Goodyear’dan Güvenli Sürüş İçin ”Mesaj Bekleyebilir” Kampanyası
Goodyear, sürücülerin araba kullanırken dikkatlerini dağıtan mesajlaşmaya karşı Eylül 2013’te başlatılan www.itcanwait.com / bekleyebilir kampanyasına destek oluyor.
Goodyear, desteklediği kampanya çerçevesinde sloganı sürücülere duyurmak ve konuya ilişkin farkındalık yaratmak için keşif balonları kullanıyor.
Kampanyaya, Amerika’daki zeplinlerinin üzerine It Can Wait/Bekleyebilir sloganını taşıyarak katılan Goodyear, bu sayede sürücüler arasında farkındalığın artmasını sağlıyor. Zeplinlerde taşınan sloganlar sayesinde, Ağustos 2012’den bugüne 2,5 milyondan fazla insanın araç sürerken bir daha asla mesajlaşmayacaklarına dair taahhüt verdikleri kampanyanın daha büyük kitlelere ulaşması amaçlanıyor.
Goodyear, çalışanlarını araç sürerken mesajlaşmama taahhütünde bulunmaları için harekete geçiriyor. Etkinlik süresince, araç sürerken mesajlaşma karşıtı sloganlar paylaşılacak ve çalışanlar gün sonunda nasıl taahhüt vereceklerine dair bilgi içeren kitapçıklar alacaklar. Goodyear güvenlik politikası doğrultusunda kendi çalışanları için şirket araçlarında araç sürerken mesajlaşmayı 2010 yılından itibaren yasaklamıştır.
Goodyear Küresel İletişim Başkan Yardımcısı Paul Fitzhenry, “Goodyear, kampanyaya katılarak araç sürerken mesajlaşmanın riskleri hakkında farkındalık yaratmaya çalışmaktadır. ‘Bekleyebilir’ kampanyası, basit ama kuvvetli bir amaçla yola çıkarak, Goodyear’ın güvenliği artırma önceliğini, güvenlik konusunda farkındalık yaratan ve buna yönelik davranışları teşvik eden programlarımızı bir kez daha vurgulamaktadır” dedi.
Türk sürücüler otomobil kullanırken cep telefonundan mesajlaşmayı seviyor!
Goodyear’ın 2012 yılında IPSOS işbirliği ve 6400 katılımcı ile gerçekleştirdiği bir araştırmaya göre Avusturya, Belçika, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Fransa, Almanya, İtalya, Hollanda, Polonya, Rusya, İspanya, İsveç, İsviçre, Güney Afrika, Türkiye ve İngiltere’de 18-25 yaş arasındaki genç sürücülerle görüşmeler yapıldı. Gençlerin %68’i arkadaşlarının araç kullanırken cep telefonu ile konuştuğunu, %62’si de arkadaşlarının araç kullanırken mesajlaştığını, e-posta attığını veya internette gezindiğini gördüğünü söyledi. Türkler araç kullanırken mesajlaşmak, e-posta atmak veya internette gezinmek için akıllı telefonlarını en çok kullanan grupta yer alırken, Türk katılımcıların %78’i arkadaşlarının bunu yaptığını gördüğünü belirtmişti.www.ItCanWait.com
Goodyear Lastikleri T.A.Ş. hakkında:
Üretim, satış ve satış-sonrası hizmetleri ile lastik sektöründe faaliyet gösteren Goodyear Lastikleri T.A.Ş., dünyadaki en büyük lastik üreticilerinden olan Goodyear Tire and Rubber Company'nin Türkiye'deki iştiraki olarak, 1 Eylül 1961'de kuruldu. Goodyear Lastikleri T.A.Ş.; Türkiye’de 1,200’ü aşkın çalışanı ile İzmit ve Adapazarı’ndaki 2 üretim tesisinde faaliyet göstermektedir. Şirket, ürünlerini Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava ve Debica markaları altında üretip tüketicilerine sunmaktadır. Şirket Türkiye’de, yaklaşık 700 bayisi ve 300’ü aşkın araç servisleri kanalıyla tüketicilere hem tüketici lastikleri hem de ticari lastikler ve hizmetler sunmaktadır. Goodyear Lastikleri T.A.Ş., ürünleri ve Türkiye’deki faaliyetleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için, www.goodyear.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Haberin Kaynağı : Global Hill&Knowlton Strategies
27.09.2013