GROHE Afrika’da Büyümesini Sürdürüyor
Dünyanın önde gelen Alman sıhhi tesisat donanımları üreticisi GROHE, Afrika pazarındaki büyümesini sürdürerek ve kıtanın dört bir yanındaki son kullanıcılara suyun saf keyfini ulaştırma taahhüdünü yerine getirerek daha da pekiştiriyor.
GROHE, Nijerya pazarına girmesi nedeniyle, Nijerya’nın başkenti Lagos’taki Intercontinental Hotel’de, GROHE AG EMEA & Amerika Kıtası Baş Satış Görevlisi Michael Rauterkus, GROHE Doğu Akdeniz, Ortadoğu ve Afrika Başkanı Simon G. Shaya’nin katılımlarıyla bir basın toplantısı düzenledi.
GROHE, tüm dünyada yenilikçi kalite ve teknolojileri, çığır açan tasarımları ve çevresel sürdürülebilirliğe olan güçlü taahhüdü ile tanınıyor. Toplantıda Rauterkus, Nijerya’nın dünyanın en hızlı büyüyen pazarlarından biri olduğunu belirtti. Ülkenin, aynı zamanda MINT ülkeleri olarak da bilinen en hızlı büyüyen ekonomik ticaret bloklarından biri içinde sayıldığına dikkat çekti. MINT, Meksika, Endonezya, Nijerya ve Türkiye’den oluşan dört önemli gelişmekte olan ülkeyi tanımlamak için kullanılıyor.
Afrika’nın GROHE açısından önemi ve GROHE’nin dağıtıma olan taahhüt ve desteği sadece en kaliteli ürünleri değil aynı zamanda eğitim ve satış sonrası hizmetleri de kapsıyor. Bu durum, şirketin yerel ölçekteki varlığına bakıldığında da kendini gösteriyor.GROHE’nin, sadece Afrika kıtasını desteklemek üzere 65’in üzerinde çalışanı bulunuyor. Mısır, Libya, Fas, Kenya, Nijerya ve Güney Afrika’daki yerel satış ofislerinin yanında, şirket aynı zamanda Yohannesburg ve Kahire’de de yerel depolara ve lojistik tesislerine de sahip.
GROHE dünyanın 130 ülkesinde faaliyet gösteriyor. Tüm ürünlerinin tasarım ve mühendisliği mükemmel bir su deneyimine katkıda bulunma amacı doğrultusunda gerçekleştiriliyor. GROHE ürün yelpazesi, banyo ve mutfaklar için özel tasarım bataryalardan zekice tasarlanmış termostatik bataryalara ve kullanıcıyı şımartan duş ve duş sistemlerine, akıllı montaj ve yıkama sistemlerinden cazip aksesuarlara kadar her şeyi içine alıyor.
GROHE SPA®, her banyoyu kişisel bir spa’ya dönüştürmeye yönelik bir dizi özgün premium ürün, kişiselleştirilmiş konsept ve doğal yaşam tarzı aksesuarından oluşuyor.GROHE ürünleri, Hemer, Porta Westfalica ve Lahr’daki GROHE Mükemmeliyet Merkezleri’ni de içine alan Almanya’daki üç fabrikasının yanı sıra, Portekiz, Tayland ve Kanada’daki üç uluslararası tesisinde üretiliyor. Kurumsal Merkez, şirket içi Tasarım Atölyesi ve GROHE marka evrenini yaratıcı bir şekilde gözler önüne seren çok fonksiyonlu bir showroom olan GROHE Store da Düsseldorf’da bulunuyor.
GROHE Group hakkında:
GROHE Group, Grohe AG, Hemer; Joyou AG, Hamburg ve yurtdışı pazarlardaki diğer iştiraklerden oluşmaktadır. GROHE Group dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımları sağlayıcısıdır.
GROHE, sıhhi tesisat ürün ve sistemlerinde global bir marka olarak, “Pure Freude an Wasser” felsefesini sunabilmek amacıyla kalite, teknoloji, tasarım ve sorumluluktan oluşan marka değerlerinden güç almaktadır.
GROHE Group’un dünya çapında 9.000 civarında (bu sayının yaklaşık 3.400'ü Joyou'dadır) çalışanı bulunmaktadır. GROHE'nin Almanya'daki çalışan sayısı yaklaşık olarak 2.300'dür. 2012 yılında, GROHE Group 1,405 milyar Avro tutarında konsolide satış rakamına ulaşmıştır.
GROHE'nin, Portekiz, Tayland, Kanada ve Çin’de (Joyou) olmak üzere altısı Almanya’nın dışında faaliyet gösteren dokuz üretim tesisi bulunmaktadır. Şirket halen satışlarının yüzde 85'ini Almanya dışında gerçekleştirmektedir.
Ocak 2014’te, GROHE Group LIXIL Group ve Japonya Kalkınma Bankası tarafından satın alınmıştır. LIXIL Group, inşaat malzemeleri ve ev techizatları sektörlerinde küresel bir liderdir. GROHE ve JOYOU, LIXIL Group içinde bağımsızlıklarını korumaktadırlar.
Haberin Kaynağı : Ogilvy Halkla İlişkiler
07.03.2014