Goodyear, İş Ortakları ile Birlikte Büyüyor
Dünyanın lider lastik üreticilerinden olan Goodyear, bayi ağını modernleştirmeye devam ediyor.
Goodyear, bayi ağının geliştirilmesi kapsamında 20 Haziran’da, uzun yıllardır müşterilerine yüksek performansla hizmet veren Ekşili Bayisini yenileyerek açılışını gerçekleştirdi.
Goodyear, bayilerini yenilemeye ve geliştirmeye yönelik olarak koordine ettiği çalışmalara Bostancı’daki Ekşili Otomotiv ile başladı. 24 yıldır Goodyear bayisi olan Ekşili Otomotiv’in yenilenen mağazası 150 metrekarelik kapalı alana sahip. En son teknolojiye sahip makinalarla donatılan Ekşili Otomotiv tüm sınıflardaki araçlara yüksek kalitede hizmet verecek.
Yenilenen Ekşili Otomotiv bayisinde düzenlenen etkinlikte konuşan Goodyear Türkiye Genel Müdürü Emin Özkan, bayilerinin Goodyear ailesinin önemli bir parçası olduğunu belirterek yenileme ve geliştirmeye yönelik çalışmalarının devam edeceğini vurguladı. Emin Özkan sözlerine şöyle devam etti; “24 yıldır Goodyear bayisi olan Ekşili Otomotiv’in yenileme çalışmalarının ardından bayimizin uzman çalışanları ile tüketicilerimize daha kaliteli bir hizmet verecek ve daha büyük başarılara imza atacaktır.”
Goodyear Tüketici Lastikleri Direktörü Ersin Özkan ise “Goodyear olarak iş ortaklarımıza yatırım yapmaya devam ediyoruz. Bayilerimizin satış noktalarındaki yenileme çalışmaları ile, bugüne dek bizleri tercih eden ve başarılı performanslarıyla öne çıkan bayilerimizin işlerini daha da geliştirmelerine destek olmayı hedefliyoruz” dedi. Goodyear’ın sunduğu tüm ürün ve hizmetlerde standart uygulamaları içerecek şekilde premium konsepte sahip mağazalar geliştirdiklerini vurgulayan Ersin Özkan, “Bayimizi ziyaret eden her son kullanıcı, ürün ve hizmetlerimizle ilgili doğru ve eksiksiz bilgilere ulaşabilecek. Çeyrek asırdır Goodyear bayisi olan Ekşili Otomotiv, hem lokasyonu ve yönetim ekibi, hem de mevcut ve potansiyel müşteri portföyü ile çok önemli bir iş ortağımızdır. Sahip olduğu bu önemli değerlere ek olarak, bu yenileme çalışmasının bayimizin işine doğrudan ve önemli bir katkısı olacağına inanıyorum” şeklinde konuştu.
Goodyear Bayisi Ekşili Otomotiv’in sahibi Mehmet Öztürk ise “Goodyear Şirketi’nin satış ve pazarlama stratejileri doğrultusunda ve değerli katkıları sayesinde yenilenen mağazamız, tamamen dijital ekipmanlarla donatıldı. Öyle ki mağazamız, tüketicinin, standart bir lastik satış noktasına göre çok daha fazla bilgiye çok daha yalın ve açık bir biçimde, sadece mağazamızın içinde gezinerek ulaşacak şekilde düzenlendi” dedi.
Goodyear, bayilerinin sadece dış görünümünü değil alt yapılarını da yeniliyor. Goodyear bayilerine gelen nihai tüketiciler, ürün, etiketleme, test sonuçları gibi bilgileri kolayca edinebiliyorlar. Bayi personelinin eğitimini gerçekleştirerek, tüketicilerin ilk elden sağlıklı bilgiye ulaşmalarını sağlıyor.
Goodyear Lastikleri T.A.Ş. hakkında:
Üretim, satış ve satış-sonrası hizmetleri ile lastik sektöründe faaliyet gösteren Goodyear Lastikleri T.A.Ş., dünyadaki en büyük lastik üreticilerinden olan Goodyear Tire and Rubber Company'nin Türkiye'deki iştiraki olarak, 1 Eylül 1961'de kuruldu. Goodyear Lastikleri T.A.Ş.; Türkiye’de yaklaşık 1,200 çalışanı ile İzmit ve Adapazarı’ndaki 2 üretim tesisinde faaliyet göstermektedir. Şirket, ürünlerini Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava ve Debica markaları altında üretip tüketicilerine sunmaktadır. Şirket Türkiye’de, yaklaşık 600 bayisi ve 300’ü aşkın araç servisleri kanalıyla tüketicilere hem tüketici lastikleri hem de ticari lastikler ve hizmetler sunmaktadır. Goodyear Lastikleri T.A.Ş., ürünleri ve Türkiye’deki faaliyetleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için, www.goodyear.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Haberin Kaynağı : Global Hill+Knowlton Strategies
23.06.2014