Peynir, Türkiye’de bir örneği olmayan “Ekici Akademi” projesinin dördüncüsünü Konya’da Adese Market çalışanları ile 11 Haziran’da gerçekleştirdi.
Şarküteri elemanlarını satış ve müşteri ilişkileri konularında geliştiren ve sektördeki verimliliği arttıran “Ekici Akademi Eğitim Programı” Avrupa ve Amerika’da uygulanan eğitim modeli özelleştirilerek kurgulandı. Teorik bilgi ve deneyim aktarımını birlikte sunarken katılımcıların kişisel ve profesyonel gelişimlerine katkıda bulunan Ekici Akademi öğretici ve eğlenceli bir ortamda gerçekleşti.
Ekici Peynir, şarküteri elemanlarına yönelik hazırladığı ve Türkiye’de başka bir örneği bulunmayan Ekici Akademi Projesi ile bu kez Konya’da Adese Market çalışanlarıyla bir araya geldi. Proje kapsamında yaklaşık 60 şarküteri çalışanına özel bir içerikle Satış ve Pazarlama Uzmanı Hakan Okay tarafından “Perakendecilikte Kritik Başarı Faktörleri” “Perakende Mağazada Kişisel Satış Teknikleri” ve “Müşteri Uğurlama ve Tekrar Davet Teknikleri” konuları anlatıldı. Takım oyunları, motivasyon çalışmaları ve ünlü oyuncu Özgür Ozan’ın öncülüğündeki tiyatro ekibinin skeçleri ile katılımcıların kişisel ve profesyonel gelişimlerine katkıda bulunan eğitimler hem öğretici hem de eğlenceli bir ortamda gerçekleşti.
Avrupa ve Amerika’da uygulanan eğitim modeli
Türkiye’de bir ilk olan Ekici Akademi Projesi kapsamında verilen eğitimler yıllardır Avrupa ve Amerika’da pek çok kurumsal şirket tarafından uygulanan eğitim modeline uygun hazırlandı. Eğitimlerde içerik ve hedefler ile eğitimi pekiştirecek senaryolar birbirini destekleyecek şekilde kurgulanıyor ve teorik bilgilendirmenin yanı sıra gerçek deneyimlerin çalışanlara yansıtılmasını ve eğitimlerin kolay kolay unutulmamasını sağlıyor. Usta tiyatrocular tarafından canlı dramalarla izleyicilere aktarılan oyunlar sayesinde eğitimlerde aktarılan bilgilerin kalıcılığı arttırılıyor.
Ekici Akademi sektör çalışanlarına ve tüketicilere avantaj sağlıyor
Sektörün öncü markalarından birisi olarak sektörün büyümesine katkı sağlayan Ekici Akademi Projesi’nin öneminin büyük olduğunun altını çizen Ekici Peynir Satış Direktörü Burçin Ekici, “Dördüncüsünü düzenlediğimiz Ekici Akademi ile şu ana kadar yaklaşık 300 şarküteri elemanına ulaştık. Sektörün gelişimine katkıda bulunduğuna inandığımız Ekici Akademi projemizle çalışanların satış bilgi, becerileri ve motivastonlarını arttırıyoruz. Peynir uzmanı bir marka olarak Ekici Akademi ile ulaştığımız tüm şarküteri elemanlarına peynir çeşitleri, tadım, saklama, satış incelikleri ve müşteri ilişkileri konularını detaylarıyla aktarıyoruz. Bu eğitimle şarküteri elemanlarının güvenilirlik oranını arttırıyoruz. Eğitimin şarküteri elemanlarına özel olarak hazırlanmış olması ve alanında tek olması bu eğitimi özel kılan bir diğer neden. Ekici Akademi ile sektöre, sektör çalışanlarına ve tüketicilere önemli bir avantaj sağlamış oluyoruz. Ekici Peynir olarak Türkiye’nin dört bir yanında bu projeyi sürdürmeyi hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.
Ekici Peynir Hakkında:
Günlük 400 ton süt işleme kapasitesi ile 20 bin metrekaresi kapalı, toplam 42 bin metrekare alanda faaliyet gösteren Ekici Peynir, beyaz, kaşar, krem, örgü, lor, çeçil peynirini tüketicileriyle buluşturuyor. Geçtiğimiz yıllarda bu toprakların ilk beyaz peynir reklam filmini çeken Ekici Peynir, sektöre ivme katan, yarım asrı aşkın süredir sadece peynir üreten güçlü ve köklü bir markadır.
Haberin Kaynağı : Communication Partner
11.06.2014