Goodyear’ın “Online Filo Çözümleri”ne Güvenen Filoların Sayısında Büyük Artış
Goodyear’ın online lastik yönetimi programını kullanan Avrupa pazarındaki ticari araçların sayısında son iki yıl içinde %45 artış yaşandı.
Her gün daha çok filo sadece lastik sağlayıcıları olarak değil aynı zamanda lastik servisi ve çözüm ortağı olarak da Goodyear’ı tercih ediyor. Sadece iki yıl içerisinde Goodyear’ın Online Filo Çözümleri adlı internet temelli lastik yönetimi programı tarafından servis verilen araçların sayısı %45 oranında bir büyüme göstererek, sadece Avrupa’da yaklaşık olarak 290.000 araç sayısına ulaştı.
Online Filo Çözümleri (FleetOnlineSolutions-FOS), Goodyear’ın tüm müşterilere ve Avrupa Truck Force servis ağı da dahil tüm servis sağlayıcılara erişim hizmeti verdiği internet temelli lastik çözümleri programıdır. FOS, 28 Avrupa ülkesinde stratejik olarak yerleştirilmiş yaklaşık 2000 Truck Force servis sağlayıcısına her araç için mutabık kalınmış lastik politikalarının detaylarını ve verilerini sağlıyor. Online Filo Çözümleri ayrıca, lastik performansı ve lastikle ilintili masraflar ile ilgili olarak merkezi raporlama da sunuyor.
Goodyear EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) Kamyon Lastiği Satış Direktörü Jan-Piet Huylebroeck, “Her geçen gün daha çok filo operatörü Goodyear’ın Online Filo Çözümleri’nin sağladığı avantajlardan yararlanıyor ve son iki yıl içindeki güçlü büyüme bunun en somut kanıtıdır. 2015’te de bu pozitif trendin sürmesini bekliyoruz ve yıl sonunda Online Filo Çözümleri tarafından yönetilen araç sayısının 300.000’i bulacağından eminiz” dedi.
Online Filo Çözümleri Goodyear’ın Avrupa’daki taşımacılık endüstrisi için yüksek kaliteli ürünler, özel servisler ve yaratıcı çözümlerler sağlayan “Önce Filo” lastik yönetimi programının en önemli parçası konumunda olduğunun altını çizen Huylebroeck, “Goodyear olarak sunduğumuz hizmetler ve çözümlerimiz sadece lastiğin performansını ve ömrünü optimize etmekle kalmayıp, ayrıca yol yardım hizmetleri ve destek servislerine ihtiyaç halinde her zaman erişim sağlıyor. En önemlisi “Önce Filo” programımız; lastiklerin toplam maliyetini düşürüp müşterilerimizin maksimum karla çalışmalarını sağlamak hususunda çok önemli bir faktör” dedi.
Goodyear Önce Filo’nun kilit bileşenlerini; internet temelli lastik yönetim programı olan “Online Filo Çözümleri-FOS” gibi yaratıcı çözümler oluşturur. Goodyear’ın beşikten mezara lastik yönetimi yaklaşımı, optimum yakıt ekonomisi ve daha uzun lastik ömrü sağlamasının yanı sıra yetkin yönetim ve hızlı yol yardımı sayesinde ürünlerin arızalı/atıl kalma sürelerinin de kısaltılmasını sağlamaktadır.
Goodyear Lastikleri T.A.Ş. hakkında:
Üretim, satış ve satış-sonrası hizmetleri ile lastik sektöründe faaliyet gösteren Goodyear Lastikleri T.A.Ş., dünyadaki en büyük lastik üreticilerinden olan Goodyear Tire and Rubber Company'nin Türkiye'deki iştiraki olarak, 1 Eylül 1961'de kuruldu. Goodyear Lastikleri T.A.Ş.; Türkiye’de 1,200’ün üzerinde çalışanı ile İzmit ve Adapazarı’ndaki 2 üretim tesisinde faaliyet göstermektedir. Şirket, ürünlerini Goodyear, Fulda, Sava ve Debica markaları altında üretip tüketicilerine sunmaktadır. Şirket, Türkiye’nin her bölgesine yayılmış güçlü bayi ağı ile tüketicilere hem binek hem de ticari lastikler ve hizmetler sunmaktadır. Goodyear Lastikleri T.A.Ş., ürünleri ve Türkiye’deki faaliyetleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için, www.goodyear.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Haberin Kaynağı : Global Hill+Knowlton Strategies
23.06.2015