Eti Kek Fabrikası'na Japonya'dan 2.Seviye Süreklilik Ödülü
Türkiye’nin lezzet markası ETİ bünyesinde faaliyet gösteren ETİ Kek Fabrikası, Japon yönetim sisteminin dünyadaki en prestijli ödüllerinden olan Toplam Verimlilik Yönetimi (TPM) 2. Seviye Süreklilik Ödülü’ne layık görüldü.
ETİ Kek Fabrikası adına ödülü, Japonya’nın Kyoto kentinde düzenlenen törenle ETİ Kek Fabrikası Üretim Müdürü ve TPM Koordinatörü Muharrem Yavuzcan aldı.
Kurulduğu 2006 yılından bu yana, tüm üretim süreçlerinde sürekli iyileştirme faaliyetleri ile verimliliği artırmayı sağlayan Japon yönetim sistemi TPM’yi uygulayan ETİ Kek, başarılı çalışmaları ile Japon Fabrika Bakım Enstitüsü tarafından ilk kez 2010 yılında TPM 1. Seviye Mükemmellik Ödülü’ne layık görüldü. TPM çalışmalarını her geçen yıl daha da derinleştiren ETİ Kek, tüm faaliyet alanlarında “sıfır kaza, sıfır arıza, sıfır hata, sıfır israf” hedefi ile maksimum memnuniyet elde eden önemli verimlilik gelişimi sağladı. Çalışan motivasyonunu daima ön planda tutan ETİ Kek Fabrikası, bu sayede inovasyonda da fark yaratarak kendi tasarladığı ekipmanlarla yenilikçi ürünlerin gelişmesine ön ayak oldu. ETİ Kek Fabrikası, böylece ETİ Gıda’nın unlu mamullerde Pazar lideri olmasına da önemli katkılar sağladı. TPM’deki başarılı uygulamaları, ETİ Kek Fabrikası’na bu yıl da TPM 2. Seviye Süreklilik Ödülü’nü getirdi.
56 bin metrekare kapalı alan üzerinde 648 çalışana sahip
ETİ bünyesinde Ekim 2005 yılında üretime başlayan ve inovatif ürünlerle farklılaşan tesis, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi’nde 56 bin metrekarelik kapalı alan üzerinde 648 çalışanı ile faaliyet gösteriyor. ETİ’nin toplam üretiminden yüzde 20 pay alan tesisin 360 metre uzunluğundaki hatlarında, ETİ’nin en sevilen ürünlerinden; Topkek, Popkek, Cinkek ve Browni marka ve çeşitlerinin üretimi gerçekleştiriliyor. ETİ Kek Fabrikası, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi ve British Retail Concortium Global Standart (BRC) Gıda Güvenliği belgelerine de sahip bulunuyor.
Haberin Kaynağı : Medyaevi
04.04.2013