Goodyear, 1200 Çalışanını İnnova Uzmanlığı ile Kurduğu İç İletişim Portalinde Buluşturdu
Dünyanın önde gelen lastik üreticisi firmalarından Goodyear, İnnova danışmanlığında hayata geçirdiği iç iletişim portali ‘Goodport’ ile EMEA bölgesindeki Goodyear’lar arasında kendi markası altında gerçekleştirilmiş olan en güçlü iletişim ağına sahip oldu.
Türkiye pazarında 1961 yılından bu yana Goodyear Lastikleri T.A.Ş. adıyla faaliyet gösteren Goodyear, 1.200’den fazla çalışanıyla Türkiye’de üretim ve istihdama yatırım yapan en önemli kuruluşlar arasında yer alıyor. Goodyear, çalışanlarına yönelik etkinliklerin, haberlerin, duyuruların ve genel birçok bilgi paylaşımının tek noktadan yapılabilmesi ve ortak bir kütüphane oluşturulması amacı ile Goodport projesini hayata geçirdi. Goodport portali, çalışanların birbirleri ile ilgili bilgilere ulaşabilecekleri şirket içi bir sosyal medya platformu özelliğine de sahip.Türkiye’nin önde gelen birçok kurumunda başarılı altyapı projelerine imza atmış olan İnnova’nın güçlü bilgi birikimi ve uzmanlığı ile Microsoft Sharepoint 2010 teknolojisi ile hayata geçirilen portal sayesinde, Goodyear çalışanları güçlü bir iç iletişim altyapısına sahip oldu. Proje ile birlikte Türkiye’nin birçok noktasına dağılmış olan Goodyear çalışanlarının, kurumları ve iş arkadaşları ile daha sağlıklı ve güncel bir iletişim yürütmesi de sağlandı.
Goodyear Lastikleri, gerçekleştirilen bu portal projesi ile, aynı zamanda EMEA bölgesinde faaliyet gösteren Goodyear’lar arasında, kendi markası altında gerçekleştirilmiş olan en güçlü iç iletişim ağına sahip olan şirket oldu.
Goodyear Tire & Rubber Şirketi hakkında:
Goodyear dünyanın en büyük lastik şirketlerinden biridir ve dünyanın çoğu bölgesinde faaliyet göstermektedir. İştirakleri ve ortak girişimleriyle birlikte, Goodyear çoğu uygulamaya yönelik lastikler geliştirmekte, pazarlamakta ve satmaktadır. Bugün için, dünyanın dört bir yanında 69,000 civarında insanı bünyesinde çalıştıran Goodyear 22 ülkede 52 tesiste faaliyet göstermekte ve ürünlerini dünya çapında 185 ülkede pazarlamaktadır. Goodyear markasına ek olarak, şirket Dunlop, Fulda, Sava, Debica ve Kelly dahil bir dizi saygın markalar altında da lastikler üretip tüketicilere sunmaktadır. Ar-Ge’ye yılda yaklaşık 400 milyon ABD Doları harcayan Goodyear; 2008 yılında Forbes dergisinin yenilik, insan yönetimi, varlıkların kullanımı ve küresel oryantasyon kriterlerinde “Dünyanın En Beğenilen Şirketleri” listesine girerek Dünyanın En Beğenilen Motorlu Araç Parçaları Şirketi olmuştur. Şirket aynı zamanda 2008’den bu yana her yıl Forbes dergisinin Amerika’nın “En Saygın Şirketleri” listesi ve Amerika’nın “En Güvenilir Şirketleri” listesinin yanı sıra, CRO dergisinin 100 En İyi Kurumsal Yurttaş sıralamasında yerini almıştır. Şirket, ürünleri ve küresel operasyonları hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.goodyear.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
İnnova hakkında:
İnnova Bilişim Çözümleri A.Ş, farklı teknolojilerde bilgi birikimine sahip 800’den fazla profesyonel kadrosu ile Türkiye’nin önde gelen bilişim çözümleri firmasıdır. 1999’dan bugüne telekomünikasyon, finans, üretim, kamu ve hizmet sektörleri başta olmak üzere her sektördeki kuruluşlara platform bağımsız çözümler sunan İnnova, sahip olduğu ISO 9001:2000 sertifikasıyla ürettiği çözümleri şimdiye kadar 3 kıtada 28 ülkeye ihraç etmeyi başarmıştır. İnnova’nın faaliyet alanları arasında telekomünikasyon sektörü yazılımları, ERP, CRM, BI uygulamaları, portaller, müşteriye özel yazılımlar, bilgi teknolojileri yönetim sistemleri, güvenlik çözümleri ve kiosk sistemleri yer almaktadır. 2007 yılında Türk Telekom grup şirketleri bünyesine dâhil olan İnnova Bilişim Çözümleri A.Ş, İstanbul, Ankara ve Dubai’deki ana ofisleri dışında İzmir, Antalya, Adana ve Erzurum illerinde destek ofisleri üzerinden faaliyetlerine devam etmektedir.
Haberin Kaynağı : Kripto İletişim Danışmanlığı
24.02.2014