Emarsys Türkiye, Carter’s ile Anlaştı
Dünyanın önde gelen e-posta, sosyal ve mobil pazarlama çözüm sağlayıcılarından Avusturya merkezli Emarsys, müşteri portföyüne yeni bir marka daha ekleyerek, Amerika Birleşik Devletleri’nin lider bebek, çocuk giyim ve aksesuar markası Carter’s ile işbirliği anlaşması imzaladı.
Carter’s Pazarlama Müdürü Filiz Bekik: “1865 yılında Amerika’da kurulan Carter’s, bebek giyiminde ilk kol düğmeleri, ilk şifon yaka, ilk kendinden eldivenli, vücuda tam oturan ve yakası sarkmayan tulumları ile kısa sürede annelerin en çok sevdiği, güvendiği ve tavsiye ettiği marka olmuştur. Bu vizyonunu global arenada da gerçekleştirmek amacıyla Türkiye’de herbiri kendi alanında bebek sektörünün uzmanı olan profesyonel bir ekip kurmuştur. Kısa süre önce kurumsal bir yapıya geçen Carter’s, önceliğini müşteri bağlılığını artırmak ve internet üzerinden de satış yapmak olarak belirlemiş ve bu bağlamda, dünya genelinde müşterilerinin 1 milyar kişiye ait verisini analiz eden ve her ay 6 milyarı aşkın kişiselleştirilmiş e-postanın gönderilmesini sağlayan Emarsys ile anlaşmıştır.” dedi.
Kurulduğu günden bu yana Amerika’da doğan her bir çocuğa minimum 10 adet ürün satmış olan Carter’s, Türkiye’de İstanbul’da Zorlu, Brandium, Capitol, Metrocity, Akbatı, Göktürk ve Marmara Forum, Ankara’da Kentpark ve Armada, Gaziantep’te Forum alışveriş merkezlerinde ve İzmir Alsancak’ta bulunan mağazalarında tüketicileri ile buluşuyor. Ayrıca yakında açılacak olan e-ticaret sitesi www.carters.com.tr ile sanal ortamda da müşterilerine ulaşmayı hedefliyor.
Haberin Kaynağı : Ajans Dijital Kalem
09.03.2015