El Corte Inglés, Moda Koleksiyonunu Piyasaya Daha Hızlı Sürmek İçin Üç Boyutlu Teknolojileri Kullandı
Dünyadaki en büyük perakende satış mağazaları gruplarından biri olan El Corte Inglés, tüm özel etiketli markalarında ürün geliştirmeyi ve tedarik süreçlerini hızlandırmak için Dassault Systèmes’in ‘My Collection For Fashion’ çözümünü seçti.
Dünyanın en büyük yazılım şirketlerinden biri olan 3DEXPERIENCE Şirketi Dassault Systèmes büyük mağazalarda bir dünya lideri olan El Corte Inglés'in özel etiketli moda koleksiyonlarının piyasaya sürümünü hızlandırmak için “My Collection for Fashion” endüstriyel çözüm deneyimini seçtiğini duyurdu. 3DEXPERIENCE platformu tarafından desteklenen bu çözüm, El Corte Inglés'in iş süreçlerini güçlü ve global işbirliği becerileriyle dönüştürmesine, tüketicilerinin taleplerini daha verimli bir şekilde karşılamalarına yardımcı olacak.
Dünyadaki en büyük perakende satış mağazaları gruplarından biri olan El Corte Inglés, tüm özel etiketli markalarında ürün geliştirmeyi ve tedarik süreçlerini standartlaştıracak sektöre özel en iyi uygulamalara ihtiyaç duyuyordu. “My Collection for Fashion” endüstriyel çözüm deneyimi El Corte Inglés'e, şirket içi ve dışı paydaşları birbirine bağlayan, tedarik zincirini entegre eden ve birden fazla ve farklı ürün kategorisinde görünürlük, esneklik ve karar destek sürecini geliştiren tek ve birleşik bir dijital ortam sağlıyor. “My Collection for Fashion” ile El Corte Inglés, ürünlerinin piyasaya sürülme sürelerini kısaltıyor ve yanlış örnek, ek maliyet ve üretim hataları veya gecikmeleri gibi riskleri azaltıyor.
Dassault Systèmes’in “My Collection for Fashion” endüstriyel çözüm deneyimi, marka kimliğini geliştirmek amacıyla ürün geliştirme ve tüketici deneyimine ortak çalışmaya dayalı yenilikçilik katıyor. Marka perakendecileri, global tedarik ve işbirliği, tüketici odaklı tasarım, sanal prototip oluşturma, sanal mağazalar ve kanallar, entegre ticari ürün çeşitlendirme planları, ürün geliştirme ve sosyal analizleri kapsayan uygulamaları kullanabiliyor.
Dassault Systèmes Tüketici Ürünleri ve Perakende Endüstrisi Başkan Yardımcısı Susan Olivier şunları söyledi: “Tüketici ürünleri ve perakende endüstrisi tüketici odaklı bir devrimin tam ortasında. Tüketiciler yeni ürünler ve yeni deneyimler bekliyor. Bizim endüstriyel çözüm deneyimlerimiz ise toplumsal bir bağlamda bilgi ve global ekip birlikteliği sayesinde bu beklentileri karşılamak üzere netlik, güven ve tutarlılıkla tasarlandı.”
El Corte Inglés Hakkında:
El Corte Inglés büyük perakende satış mağazalarında bir dünya lideridir ve 2013 yılında 14,3 milyar € satış ve 70 yılın üzerinde deneyimle İspanya'da dağıtım alanında bir referans noktasıdır. Grubun müşteri hizmetlerine bağlılığı, çeşitliliği ve yeni iş formatlarındaki yaratıcılığı, ürün ve hizmetlerini en yeni piyasa trendlerine uyarlamasına olanak tanıyor. El Corte Inglés'in büyük mağazalarına ek olarak Grubun zincir mağazaları arasında Hipercor, Supercor, Sfera, Telecor, Viajes El Corte Inglés, Bricor, Óptica 2000, Informática El Corte Inglés ve diğerleri bulunuyor.
Dassault Systèmes Hakkında:
3 Boyutlu (3D) Deneyim Firması Dassault Systèmes, şirketlere ve insanlara sürdürülebilir inovasyonları hayal etmelerini sağlayan sanal dünyalar sunuyor. Bu dünyada yer alan öncü çözümler, ürünlerin tasarlanma, üretilme ve desteklenme şeklini değiştiriyor. Dassault Systèmes’in sunduğu işbirlikçi çözümler, sanal dünyanın gerçek dünyayı geliştirmesi için sosyal inovasyonu da besliyor. Grup, 140’dan fazla ülkede, farklı sektörlerden her büyüklükte firmayı kapsayan 190 bini aşkın müşteriye değer katmaya devam ediyor. Daha fazla bilgi için www.3ds.com sitesini ziyaret edebilirsiniz.CATIA, SolidWorks, ENOVIA, SIMULIA, DELMIA, 3DVIA, 3DSwYm, EXALEAD ve Netvibes; Dassault Systèmes ve ABD’de ve/veya diğer ülkelerde bulunan alt kuruluşlarının ticari markaları olarak kayıtlıdır.
Haberin Kaynağı : Global Hill&Knowlton Strategies
03.04.2015