Goodyear, İlk “Tali Bayi Toplantısı”nı Sevtar Otomotiv ile Birlikte Bursa’da Gerçekleştirdi
Dünyanın lider lastik üreticilerinden olan Goodyear, yeni dönemde tali bayi ağına ağırlık vermeye devam ediyor.
Goodyear, tali bayi ağının geliştirilmesi kapsamında 23 Mayıs 2014 tarihinde Bursa Gold Majesty Otelde’de bayilerle bir toplantı gerçekleşti. Goodyear, tali bayilere yönelik olarak koordine ettiği toplantısını Bursa bölge toptancı bayisi Sevtar Otomotiv ile birlikte düzenledi.
Toplantı, Goodyear Tüketici Lastikleri Kuzeybatı Bölge Satış Müdürü Bahadır Akgün’ün açılış konuşmasıyla açıldı. Goodyear’ın Bursa bölge toptancı bayisi Sevtar Otomotiv’den Basri Sevim’in yaptığı konuşmanın ardından, Goodyear Ticari Pazarlama Müdürü Ali Yılmaz, “Tali Bayi 360 Projesi” ve kampanya yönetimi hakkında katılımcıları bilgilendirdi. Toplantı, Goodyear Tüketici Lastikleri Pazarlama Müdürü Melih Evcimen’in Türkiye yenileme pazarı hakkındaki gelişmeleri ve fırsatları içeren sunumu ile devam etti. Toplantının son kısmında Goodyear Satış Eğitim Müdürü Barkan Bekbulat katılımcıları satış teknikleri ile ilgili bilgiler aktardı.
Sunumunda tali bayi ağının önemine değinen Goodyear Ticari Pazarlama Müdürü Ali Yılmaz, “Goodyear olarak tali bayi ağımız bizim için çok önemli. Tali bayilerimizi Goodyear ailesinin çok önemli bir parçası olarak görüyor, gelişimimizi, el ele, birlikte gerçekleştiriyoruz. Bugün gerçekleştirdiğimiz toplantılarda sadece eğitim çalışmaları yapmıyor, tali bayi kanalımızın sorunlarını, önerilerini dinliyor, taleplerini çözüme kavuşturmayı hedefliyoruz. Bu çalışmaları periyodik olarak gerçekleştirmek öncelikli hedeflerimiz arasında yer alıyor” dedi.
Goodyear’ın Tali Bayi 360 Projesi hakkında detaylı bir sunum paylaşan Yılmaz, “Bu projemiz ile birlikte sunulacak hizmetler arasında tabela, otomatik kepenk, spot aydınlatma, zemin kaplama, duvar boyama, yelken bayrak, cephe kaplama, vitrin giydirme, tanıtım materyalleri ve özel kredi kartı avantajları yer alıyor” dedi.
Goodyear Tali Bayi Toplantıları’nın ilki olan bu etkinliğe, 85 kişi katılırken, ilk kez sponsor uygulaması ile toplantıya katılıp sipariş veren tali bayiler arasında çekiliş yapılarak hediyeler sunuldu.
Etkinliğe katılan tali bayiler, yoğun merkez ofis katılımı, bilgilendirici içerik ve renkli sunumlar sayesinde toplantının oldukça verimli geçtiğini belirttiler.
Goodyear Lastikleri T.A.Ş. hakkında:
Üretim, satış ve satış-sonrası hizmetleri ile lastik sektöründe faaliyet gösteren Goodyear Lastikleri T.A.Ş., dünyadaki en büyük lastik üreticilerinden olan Goodyear Tire and Rubber Company'nin Türkiye'deki iştiraki olarak, 1 Eylül 1961'de kuruldu. Goodyear Lastikleri T.A.Ş.; Türkiye’de 1,200’ü aşkın çalışanı ile İzmit ve Adapazarı’ndaki 2 üretim tesisinde faaliyet göstermektedir. Şirket, ürünlerini Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava ve Debica markaları altında üretip tüketicilerine sunmaktadır. Şirket Türkiye’de, yaklaşık 700 bayisi ve 300’ü aşkın araç servisleri kanalıyla tüketicilere hem tüketici lastikleri hem de ticari lastikler ve hizmetler sunmaktadır. Goodyear Lastikleri T.A.Ş., ürünleri ve Türkiye’deki faaliyetleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için, www.goodyear.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Haberin Kaynağı : Global Hill+Knowlton Strategies
19.06.2014