ERSEM - ERDEMİR Çelik Servis Merkezi Ağını Genişletmeye Devam Ediyor
ERDEMİR Grubu, başta otomotiv ve beyaz eşya sektörlerinin ihtiyaç duyduğu ebatlanmış yassı çelik konusunda müşterilerine daha iyi hizmet sunabilmek için Çelik Servis Merkezi ağını genişletmeye devam ediyor.
1 Ocak 2002 tarihinde Gebze Organize Sanayi Bölgesi’nde hizmet vermeye başlayan ERDEMİR Çelik Servis Merkezi (ERSEM), daha sonra devreye giren İskenderun Çelik Servis Merkezi ve 2012 yılının sonunda hizmete soktuğu Ereğli ve Manisa tesisleri ile 4 farklı noktadan müşterilerinin ebatlanmış çelik ve zamanında teslimat ihtiyaçlarını karşılamaya devam ediyor. 2012 yılında 380 adedin üzerinde müşteriye yapılan yaklaşık 400 bin tonluk satış ve sürekli artan müşteri portföyü ve yassı çelik satışları ERSEM’in ürün ve hizmet kalitesinin ulaştığı başarıyı gösteriyor.
ERSEM, Gebze tesislerindeki
• 100 bin ton soğuk boy kesme hattı
• 100 bin ton soğuk dilme hattı
İskenderun tesislerindeki
• 750 bin ton sıcak boy kesme hatları,
Ereğli tesislerindeki
• 100 bin ton çoklu kesme hattı
• 100 bin ton açılı kesme hattı
• 150 bin ton sıcak dilme hattı
• 150 bin ton soğuk dilme hattı
• 100 bin ton teneke makası hattı
• 500 bin ton sıcak boy kesme hatları
Ve Manisa’da 75 dönüm alan üzerinde kurulu tesisi ile Türkiye’nin dört bir yanında, müşterilerine en yakın noktadan hizmet sunuyor.
2012 yılının sonunda deneme üretimine başlayan, 50 milyon dolarlık yatırımla en yüksek teknolojiye sahip Fagor çelik işleme hatlarına sahip olan Ereğli Çelik Servis Merkezi 10 mm’ye kadar sıcak dilimleme özelliği, zaman ve maliyet avantajı sağlayan çoklu kesme hattı (boy kesme + dilimleme), 300‘ye açılı kesim yapabilen trapez (şekilli) kesme hattı, istenen kalitede 0,2-2 g/m2 arasında sürekli yağlama yeteneği, her dilimi etiketleyebilme ve daha birçok üstün özelliği sayesinde ERDEMİR Grubu’nun çelik üretiminde ulaştığı yüksek kaliteyi, dağıtım ve servis hizmetleri alanında da sürdürmesine yardımcı oluyor.
ERSEM düşük minimum sipariş tonajı, esnek satış uygulamaları ve zamanında teslimat yetenekleri sayesinde, ERDEMİR Grubu’nun yassı çelik alanında lider konumunu pekiştirme, müşterilerinin taleplerini zamanında karşılayabilme, satış öncesinde ve sonrasında en iyi hizmeti sunma ve müşterilerine yakın olma hedeflerini gerçekleştirmesine katkıda bulunuyor.
ERSEM, sahip olduğu ISO 9001 ve ISO 16949 kalite sistem sertifikaları, yönetim sistemleri, bilgi teknolojilerinin etkin kullanımı, müşteri odaklı yapısı ile müşterilerinin sürekli artan tam zamanında (JIT), kapı teslim, ebatlanmış çelik taleplerini karşılamaya devam etmek için yüksek teknoloji yatırımlarıyla ERDEMİR kalitesini müşterilerine ulaştırmaya devam edecektir.
Haberin Kaynağı : SUBCONTURKEY YAN SANAYİ ve TEDARİKÇİ GAZETESİ
Editör : Özlem Çelebi
21.02.2013