Exponatura’15, B2B ile Hız Kazanıyor
Günümüzde gelişmiş ülkeler başta olmak üzere, dünyadaki birçok ülkede doğal ve organik ürünlere olan talep giderek artıyor. Bu kapsamda gıdadan, doğal kozmetik ürünlere, bitkisel tedavi ürünlerinden bebekler için diş temizleme mendiline kadar birçok doğal ve organik ürün grupları dünyadaki tüm ülkelerde tercih edilirken üretim alanı ve üretici sayısı da giderek artış gösteriyor.
Geçmişten günümüze katlanarak büyüyen bu sektörün Türkiye’de uluslararası planlanan en büyük fuarı Exponatura’15, 15-18 Ekim tarihleri arasında ziyaretçileriyle buluşmaya hazırlanıyor. Tureks Uluslararası Fuarcılık tarafından bu yıl yedincisi düzenlenecek olan fuarda 1.620 bin ürünle 185 firma yer alacak. Eczanelerden, marketlere; organik ürün alıcılarından, doğal ürün üretici ve ithalatçılarına kadar geniş bir ticari hedef kitlesine sahip olan fuar, bu yıl iş fırsatlarını maksimum düzeye taşımak, katılımcılar ve alıcılar için verimli bir iş platformu oluşturmak adına B2B online sistem başvuruları ve randevu sistemini başlattı. B2B Online Sistem’i kullanarak ziyaretçiler görüşmek istedikleri katılımcıları filtreleyip, tercih edilen bir zaman dilimi için görüşme talebi gönderebilecekler. Sistem, ziyaretçilerin fuar öncesi ilgi alanlarını oluşturan firmalardan randevu alarak, görüşme takvimlerini planlamalarını ve daha çok kişi ile görüşmelerini bu sayede de fuardan daha fazla verim alabilmelerini sağlayacak.
Ülkemizde sanayiinin gelişmesi, yurtdışına ürün ve hizmet satışımızdaki artış ve rekabetin global anlamda artması ile ticari/ihtisas fuarları önem kazanmaya başladı. Bu doğrultuda doğal, organik ve sağlıklı ürünler alanında sektörünün en büyük ihtisas fuarı olan Exponatura, bu yıl sunmuş olduğu B2B online sistem başvuruları ve randevu sistemi ile katılımcı ve ziyaretçilerin fuardan almış oldukları etkiyi iki katına çıkartmak için çalışıyor. İkili iş görüşmeleri sayesinde yeni iş fırsatları ve işbirlikleri geliştirmek ve ticaret hacmini artırmak amacıyla Türk firmalarını uluslararası delegeler ve alım heyetleriyle prestijli bir platformda aynı masada buluşturma imkanı sunulan fuarda, firmalar B2B online sistem başvuruları ve randevu sistemi sayesinde hedef kitlelerine en doğru şekilde ulaşabilecekler.
Gıda Üreticileri ve Satıcıları, Doğal Ürün ve İthalatçıları, Eczaneler, Terapistler, Marketler, Doğal Ürün Mağazaları, Çiftlik Ürün Mağazaları, Organik Ürün Alıcıları, Sağlık Ürünleri Mağazaları, Kozmetik Mağazaları, Sağlık Merkezleri, Spor Merkezleri, Profesyonel Spor Kulüpleri, Güzellik Salonları, Hammadde Üreticileri ve Alıcıları, Distribütörler, İthalat ve İhracat Yapanlar, Zayıflama Merkezleri, Spa Salonları, Oteller, Restoran ve Kafeteryalar, Gıda Toptancıları vb birçok kurum ve işletmeler B2B sistem üzerinden ilgili oldukları firmadan randevu alabilecekler. Yapılan bütün başvurular Tureks Uluslararası Fuarcılık tarafından değerlendirilecek olup, B2B Online randevu sistemi 14 Eylül’de aktif hale gelecektir.
