GE, Monogram Serisi Markalara Yatırım Yapıyor
Üst gelir seviyesindeki tüketicilerden gelen talebin artacağını öngören GE Appliances, lüks tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılamak için hem ürünler hem de hizmetler açısından Monogram serisi premium elektrikli ev aletlerine 50 milyon dolardan fazla yatırım yaptı.
Firma, ABD'deki temel lüks tüketicisi sayısının 2014'teki 1,8 milyondan 2020'de 10,8 milyona artacağını öngören Luxury Daily raporunu işaret ediyor.
Monogram Genel Müdürü Michael Mahan; Üst gelir seviyesindeki tüketicilerin mevcut ve gelecekteki eğilimlerine odaklanmamız, Monogram'ı 2014'te daha fazla büyüme gösterecek şekilde konumlandırmıştır dedi.
2014'te Monogram serisini oluşturan ürünlerin yarısından fazlası yeni ürünler olacak. Tüketicilere sunulacak ürünler arasında şunlar yer alacaktır:
• Sektörün ilk uzaktan kumandalı, bağlantı teknolojili ve gardrop tipi kapılı duvar fırını. Monogram gardrop tipi kapılı duvar fırınının (ZET1FHSS) önerilen perakende fiyatı 4699 dolar ve ürün Şubat 2015'te piyasaya sunulacak.
• Geliştirilmiş bir soğutma ürünleri serisi kapsamında gardrop kapılı olarak tasarlanan ve temperli cam, çelik ve eloksallı aluminyum gibi farklı ve premium malzemelerden üretilen bir ankastre buzdolabı. Her birim elle üretilmektedir. Monogram gardrop tipi kapılı ankastre buzdolabının (ZIPP360NHSS modeli) önerilen perakende fiyatı 9699 dolar ve ürünün Kasım 2014'te tam anlamıyla piyasaya sürülmüş olması planlanıyor.
• Diğer lüks bulaşık makinelerine göre %54 daha fazla temizleme jeti içeren yeni bulaşık makineleri. Bu ürünler 39 dBA'lık ses düzeyleriyle GE'nin en sessiz bulaşık makinesi modellerindendir ve cihaz açılıp kapatılırken ya da uyarı verdiğinde duyulabilecek özel bir müziği vardır. GE Monogram bulaşık makinesinin (ZDT870SSF modeli) önerilen perakende fiyatı 1799 dolar ve ürün şu anda piyasada bulunabilmektedir.
Haberin Kaynağı : beysad haber bülteni
14.07.2014