Exponatura, Türkiye’nin Organik Ürünlerini Dünya ile Tanıştırıyor
15-18 Ekim tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi Yeşilköy’de 7. kez düzenlenecek olan sektörünün Türkiye’de ki en büyük fuarı olma özelliğine sahip Exponatura’15 Türkiye, Avrupa Birliği ve Ortadoğu başta olmak üzere birçok ülkeden sektör profesyonelleri, iş adamları, perakende, toptancı, distribütör ve temsilciliklerini “Doğal, Organik & Sağlıklı Ürünler Fuarı”nda bir araya getiriyor. Doğal, organik, sağlıklı ürünler sektöründe hizmet veren gıdadan kozmetiğe, temizlik ürünlerinden bitkisel tedavi ürünlerine kadar farklı alandaki 185 firmanın bulunacağı fuara yaklaşık 20 bin ziyaretçinin katılması öngörülüyor. Sektörde önemli etki yaratan Exponatura, fuar kapsamında konferans ve ürün tanıtımları gibi etkinlikler organize ediliyor. Fuar kapsamında düzenlenecek olan Doğal Organik ve Sağlıklı Ürünler Sektörünün Geleceği başlıklı konferansta; sektörün farklı alanlardaki temsilcileri ve takipçileri büyük bir potansiyele sahip Türkiye’de sektöre yön vermek ve geleceğine ışık tutmak için bir araya gelecekler. Konferans çerçevesinde sektörün bugünü, hâlihazırda yürütülen çalışmaları ve yatırımları, devletin belirlediği uygulama ve yöntemleri, Türkiye pazarının önemi, eczanelerin sağlık sektöründe değişen pazar dinamikleri çerçevesinde dermokozmetik ürünlere yönelişi, aktarların büyüyen sektörde nasıl bir yer alacağı, büyük zincir marketlerin sektörle ilgili belirlediği stratejileri konunun uzmanları tarafından paylaşılacak.
Exponatura’15 Hakkında:
Exponatura 2015 Fuarı, doğal, organik ve sağlıklı ürünler sektöründe Türkiye, Avrupa Birliği ve Ortadoğu başta olmak üzere birçok ülkeden sektör profesyonelleri, iş adamları, perakende, toptancı, distribütör, temsilcilikler ve tüm ilgililer için başarılı iş bağlantıları kurabilecekleri profesyonel bir ticaret platformu oluşturuyor.
Exponatura, sektörün ülkemizdeki uluslararası planlanan tek sektörel uzmanlık fuarı olma özelliğine sahiptir. Bölgenin en kapsamlı ve hedefi en doğru fuarı olarak kendini ispatlayan Exponatura bu alanlardaki potansiyelleri mükemmel bir organizasyon ile yönetmektedir.
Tureks Uluslararası Fuarcılık Hakkında:
1994 yılından beri fuar organizasyonundan deneyimli ekibiyle, yurtiçinde uluslararası ölçekte fuarlar gerçekleştiren Tureks Uluslararası Fuarcılık, 2003 yılında kurulmuştur ve hizmet verdiği sektörlerde ülke ekonomisine katkı sağlayan etkili buluşmalara imza atmaktadır. Türkiye ve Orta Doğu’da sektörel fuarlar organize eden Tureks, başarılı ve deneyimli organizasyon kadrosuyla alıcı ve satıcıları bir araya getirmekte, ulusal ve global ticarette fayda sağlama misyonunu yeni projeleri ile gerçekleştirmeye devam etmektedir. Fuarcılık alanında verdiği hizmette her zaman en iyiyi hedefleyen, uzman ekibinin başarı ve memnuniyet odaklı anlayışıyla hareket eden Tureks Uluslararası Fuarcılık, ülkesine katkı sağlayan, hizmet verdiği sektörlere değer katan global bir fuar şirketi olma yolunda ilerlemektedir.
Haberin Kaynağı : AvantgardeCommunication Management
15.09.2015